 Pro začínající podnikatele  Pro rodinné firmy  Pro řemeslníky  Pro ženy v podnikání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

VÝSLEDKY DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ v Plzeňském kraji Plánování lidských zdrojů Svaz průmyslu a dopravy ČR, Západočeská univerzita v Plzni, Česko-německá obchodní.
CEBRE Česká podnikatelská reprezentace při EU
Kudy vlastně putují peníze
Podpora podnikání v Moravskoslezském kraji Aktivity Agentury pro regionální rozvoj na podporu podnikání a inovací v kraji Mgr. Jiří Štěpán, Agentura pro.
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
Principy sociálního podnikání
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Moravská asociace podnikatelek a manažerek PODPORA PODNIKÁNÍ JAKO MECHANISMU PRO SOCIÁLNÍ ZAČLENĚNÍ DOPORUČENÍ VZEŠLÁ Z MEZINÁRODNÍHO PARTNERSTVÍ TASE.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Seminář EU a my „50+“ Zlínský kraj Zlín,
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Motivační seminář Opava Východiska a zkušenosti pro vzdělávání pro sociální podnikání Karel Rychtář SČMVD Praha Tato prezentace je spolufinancována.
Podpora sociálního podnikání ve stávajícím období a příprava na období 2014+
Komora sociálních podniků Ing. Vojtěch Miler Hlavní principy sociálního podnikání obcí a MAS.
Další projekty AMSP ČR na podporu flexicurity
Michal Pazour MPO © 2007 Ministerstvo průmyslu a obchodu Spolupráce vysokých škol & podnikatelského sektoru (VŠB-TU Ostrava, )
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
Společenská odpovědnost firem - nový faktor firemní konkurenceschopnosti CZ / /0393 Business Leaders Forum Andrea Václavíková
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání KRAJSKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA LIBEREC Od počátečního vzdělávání k dalšímu vzdělávání
SMALL BUSINESS Modulový výcvikový a vzdělávací program pro začínající podnikatele.
Představení klubu manažerů
Praktické rady ke komunitárním programům Michal Kadera, CEBRE Jihlava, 18. prosince
Možnosti spolupráce studentů s TIC s.r.o. Bc. Daniel Vaněk Technologické inovační centrum s.r.o.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Diskusní seminář ŘEMESLA V ČR Praha,
Workshop profesního poradenství pro neslyšící v rámci projektu OPPA „Zvládneme to sami!“ Podnikatelské minimum Podnikatelská myšlenka / Podnikatelský.
Ondřej Hradil Brusel, 24. května 2007 CEBRE - Česká podnikatelská reprezentace při EU.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Brno–město pro rodiny Projekt ANIMA PLUS CZ Inovativní opatření na podporu slučitelnosti rodiny a zaměstnání Mgr. Lenka Zemanová.
PricewaterhouseCoopers Date NTS – národní tématické sítě Ing. Libor Witassek, MBA WorkshopNTS-B „Podpora drobného podnikání“ 19. listopadu 2007, Praha.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Podpora podnikání ze SF EU OP Podnikání inovace Globální cíl: zvýšit do konce programovacího období konkurenceschopnost české ekonomiky a.
Sociální podnikání v obcích Karel Rychtář, SČMVD Sociální podnikání v obcích Karel Rychtář, SČMVD
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
PPSD Personální a poradenské družstvo Ing. Vojtěch Miler předseda družstva Hlavní principy sociálního podnikání obcí a MAS Informační seminář MAS Region.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Fórum Evropský rok aktivního stárnutí a mezigenerační.
Komerční banka - partner pro příjemce dotací Jitka Haubová zástupce výkonné ředitelky korporátního bankovnictví KB 190. Žofínské fórum, Čerpání.
Rodina na Vysočině výsledky empirických výzkumů uskutečněných v kraji Vysočina v letech 2005 – 2010 konference Rodinná politika v centru pozornosti krajů.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Komerční banka – partner pro Vaše podnikání. | Na aktuální rostoucí chuť inovovat a rozvíjet podnikání reaguje banka nabídkou produktů a služeb, které.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
21. října 2009 expozice 21. budovy Zlínského kraje.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
"Neratovice: podpora místních podniků v zakázkách malého rozsahu" Databáze podnikatelských subjektů.
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Seminář pro zaměstnavatele Ing. Jana Váňová, NVF
Podpora podnikání z pohledu bankovního sektoru
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Kariérové poradenství a podnikavost
Velvyslanectví Bulharské republiky
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

