E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Uplatnění eLearningu na českých univerzitách - desetiletá historie
Informační gramotnost na středních školách
Zkušenosti s e-learningovými kurzy na FES Univerzity Pardubice
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Rozvoj e-learningové formy vzdělávání zaměstnanců ve správních úřadech
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky & Ministerstvo vnitra Ing. Jaroslav Svoboda
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
e-learning Lucie Rohlíková
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace Operační program Rozvoj lidských zdrojů Opatření 3.2.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Inovace vzdělávání v regionu Morava a Slezsko. Představení projektu VIRTUNIV. Konference SCO´ – BRNO Danuše BAUEROVÁ
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
VŠFS P.B.. prezentace VŠFS, Partneři Generální partner Hlavní partneři.
Distanční vzdělávání v ČR, současnost a budoucnost II. národní konference Jindřichův Hradec
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
IVIG 2005, Systém informačního vzdělávání na UNC-CH Hana Landová ÚISK FF UK & SIC ČZU v Praze.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Studentská PARDUBICE Implementace MIIS na Univerzitě Pardubice Petr Švec, Univerzita Pardubice.
1 Analýza nabídky a poptávky po dalším profesním vzdělávání v Královéhradeckém kraji Jaroslava Mikulecká Univerzita Hradec Králové.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Ministerstvo informatiky ČR ISSS, Hradec Králové, duben 2005.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Závěry semináře RVŠ k 3. roli vysokých škol I: 1. V souvislosti se změnami paradigmatu role vysokých škol ve společnosti, respektujíce aktuální trendy.
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
ELearning na počátku nového tisíciletí a pět let poté Miloslava Černá Petra Poulová.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Se sídlem v Uherském Hradišti, Studentské nám
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Seminář pro výchovné poradce SŠ
Rozvoj výuky cizích jazyků
Vedoucí priority: Prof. RNDr Jaroslav Drobník
E-learningový kurz e-learningu
Kabinet informačních studií a knihovnictví Brno FF MU
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Jaroslava Barbara Sporková
Transkript prezentace:

E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové

Aktuální situace na VŠ velký počet zájemců o studium zvyšující se zájem o další vzdělávání omezené státní dotace personální limity personální limity prostorové limity prostorové limity využití distanční formy vzdělávání

E - learning distanční vzdělávání ve virtuálním studijním prostředí na Internetu řízené samostudium speciální studijní materiály komunikace prostřednictvím Internetu

Virtuální studijní prostředí založena na Internetu prostředky pro řízení studia distribuce studijních materiálů diskusní prostředí LearningSpaceWebCTTopClass

Výhody e-learningu nezávislost na místě a čase studia možnost individuálního tempa multimediální studijní materiály

Bariéry e-learningu kvalitní internetové připojení motivace studujících

Finanční náročnost e-learningu

1 rok proškolení poloviny pedagogů vytvoření 10 předmětů Kč

Možnosti snížení nákladů pronájem studijního prostředí (v ČR - CESNET – vývoj kurzů zdarma) spolupráce mezi fakultami adaptace e-kurzů

Soutěž e-learning FIM UHK EUNIS-CZ Národní centrum distančního vzdělávání soutěž distančních kurzů, využívajících moderní informační a komunikační technologie

Záměry soutěže iniciovat tvorbu a nasazení moderních distančních kurzů zhodnotit jejich úroveň představit je širší veřejnosti seznámit širší odbornou veřejnost s problematikou jejich přípravy, praktického nasazení a jejich efektivity stimulovat spolupráci v oblasti e-learningu

E-dilema SOCRATES/MINERVA Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové Institute of Public Administration, Dublin Metropolitan University, Leeds Fakulta hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity, Bratislava

Cíle projektu e-dilema navrhnout inovační postupy vytváření distribuovaných e-zdrojů navrhnout optimální strategii přeměny tradičního vzdělávání na distanční formu testovat navržené praktiky vytvářením e-zdrojů a služeb pro distanční výuku v oblasti ekonomických oborů

E-learning na VŠ ? informační společnost pronikaní ICT do každodenní činnosti využívání možností ICT na VŠ ANO

Děkuji za pozornost