Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
Advertisements

Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (19. – 26. úloha) III. označení digitálního.
Geometrická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-16  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Limita posloupnosti (Orientační test )
základní pojmy posloupností
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky
VY_32_INOVACE_05_PVP_262_Kra
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 04.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_742.
Geometrická posloupnost
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_106.
Geometrická posloupnost (3.část)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
Procvičování vzorce.
VY_32_INOVACE_21-06 Pravděpodobnost 6 Zásobník úloh Opakovací lekce.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_114.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_109.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_743.
Limita posloupnosti (3.část)
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
POSLOUPNOSTI Mgr. Hana Križanová Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován v rámci akce.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_105.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (3.část)
Vlastnosti posloupností
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_108.
Test č.3  Binomické rozdělení pravděpodobnosti VY_32_INOVACE_21-17.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (2.část)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_758.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (4.část)
vlastnosti lineární funkce
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Příklady na využití. Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Limita posloupnosti (2.část) VY_32_INOVACE_
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_749.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Číselné posloupnosti.
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Škola:Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_MATEMATIKA1_1 8 Tematická.
GEOMETRICKÁ POSLOUPNOST Mgr. Hana Križanová Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován.
Geometrická posloupnost (1.část)
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Aritmetická posloupnost (3.část)
Geometrická posloupnost (2.část)
VY_32_INOVACE_22-01 Posloupnosti.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_104.
Limita posloupnosti (1.část)
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-02  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na.
Aritmetická posloupnost
Matematický žebřík – posloupnosti a řady Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
VY_32_INOVACE_83. ANOTACE Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Geometrická posloupnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
VY_32_INOVACE_94.
Aritmetická posloupnost jednoduché příklady
Transkript prezentace:

Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-06 Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test ) Test obsahuje pět úloh. U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná. Na každou úlohu máte maximálně 30 sekund. Autor testu: RNDr. Ivana Janů

Která z daných posloupností je rostoucí? (A) an = n + 3 (B) an = – n + 3 (C) an = n – 3 (D) an = – n – 3 (E) Všechny uvedené posloupnosti jsou rostoucí.

Posloupnost je určena rekurentně Jakou hodnotu má její šestý a sedmý člen? (A) a6 = 4; a7 = – 2 (B) a6 = 4; a7 = – 0,5 (C) a6 = 0,25; a7 = – 2 (D) a6 = 0,25; a7 = – 0,5 (E) Žádná z uvedených možností.

Která z daných posloupností je klesající? (A) an = 5n (B) an = – 5n (C) an = 5(– n) (D) an = – 5(– n) (E) Žádná z uvedených posloupností není klesající.

Posloupnost je určena rekurentně Jaký je její vzorec pro n-tý člen? (A) an = 2n + 2 (B) an = 2n + 1 (C) an = 2n – 1 (D) an = 2(n – 1) (E) Žádná z uvedených možností.

Posloupnost je dána vzorcem pro n-tý člen an = 4n – 1 . Jaké je její rekurentní určení? (A) an+1 = 4an ; a1 = 1 (B) an+1 = 4an ; a1 = ¼ (C) an+1 = 4an ; a2 = 4 (D) an+1 = 4an ; a1 = 4 (E) Žádná z uvedených možností. Konec testu

Správné odpovědi orientačního testu

Která z daných posloupností je rostoucí? (A) an = n + 3 (B) an = – n + 3 (C) an = n – 3 (D) an = – n – 3 (E) Všechny uvedené posloupnosti jsou rostoucí.

Posloupnost je určena rekurentně Jakou hodnotu má její šestý a sedmý člen? (A) a6 = 4; a7 = – 2 (B) a6 = 4; a7 = – 0,5 (C) a6 = 0,25; a7 = – 2 (D) a6 = 0,25; a7 = – 0,5 (E) Žádná z uvedených možností.

Která z daných posloupností je klesající? (A) an = 5n (B) an = – 5n (C) an = 5(– n) (D) an = – 5(– n) (E) Žádná z uvedených posloupností není klesající.

Posloupnosti je určena rekurentně Jaký je její vzorec pro n-tý člen? (A) an = 2n + 2 (B) an = 2n + 1 (C) an = 2n – 1 (D) an = 2(n – 1) (E) Žádná z uvedených možností.

Posloupnost je dána vzorcem pro n-tý člen an = 4n – 1 . Jaké je její rekurentní určení? (A) an+1 = 4an ; a1 = 1 (B) an+1 = 4an ; a1 = ¼ (C) an+1 = 4an ; a2 = 4 (D) an+1 = 4an ; a1 = 4 (E) Žádná z uvedených možností. Konec testu