 Pro začínající podnikatele  Pro rodinné firmy  Pro řemeslníky  Pro ženy v podnikání

 Obchodní snídaně – Karlovy Vary

 Lidé se do podnikání příliš nehrnou…  Co brání v podnikání?  Co motivuje stát se podnikatelem/kou?  Co motivuje mladé k tomu být zaměstnancem?  Nezávislý průzkum AMSP ČR

 Jak sehnat investory / finance  Jak oslovit nové zákazníky  Jak založit firmu  Největší bariéry:  Nemám peníze  Nemám nápad  Nemám se s kým poradit

 Možnost získat kontakty  Poradenství v oblasti financování (dotace)  Mentoring

 Ti, co inklinují k podnikání: Nezávislost Ambicióznost Otevřenost Potřeba v životě něčeho dosáhnout Odpovědnost  Ti, co inklinují k zaměstnání: Pohodovost Finanční zajištění Zajímavá práce

 Projekt AMSP ČR - start v květnu 2013  Bezplatná registrace na  Čeho chceme dosáhnout? představit mladým lidem podnikání jako zajímavou a reálnou alternativu k zaměstnání; poskytnout grantovou, networkingovou, poradenskou a mediální podporu; vytvořit platformu pro mladé lidi se zájmem o podnikání bez ohledu na region a oborové zaměření

 Realizátor projektu „SVOU CESTOU – Young Business“ – AMSP ČR  Partneři - Komerční banka - Google  Mediální partneři - TRADE NEWS (magazín AMSP ČR) - DOTYK první tabletový týdeník - School Buzz

První projekty již běží…  YoungPříběhy  Innovation Camp ve spolupráci s  Grantový program: Kč  Erasmus pro mladé podnikatele

První projekty již běží…  Online škola marketingu s  Coffee Talks – mentoringová setkání s podnikateli v Praze, Brně a Ostravě …. a další

Erasmus pro mladé začínající podnikatele (Erasmus for Young Entrepreneurs) je jedinečnou šancí pro všechny, kteří uvažují v nejbližší době o zahájení podnikání, či pro ty, kteří už nějakou dobu podnikají, ale dosud cítí, že ne vždy jsou si ve všech podnikatelských činnostech “silní v kramflecích”. Vyjeď do zahraničí na zkušenou s kapesným od EU!

Kontakt: Jakub Škába,

Soutěž o Kč Registrujte se bezplatně do !  Vítěz ZAZA Bottles – cena Kč  Cena veřejnosti Storyous – Kč

- Z korporátního světa do retailu - 2 butiky na Praze 1 - Projekt Fashion Map

- Výroba bezlepkového pečiva - Liberecký kraj - 3. místo v soutěži Nastartujte se 2013

- Propojování talentovaných lidí s mladými firmami - Projekt byl rozvíjen v akcelerátoru StartupYard

ZAPOJ SE! Registruj se bezplatně - Staň se členem našeho týmu Reprezentuj nás jako ambasador na své škole Pošli nám své nápady

Diskuse se zkušenými podnikateli v úzkém kruhu Sleduj web/facebook a přijď!

 Obchodní snídaně – Karlovy Vary

70 % rodinných firem nepřežije generační výměnu

 základem světové, nikoliv však české ekonomiky  ve světě kontrolují rodinné firmy téměř 80 % HDP vytvořeného podnikatelskými subjekty, v ČR jen 25 %  rodinné firmy dokážou ustát daleko větší otřesy než podniky ovládané najatými manažery,  rodina v podnikání je v současnosti nejpoptávanější obchodní partner a banky se předhánějí v nabídkách jejich úvěrování  jsou již dnes regionálními vzory, zaměstnavateli a těmi, kdo podporují svoje bezprostřední okolí, aniž by to hlásili do všech světových stran

Výsledky aktuálního průzkumu mezi rodinnými firmami:  Česká statistika nezná pojem „rodinná firma“  Rodinné firmy jsou většími optimisty v očekávání do budoucna  Tržby měly růst necelé polovině rodinných firem  Pozornost zaměřují na růst efektivity a personál  Výhody rodinných firem: flexibilita, stabilita  2/3 rodinných firem chtějí tradici zachovat a firmu předat  Více jak polovina však nástupnictví ještě nezačala řešit  Kompletní proces předání odhadují na dlouhou dobu (více jak 2 roky)

Nejčastější otázky spojené s generační výměnou:  Může má firma fungovat beze mě?  Jak je důležitá firma pro moji rodinu?  Byly by mé děti připraveny a schopny nyní převzít firmu?  Vím, jaké je spravedlivé rozdělení podílů ve společnosti a majetku na mé děti?  Může takové rozdělení vyvolat v rodině spory?

