Databázový systém pro evidenci sociální práce a správu týmu organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Advertisements

Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Zakázkově vytvořená aplikace Technologický software HTH8 s.r.o, Eimova 880, Polička, tel.: , fax: ,
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Databázový systém pro evidenci sociální práce a správu týmu organizace
Podpora meziobecní spolupráce Prohlubování meziobecní spolupráce David Bohadlo Vedoucí právního týmu.
Přednáška č. 5 Proces návrhu databáze
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
Benchmarking poskytovatelů sociálních služeb v Olomouckém kraji metoda napomáhající plánování rozvoje, zjišťování výkonu a efektivity sociálních služeb.
Organon Interaktivní webová aplikace pro výuku logiky
Genderový audit Mgr. Tomáš Bitrich Společenská odpovědnost firem v Ústeckém kraji CZ.1.07/3.2.06/
MP Orga, spol. s r.o. MP Orga MP Orga Maestro Informační systém pro správu organizační struktury.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Příloha č. 6: Údaje o podporovaných sociálních službách v Plzeňském kraji.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Prohlubování meziobecní spolupráce na území ORP Kutná Hora.
Individuální projekt „Podpora a rozvoj služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“ (číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ ), dále jen „Projekt“
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
ESTUP – Elektronické STUdentské Práce, Martin Pešava 2006, Brno Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby... Systém pro eVŠKP.
ohroženým domácím násilím
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Excel export a import dat. Import dat z webu.
Podporované zaměstnávání -metoda boje proti nezaměstnanosti osob se zdravotním postižením reg. číslo: CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků.
Ing. František Hůlka lektor webináře pro ICT metodiky
Elektronická žákovská knížka Autor: Matěj Liederhaus Vedoucí projektu: Klára Císařová.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Implementace spisové služby v prostředí městských úřadů
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
2004 KEVIS & HelpDesk Konference ISSS 2004 Autor:Jan Ježek Datum: MARBES CONSULTING s.r.o. Palackého nám. 26.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Systém pro podporu komunitního plánování
Závěrečná konference k projektu
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
1 Plánování rozvoje sociálních služeb v ČR a další perspektivy jeho vývoje Zlín
GORDIC spol. s r. o. pobočka Ostrava. Obsah prezentace Varianty řešení -TC Kraje -TC Kraje – hosting dodavatele Maintenance, kompletní aplikační podpora.
Záměrem Moravskoslezského kraje je provést systémovou změnu v poskytování sociálních služeb Závěrečná konference k projektu „Podpora transformace pobytových.
Integrovaný regionální knihovní systém 3. generace Ing. Petr Štefan, Kp-sys s.r.o. Pardubice.
Prezentace ITP ÚP Ústeckého kraje pro konferenci ITP ve Velkých Karlovicích Úřad práce v Chomutově – metodiky realizace postupových kroků v oblasti poradenství.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Fenix II –IS na platformě.NET Michal Varga.
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Tomáš Režňák 5. dubna 2005 webmasterské setkání v rámci konference ISSS Centrum dopravního výzkumu Brno Intranet jako pomocník webmastera.
Verze 22 systému Aleph školení klienta 1. Struktura systému Typy bází: Bibliografická – obsahuje bibliografické záznamy – KNA01 ostrá báze Administrativní.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
Územní identifikace a adresy v RÚIAN Jiří Formánek.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Konference Transformace a deinstitucionalizace soc. služeb – od 9.00 do hodin druhého dne Hradec Králové Individuální projekt odboru.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Datové centrum sociálních služeb v Libereckém kraji Interaktivní softwarový program určený pro poskytovatele sociálních služeb, zadavatele a také pro.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Vznik a provoz společného katalogu s vyžitím evergreenu Eva Cerniňáková (Knihovna Jabok) Seminář Evergreen v Českých knihovnách Praha, SKIP.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Podpora začleňování cizích státních příslušníků na trh práce, reg. č
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
TIPY A RADY PRO PRÁCI S WEB OF SCIENCE – SLUŽBY DOSTUPNÉ PO REGISTRACI
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Odbor sociálních věcí, oddělení správní a realizace projektů
Assessment centrum.
Přihlášení.
Elektronická komunikace při zadávání veřejných zakázek Mgr. Jakub Váňa
CRF Reporter (nový systém/software vykazování dat)
Katalog sociálních služeb BENCHMARKING v katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich.
pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Transkript prezentace:

Databázový systém pro evidenci sociální práce a správu týmu organizace ARUM Databázový systém pro evidenci sociální práce a správu týmu organizace binBoat s.r.o.

MODULY Klientské spisy (individuální práce s klientem): identifikace, anamnéza, individuální plán, zakázky a jejich vyhodnocení, úkony, archiv elektronických dokumentů ↔ Záznam práce uživatele Klientské aktivity (skupinová práce s klienty): kroužky, kurzy, workshopy, atd. Kompletní záznam o trvání, účastnících, obsahu Statistické výstupy: klienti a jejich data – např. věková a vzdělanostní struktura, konzultace, řešené problémy, kvantitativní evaluace, skupinové aktivity atd. → Snadné reportování donátorům Databáze pracovníků a správa týmu: pracovní čas, aktivity (vzdělávání, porady apod.), dovolené, absence, automatické výkazy práce, vykazování podle projektů

VÝVOJ Vytvořen sociálními pracovníky pro sociální pracovníky Používá se od dubna 2006 Používá ho přibližně 400 uživatelů ve dvou desítkách organizací, například: La Strada ČR, Člověk v tísni, Poradna pro občanství, občanská a lidská práva, Amalthea Pardubice, Oblastní charita Ústí nad Labem, Tady a Teď Plzeň, Slovenská asociácia terénných pracovníkov Průběžně rozvíjen ve spolupráci s uživateli – sociálními pracovníky a jejich manažery

