Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/51.0026 Profil Škola 21.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

STRATEGIE VIZE Kam chceme dojít? Kde jsme? Co umíme?
Projekt IUSES – Příručka pro pedagogy Vlasta Švejnohová, ENVIROS, s.r.o. 10. listopadu 2009 Za obsah této prezentace odpovídají pouze její autoři. Prezentace.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro místní rozvoj, ČR Odbor evropských fondů Výroční zpráva Rámce podpory Společenství.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování a řízení kariéry
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
OPEN LEARNING Moderní výuka odborných cizích jazyků 89% žáků cítí potřebu umět cizí jazyk pro svou budoucí práci, NIDV, červen 2012 Brno, 4. červen 2014,
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
 Pro hodnocení není žádný jednoznačný předpis či návod, žádná kuchařka.  Existují principy, metody, formy a prostředky a také specifické podmínky školy.
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Management a rozvoj obcí
Informační a komunikační technologie jako klíčový nástroj třídy budoucnosti Lucie Laitlová (DZS)
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE ICT VE ŠKOLE listopad 2006 (c) Radek Maca.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Profesní rozvoj řídících pedagogických pracovníků k zajištění rozvoje služeb ICT ve škole Radek MacaKSM2 – Obhajoba závěrečné práce Mgr. Radek Maca.
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Prezentace a pilotáž finální verze posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky cizího jazyka GA ČR P407/11/0262 Podpořeno.
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
ELearning na počátku nového tisíciletí a pět let poté Miloslava Černá Petra Poulová.
Řízení a plánování kariéry
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Globální akční plán WHO pro zdraví pracovníků na období Pavel Urban Státní zdravotní ústav WHO spolupracující centrum pro pracovní lékařství.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
STANDARDIZACE PROFESNÍCH ČINNOSTÍ UČITELE Projekt MŠMT ČR pro rok 2008.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
“Those who know, do. Those that understand, teach.”
11. Portfolio dítěte Portfolio je uspořádaný soubor prací dítěte shromážděný za určité období, které poskytuje informaci o výsledcích dítěte, průběhu učení.
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Neživá příroda ve výuce přírodopisu
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Presentation Title 1st September 2002
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Cyklus kvality z pohledu kariérového poradenství
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Model intenzivní podpory
Intenzivní podpora škol
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Revize ICT kurikula, rok tři
Transkript prezentace:

Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21

Co je to Profil Škola 21 Auto-evaluační nástroj, který na základě sledování více různých indikátorů pomáhá školám zjistit, do jaké míry se jim daří začlenit informační a komunikační technologie (ICT) do života celé školy

Co je to Profil Škola 21 Není to žádná nová věc – přetavený ICT plán Nástroj, který umožní sestavit ICT plán školy  Zefektivnění činnosti  Zjednodušení úkolu  Eliminace chyb

Kde naleznete Profil Škola 21 

Základní principy Profilu Škola 21 Škola jakožto instituce i její učitelé procházejí fázemi vývoje využívání ICT. Pro zjednodušený model jsou stanoveny čtyři:  1. začínáme,  2. máme první zkušenosti,  3. nabýváme sebejistoty,  4. jsme příkladem ostatním.

Oblasti hodnocení Profilu Škola Řízení a plánování 2. ICT ve Školním vzdělávacím programu 3. Profesní rozvoj 4. Integrace ICT do života školy 5. ICT infrastruktura

Oblasti hodnocení Profilu Škola Řízení a plánování  role ICT ve vizi školy  ICT plán  využití ICT ve výuce  akceptace přijaté strategie  specifické vzdělávací potřeb

Oblasti hodnocení Profilu Škola ICT ve Školním vzdělávacím programu  porozumění učitelů  vzdělávací plán  zkušenosti většiny učitelů  zkušenosti většiny žáků  specifické vzdělávací potřeby

Oblasti hodnocení Profilu Škola Profesní rozvoj  uvědomění a zapojení  plánování  zaměření  sebedůvěra  neformální způsoby profesního rozvoje

Oblasti hodnocení Profilu Škola Integrace ICT do života školy  dostupnost  využití  metodická podpora  prezentace na internetu  e-learning  spojení s vnějším světem  projekty  pohled žáka

Oblasti hodnocení Profilu Škola ICT infrastruktura  plán pořizování ICT  LAN a internet  technická podpora  digitální učební materiály  ICT vybavení  licence

Užitek Profilu Škola 21 pro Vás  Poskytuje grafické výstupy – použití pro výroční zprávy, sebeprezentaci  Dává přehled o efektivitě změny  Umožňuje hodnotit a zvyšovat rating školy v konkurenčním prostředí  Vhodnými otázkami navádí, jak změnu provést  Umožňuje naplánovat, jak změny dosáhnout

Založení nového hodnocení

Co a kde … vybraný indikátor

Co a kde … stanovení úrovně

Co a kde … postupy, příležitosti

Co a kde … poznámky, rizika

Co a kde … seznam indikátorů

Co a kde … výstupy

Profil Škola 21 – výsledky