AMSP ČR – aktivity: - Projekt „RODINNÁ FIRMA“ – zapojte se bezplatně - Semináře a workshopy pro zakladatele a nástupníky - Právní, majetkové a daňové otázky nástupnictví - Psychologická hlediska předávání / přebírání firmy - Zkušenosti ze zahraničí, osvědčené postupy - Další řešení, pokud není nástupník (najatý manažer, prodej) - Soutěž RODINNÁ FIRMA ROKU– přihlaste se a zviditelněte se – registrace do

 Obchodní snídaně – Karlovy Vary

 kvalitní řemeslo je základem infrastruktury a vizitkou regionů  podpora řemesel v ČR je však v žalostném stavu  diskuse o něm je velmi povrchní a neodborná  řemeslné cechy nemají systémové zastání

 politici se živnostníky ohánějí pouze v předvolební kampani, ale jejich faktické problémy jsou jim na míle vzdálené  veřejná diskuse se zužuje pouze na paušály a švarcsystém  problémem je klesající odbornost, nezájem mladých,  naprostá společenská absence hrdosti

AMSP ČR – co máme pro řemeslníky? Projekt „FANDÍME ŘEMESLU“ - bezplatné zapojení  Praktické informace pro řemeslníky (právní rádce, řízení pohledávek, propagace, kde hledat zákazníky..)  Desatero ke švarcsystému pro řemeslníky a firmy  Spolupráce s učilišti, osvěta mezi rodiči  Navrhujeme změnu živnostenského zákona  AMSP ČR prosadila zachování 80% výdajových paušálů pro řemeslníky  Soutěž o Kč

 Obchodní snídaně – Karlovy Vary

 Za poslední rok začalo podnikat desetinásobně více žen než mužů ( Meziročně cca žen a jen 700 mužů)  Proč jsou ženy odolnější?  Co je motivací žen stát se podnikatelkou?  Jaké informace jsou pro začínající podnikatelky nejcennější?

Výsledky průzkumu mezi ženami – PLUSY podnikatelek:  podnikatelky jsou se svým životem více spokojeny než zaměstnankyně  banky je vítají – lepší platební morálka a zodpovědnost  v nezávislosti vidí potenciál, jsou připraveny bojovat  jejich přirozené vlastnosti jsou jako šité na míru požadavkům moderního obchodu  jsou odolné, netrpí sebestředností a dokážou mnohem lépe vyhodnocovat riziko, opatrnější  Míří do tuzemska, nechtějí dobýt svět

Překážky pro start podnikání:  Strach, že se podnikáním neuživí  Nedostatek financí  Chybějící nápad  Neznalost poptávky pro produktu/službě  Nedostatečná státní podpora  Přebujelá administrativa spojená s podnikáním  Stěžejní je PODPORA RODINY

Jaké informace jsou nejcennější?  Srozumitelné informace o podmínkách podnikání  Rady, tipy a doporučení, jak oslovovat zákazníky  Kde hledat inspiraci, zkušeného rádce  Jak začít - konkrétní příklady a ukázky  Jak sebrat odvahu a ZAČÍT

Nejčastější podnikatelské záměry žen?  E-shopy, obchodování na internetu  Nabídka vlastních služeb a produktů – kadeřnictví, kosmetika, masáže, vlastní potravinářské výrobky, výroba bižuterie, oděvních doplňků, vlastní cukrárna, kavárna, květinářství, floristika Startovní kapitál: tisíc korun podle typu podnikání

Co nabízí AMSP ČR ženám?  Projekt „PODNIKAVÁ ŽENA“  Bezplatná registrace  Seznamte se - Zapojte se - Vzdělávejte se  Praktické rady, tipy a doporučení pro začínající podnikatelky  Krok za krokem labyrintem právních, finančních a marketingových dovedností  Nebojte se začít! Pomůžeme Vám!

37

Založena v r Hájí zájmy podnikatelských subjektů: (firmy, živnostníci a jejich organizace – cechy, svazy,..) Jsme členem Koalice pro transparentní podnikání. Nejsme spojeni s žádnou politickou stranou. Nejsme úřad.

Děkuji za pozornost Pište, volejte – odpovídáme všem!

Eva Svobodová generální ředitelka tel.: ,