PŘÍSTUP K DATŮM ARUM je serverová databáze, data se nacházejí na jediném zabezpečeném serveru Databáze je přístupná odkudkoliv přes internet Data jsou přenášena přes zabezpečený protokol (https://) Po odhlášení nezůstávají v paměti uživatelova počítače žádná data Hierarchie přístupů, práv a sdílení dat je flexibilně nastavitelná podle organizační struktury organizace

VSTUPNÍ STRANA

Klientské spisy - struktura Struktura spisu se odvíjí od struktury práce s klientem KLIENT ↓ ZAKÁZKA 1 ZAKÁZKA 2 ZAKÁZKA 3 … (práce na jednom konkrétním problému klienta) KONZULTACE (kontakty a další úkony)

KLIENTSKÝ SPIS (KS) Identifikační údaje – podle zadání organizace Anamnéza Individuální plán Zakázky - popis, úkony a vyhodnocení Archiv dokumentů (smluv, dopisů, podání…) Záznamy o účasti na skupinových aktivitách Snadno nastavitelné sdílení dat mezi uživateli

KS – karta klienta

KS – seznam klientů

KS - anamnéza

KS – karta ZAKÁZKY

KS – karta úkon (konzultace)

KS – rychlé zadávání úkonů (konzultací)

KS - dokumenty

KS – sdílení dat o klientech mezi uživateli

Skupinové AKTIVITY s klienty

Data v klientských spisech, aktivitách a správě týmu STATISTIKY VSTUP Data v klientských spisech, aktivitách a správě týmu VÝSTUP Údaje o klientech, zakázkách, konzultacích, úspěšnosti zakázek, trvání aktivit a účasti na nich, pracovním čase týmu

STATISTIKY Veškeré informace vložené v předem definovaných typech mohou být vyjádřeny statisticky Tabulky nejčastějších a nejpotřebnějších údajů (klienti, zakázky, úkony, účastníci aktivit) jsou součástí základní instalace Speciální namátkové dotazy zodpoví administrátor systému Flexibilní nastavení podle měnících se přání donátorů (MPSV, ESF…) Data lze exportovat do statistických aplikací (Statistica, SPSS, MS Excel) a zpracovat v nich Data pro reporting a hodnocení v reálném čase

STAT – předdefinované výstupy „Kolika klientům bylo úspěšně asistováno mezi 1.1. a 30.4. 2010?“ „S kolika ženami došlo alespoň k jedné konzultaci?“ „Kolikrát pracovník Železný asistoval s bydlením v rámci projektu OPLZZ „Bydlení za snahu“?“ „Jaký podíl konzultací se odehrál telefonicky?“ „Kolik dětí se účastnilo kroužků v dubnu 2010? „Kolik hodin byl pracovník XY mimo práci? Kolik hodin strávil jinou než přímou klientskou prací?“

STAT – specifické výstupy „Kolik mužů z Prahy 7 se základním vzděláním bylo do služby doporučeno obecním úřadem?“ Kolik právních konzultací z prostředků dotace MPSV bylo telefonicky poskytnuto ženám do 25 let věku se středoškolským vzděláním?

STAT – klienti – základní údaje

STAT – zakázky - základní údaje

STAT – úkony – podle typu

STAT – specifické údaje pro donátory

STATISTIKY – typy zakázek-úspěšnost

Použití STATISTIK pro evaluaci

Použití STATISTIK pro evaluaci

Použití STATISTIK pro evaluaci

SPRÁVA TÝMU – porady, školení, docházka atd.

SPRÁVA TÝMU – zadání nové události

SPRÁVA TÝMU – výkaz práce

NASTAVENÍ UŽIVATELSKÝCH ÚČTŮ Každému uživateli je přidělena série charakteristik, které přesně určují práva a přístup k datům i ve složité organizační struktuře. ORGANIZAČNÍ JEDNOTKA (pobočka, služba, dílčí tým) POZICE v rámci organizační jednotky (zpřístupňuje data podřízených a další práva; jeden pracovník může mít různé pozice v různých organizačních jednotkách - např. soc. pracovník v jednom týmu, metodik v jiném) TYPY ZAKÁZEK a KONZULTACÍ pro jednotlivé pozice PROJEKT ze kterého je činnost pracovníka placena (jeden pracovník může být spojen s více projekty, zanáší pak označení projektu k jednotlivým úkonům → přesné výkazy práce pro projekt bez pracného sčítání!) ÚVAZEK v rámci každého projektu (např. 0,5 úvazek v jednom projektu, 0,2 úvazek v jiném) → výkazy práce respektují úvazky Každý záznam tak může být přiřazen organizační jednotce a projektu, a tak také vyhledán a reportován

ARUM je otevřen dalšímu vývoji a změnám podle potřeb uživatelů ARUM – další rozvoj ARUM je otevřen dalšímu vývoji a změnám podle potřeb uživatelů Relevantní data o klientech a týmu Metoda evaluace Potřeby donátorů a reportování Nové moduly atd.

Vyzkoušejte si to! Vyzkoušejte si práci s databází v demo verzi! Adresa: http://demo.arum.cz login: navsteva heslo: navsteva Po přihlášení si v levém sloupci vyberte uživatele a klikněte na symbol šipky. Systém pak můžete procházet a používat jako vybraný uživatel.

www.binboat.cz Obraťte se na nás Rádi Vám ARUM předvedeme a domluvíme případné změny, vhodné pro Vaši organizaci. Kontaktujte nás: Štěpán Moravec, zákaznická podpora, binBoat s.r.o. E-mail: stepan.moravec@binboat.cz Tel.: 777 787 921 www.binboat.cz