SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Advertisements

Nový přístup k aplikacím Vema
Štěpán Šípal Gymnázium Čakovice. Dnešní témata  Vznik XHTML a předchůdci  Základní prvky XHTML dokumentu  Tagy a atributy  Elementy a jejich druhy.
Optimalizace stránek Školení Market Express. Základní pojmy I  Katalogový vyhledávač Vyhledávač prochází předem ručně připravenou sestavu stránek internetu.
Martin Holý.  HTML  xHTML  CSS  JavaScript  PHP.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Mgr. Vlastislav Kučera přednáška č. 2.  Struktura stránky  hlavička  meta tagy  titulek stránky  připojení stylů,...  CSS.
Jak se stát miláčkem vyhledávačů
Jazyk HTML Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky pomocí.
CSS a HTML 5. HTML 5 HTML5 je nová verze specifikace značkovacího jazyka HTML, která přináší podstatné změny v technologiích webových stránek. HTML5 umožňuje.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
PHP – vkládání souborů a html 5
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
XHTML Tvorba webových stránek. Vývoj značkovacích jazyků HTML – HyperText Markup Language  Značkovací jazyk pro vytváření www stránek. Pomocí značek.
Vytvoření nového účtu na Gmail. Odeslání u na konkrétní ovou adresu.
Adobe Dreamweaver CS4 Ing. Martin Dosedla.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
Lukáš Masopust Úspěšný WEB Přehledná grafika, která zaujme Optimalizace pro vyhledávače Informační hodnota Přehledná navigace Nepřebujelost Funkčnost.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Pro předmět Jazykový projev (2014/15) připravila Eva Cerniňáková Jabok - Vyšší odborná škola sociálně.
SIPVZ – Státní informační politika ve vzdělávání w w w. e - g r a m. c z E-gram E-gram Informační a komunikační web SIPVZ 1. Původní web:
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
XHTML – odkazy Mgr. Lenka Švancarová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Švancarová. Dostupné z Metodického portálu.
Internet.  Celosvětový systém propojených počítačů  Funkce  Sdílení dat  Elektronická pošta.
WWW – hypertextový informační systém
Optimalizace pro vyhledávače SEO Adam Kratochvíl EI4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
AJAX nejmodernější webová technologie… seminář pro učitele ZŠ a SŠ Mgr. Marek Osuchowski Ostravská univerzita © 2011.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: leden.
Podnikání na Internetu internet - zdroj informací Letní semestr 2005 Jana Holá III.
MIS - Manažerské informační systémy 1. cvičení – Internet a informace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
SEO – optimalizace pro vyhledávače
IBM - CVUT Student Research Projects Google search by voice Tomáš Losert – Karel Beyr –
INTERNET.
Školení internetového vyhledávače
Internet – služby Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
PHP Programy pro tvorbu WWW stránek - 01
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
Vyhledávání na internetu, SEO
Internet a informace MIS - Manažerské informační systémy Internet a informace Ing. Jan Luhan
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
Social Media Marketing SEO & Linkbuilding 2012/11/30.
Jak fungují webové stránky Úvod do HTML (1). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Inf Webová stránka, princip HTML a CSS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web01 Označení materiálu web01_uvod.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
Redakční systém – Content management system (CMS), publikační systém – Správa obsahu webu – Jednoduché publikování textů – Modulárnost (instalace doplňků)
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Kapitola 5: Úvod do analytických technologií Webu Vítězslav Šimon (SIM0047) Adaptivní webové systémy (AWS)
Tribuna českého obchodu TZB
Internet – pojmy, služby
Vysoká škola technická a ekonomická
Dobývání znalostí z databází fulltext
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
SEO optimalizace Milan Šmíd.
5 jednoduchých tipov pre viac organických návštev z Google
Web Application Scanning
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE

Motto: „Content is a king“

Motto 2: „Co je dobré pro uživatele, je dobré pro vyhledávače“

Co je SEO ► Optimalizace pro vyhledávače – vhodnou strukturou stránek, správně napsaným textem a použitím dalších prvků WWW stránek, lze vylepšit umístění stránky ve výsledcích vyhledávačů na zvolené, klíčové, slovo, nebo slovní spojení.

Proč SEO ► Klasická internetová reklama je velmi rozšířená a oslovuje i zákazníky, kteří o inzerované zboží neprojevili zájem, a tím se stává velmi neefektivní. ► Systém Search Engine Marketingu je opačný. Inzerent nehledá zákazníka, ale zákazník inzerenta, a to prostřednictvím vyhledávačů a katalogů.

SEO vs. SEM ► Search Engine Optimization (SEO) znamená úpravu obsahu a zdrojového kódu jednotlivé stránky. ► Search Engine Marketing (SEM) zahrnuje navíc vytvoření celkové strategie pro celý webový server, která je aplikována mimo fulltextové vyhledávače i v katalozích a pay- per-click vyhledávačích.

Volba klíčových slovních spojení ► Zásadní klíč k úspěchu ► Nutné znát potenciální zákazníky ► Možnosti volby slov:  Analýza konkurence  Použití internetových nástrojů  Využití firemních materiálů  Oslovení zákazníků ► Vyhnout se „profláknutým“ frázím, žargonu, příliš odborným, nebo laickým výrazům

On Page faktory ► Bezchybný kód (externí soubory) ► Struktura webu (návrh, navigace, adresa…) ► Dynamické vs. Statické weby (parametr, id) ► HTML tagy ► Názvy souborů a adresářů ► !!! Obsah webu !!! ► Rámce ► ►

Obsah stránky ► Hustota klíčových slov (skloňování, podíl) ► Počet slovních spojení v textu ► Forma textu (odkazy, stylistika) ► Kvalita textu – generování zpětných odkazů

HTML tagy ► Meta (description, keywords) ► Title (SERP, user+seo friendly, 5-7 slov) ► ►

Off-page faktory ► Množství příchozích odkazů ► Kvalita příchozích odkazů ► Obsah příchozích odkazů ► Odchozí odkazy ► PageRank, JyxoRank ► Zjištění příchozích odkazů, zjištění názvů v title a odkazech

Hodnocení webů vyhledávači ► PageRank ► JyxoRank  ohodnocení důležitosti a věrohodnosti stránky, který nemá s obsahem stránky nic společného. Každý hypertextový odkaz směřující na určitou stránku, je počítán do jejího hodnocení. ► Slova v titulku ► Slova v URL ► Obsah

Nekalé praktiky ► Link farm ► Skryté texty ► Cloaking ► Nadměrná hustota klíčových slov ► Duplicitní obsah ► Oznamování spamu

Časté chyby ► Používání rámců bez noframes sekce ► Flashové intro a menu bez textové alternativy ► Obrázkové menu bez alt atributů ► Nadměrná hustota klíčových slov ► Špatné používání textu v odkazech

Utility ► spideru Poodle  ► Aplikace na ověření kriterií  ► Wordtracker:  ► Google AdWords  ► Overture Search Term Suggestion Tool  ► eTarget  ► Pozice ve vyhledávačích 

Shrnutí ► ZAJÍMAVÝ WEB, často aktualizovaný ► Volba struktury ► Volba klíčových slov ► Vhodná hustota klíčových slov, texty v odkazech, použití HTML tagů ► Propagace – získávání zpětných odkazů ► Sledování pozic a laďění stránek

Zdroje ► Thurow, Shari: Search Engine Visibility, NewRiders 2003 ► Konference SEO  ► Letní škola SEO na Lupě  ► Interval o SEO 