Teaser – trailer VY_32_INOVACE_Mul4r0106Mgr. Jakub Němec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tematická a kompoziční složka literárního díla
Advertisements

(Literární výchova - 7. ročník)
Žánry a formáty Žánr (druh, rod, způsob, styl, sloh) je obecné pojmenování pro všechny materiály (díla) se společnými znaky žánrové oblasti např. v literatuře.
Komiks Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
Projektový den s prvky OSV
Obecné poučení o literatuře
VY_ 32_INOVACE_Čj.Žá.18.
Rozbor uměleckého textu
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Dramatika pro děti Workshop ARAS Strana 1.
Zásady rozboru textu uměleckého a neuměleckého
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Science fiction & fantasy
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Literární teorie Pro 8.ročník.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_CJL_HR_3_10.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Jak na Prezentace? Power Point ZŠ Jiráskova Benešov
Žádná skupinová cvičení :) :(. :) :( Věříme, že když si na sebe najdete čas, potřebujete si popovídat a dobře se najíst. Kurz je neziskový, takže to hlavní,
EPICKÉ ŽÁNRY Mgr. Michal Oblouk
Christopher Paolini Spisovatel
Atmosféra – rychlost záběru VY_32_INOVACE_Mul4r0112Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – správa multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Atmosféra klipu VY_32_INOVACE_Mul4r0111Mgr. Jakub Němec.
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.14 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici povídek a románů, jejich hlavní znaky a dělení. Žáci se seznámí s nejznámějšími.
DOBRODRUŽNÁ LITERATURA
FANTASTICKÁ LITERATURA
Storyboard Celtx – storyboard Mgr. Jiří Mlnařík
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti ICT Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_FOTF11960ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
2. změňte logo na pozadí předlohy snímku ze zelené bubliny na usměvavé sluníčko Procvičování prezentace 1. Klepnutím a přepisem vložte libovolný nadpis.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lada Němcová.1 Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ;
literatura s prvky SCI–fi, fantazy literatura
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_CJL_HR_3_06.
Trailer VY_32_INOVACE_Mul4r0107Mgr. Jakub Němec.  Trailer je delší (někdy i pětiminutová) audiovizuální ukázka, jež má v nejbližších dnech nalákat diváka.
John Ronald Reuel Tolkien
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Žánry literatury 1) Lyrika - slovo řeckého původu - popisuje spisovatelovy prožitky, - popisuje spisovatelovy prožitky, pocity, dojmy a myšlenky pocity,
Budování atmosféry multimediálního díla
Napětí v literatuře.
Korejská kinematografie
Film 1 Viktorie Frühaufová 1.
Výchova ke zdraví Projekt POHYB.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Literární druhy a žánry Literární druhy a žánryOB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-U
LITERÁRNÍ DRUHY DRAMA – DRAMATICKÉ ŽÁNRY Mgr. Michal Oblouk
Divadelní scéna Základní škola Choltice, okres Pardubice – „Učíme se pro život“ Šablona: č. III/2 Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Pořadové číslo:
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Povídka, pověst, pohádka, bajka Ověřeno: 5. ročník, V. třída Cílová skupina: žák základní školy praktické.
Alois Jirásek „Lehká věc je mlčeti, když člověk nic neví.“
ROMÁN Žánr velké epiky delší časový úsek Pozadí společenských událostí doby Druhy románu: společenský, dobrodružný, fantastický, sci-fi, milostný, psychologický,
Literatura = písemnictví Jeden z druhů umění, písemné záznamy. Rozdělení: a) odborná literatura b) krásná literatura = BELETRIE c) jednací písemnosti (př.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_034.ICT.34 Tvorba webových stránek – PHP technologie.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
INSPIRAČNÍ ZDROJE KNIHY A ČASOPISY.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
DOBRODRUŽNÁ LITERATURA
MÝTUS, BÁJE Literatura 6. roč..
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Milan Kundera - Žert Název : VY_32_inovace_18 Český jazyk a literatura.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vendulka.
VY_32_INOVACE_19_CJI_LITERÁRNÍ ŽÁNRY
MIKULOVSKÉ OZVĚNY 58. ZLÍN FILM FESTIVALU 8.–
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace;
Transkript prezentace:

Teaser – trailer VY_32_INOVACE_Mul4r0106Mgr. Jakub Němec

 Teaserový trailer je krátká audiovizuální ukázka, která má s předstihem představit snímek, který má přijít do kin (v horizontu čtvrt až půl roku).  Teaserová trailerová kampanň je založena předpokladu, že divák přijde do kina na jiný film. Před samotným promítáním mezi sebou boje o pozornost řada snímků, které diváka nezajímají (čeká až přejdou reklamy a těší se na film, na který si koupil lístek).  Teaser je krátká úderná ukázka, která má ukrást divákovu pozornost a zaujmout jej natolik, aby příští zakoupený lístek nesl jméno reklamovaného snímku.  Teaserovou kampaň využívají především nákladné filmové produkce, které očekávají velkou návštěvnost k dofinancování snímku (menší produkce se orientují spíše na plakáty či internetovou činnost).  Teaser se výjimečně objevuje také v televizních reklamách, zde je však notně zkrácen, protože náklady jsou mnohem větší) čas se počítá po vteřinách).  V současnosti se od televizních kampaní ustupuje (ztrácí se v balastu „všedních“ nabídek produktů), což neplatí pro velké přenosy celosvětově sledovaných událostí (v USA např. finále superbowlu). Trailerová teaserová kampaň

 Hlavní znaky teaseru jsme si jmenovali již u materiálu k plakátům – představit postavy, grafické podání, jména herců, apelovat různými hesly a především podnítit divákovu zvědavost. Audiovizuální postupy mají však mnohem širší škálu možností, jak diváka zaujmout.  Nejdůležitějším znakem trailerového teaseru je jeho údernost. Teaser nesmí potencionálního diváka nudit, ale neměl by prozradit nic z děje. U akčních snímků jsou často využívány výbuchy, u komedií jeden dva ostřejší vtipy, u kreslených snímků se sází na roztomilost.  Délka teaser traileru se pohybuje od jedné minuty. Stopáž většinou nepřesáhne dvě minuty (upadá divákova pozornost).  V teaseru se počítá s dynamickým střihem (akční filmy, horory, vědeckofantastické snímky) nebo delšími komentovanými, můžeme říci epickými, záběry (historické snímky, dramata s doprovodem monologu postavy snímku).  Hudební doprovod musí ladit s pojetím traileru. Chorály se hodí k velkým akčním řežím, zatímco drama se spoléhá spíše na symfonické melodie. Nejen komedie se však obrací na současné hity rádií či internetu. Znaky teaserového traileru

 Na dalších snímcích uvidíte některé z teaserových trailerů posledních let (stačí kliknout na plakát). Vaším úkolem je poznat prvky použité v teaseru a pokusit se je pojmenovat.  Všímejte si, jak typ teaseru koresponduje s žánrovým pojetím snímku, popř. jakým způsobem může zaujmout kontrast (vážný teaser na komedii, lidský příběh v akčním filmu apod.) Úkol

Super 8 Mysteriózní scifi o mimozemské aktivitě na Zemi

Existencionální scifi odehrávající se na oběžné dráze Země Gravitace

Akční scifi z vesmírného prostředí Star Trek: Do temnoty

Druhý díl kultovní fantasy ságy dle literární předlohy Hobit: Šmakova dračí poušť

Druhý díl animovaného rodinného dobrodružného snímku o Vikinzích a dracích Jak vycvičit draka 2

Prequel animovaného snímku pro děti o společnosti profesionálních strašidel Univerzita pro příšerky

Druhý díl akčního komiksového snímku založeného na severské mytologii Thor: Temný svět

Restart komiksové série o mocném hrdinovi z jiné planety Muž z oceli

Velkolepě pojatý přepis literárního díla s výrazným audiovizuálem Atlas mraků

Komediální drama o člověku pracujícím v redakci slavného časopisu Walter Mitty a jeho tajný život

Komedie o muži, který má jistým nedopatřením více než 500 dětí Delivery Man

Odkazy jsou směřovány na stránku youtube.com. Veškeré materiály jsou propagačního charakteru, jsou tedy volně šiřitelné. Zdroje