Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kreativní centrum Brno
Advertisements

Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
NABÍDKA REKLAMNÍCH PLOCH K PRONÁJMU
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval: Mgr. Pavel Drobil, Náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval:
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Vertikální cílení online kampaní…
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
EGovernment Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Jednání implementátorů ORP Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum: 20.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA STRAKONICE (= IPRM)
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského fondu regionálního rozvoje. Akce se koná v rámci Programu cezhraničnej spolupráce SR-ČR pod názvem.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Revitalizace panelových domů Porovnání spotřeby tepla.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_MARKETINGOVÝ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
9.Komunikace.
Proč potřebujeme nákupčí zdravotní péče MUDr. Pavel Hroboň, M.S.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
MARKETINGOVÝ MIX.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Segmentace trhu Ročník / obor studia:III. ročník.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Strategie značky a komunikace
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
ISOČ® Informační systém obchodní činnosti
Veřejné projednávání PÚR ČR září  Byl zpracován na základě § 32 zákona č.183/2006 Sb. V souladu s tímto ustanovením: ◦ stanoví republikové.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Analýza komerčního komunikátu Téma: Analýza předváděcí akce instore v hypermarketu Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová.
NÁSTROJE LOKÁLNÍHO a REGIONÁLNÍHO ROZVOJE
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Struktura podnikatelského plánu
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
PODPORA SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ V RÁMCI OPZ – VÝZVA Č. 03_15_015 Veronika Pokorná, MPSV Praha,
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
PODPORA SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ V OP ZAMĚSTNANOST Mgr. Svatava Škantová vedoucí oddělení projektů sociálního podnikání 18. srpna 2015, Olomouc.
Zastoupení zadavatele – ano - ne Konference: Elektronizace veřejných zakázek Pořadatel QCM s.r.o. Hotel Barcelo, Praha, Ing. Miroslav Jeništa.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
25 / 1 / 2011.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Strategie regionu, obce
Projekty MARSL.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Transkript prezentace:

Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa - Jan Svoboda Vedoucí odboru marketingové komunikace Kooperativa pojišťovna 27. 5. 2010

Dává outdoorová komunikace smysl i v dnešní době? Ano, pokud: máte jasně definovanou dlouhodobou komunikační strategii nakupujete prémiové plochy s vysokým zásahem se o plochu nedělíte s jiným inzerentem dokážete plochu kreativně vytěžit máte jednoznačný rukopis, který dlouhodobě rozvíjíte propojíte plochu s předmětem svého podnikání x

Smysl outdooru v komunikačním mixu? Skvělý nástroj: pro budování a posilování znalosti značky pro zásah cílové skupiny pro segmentaci sdělení pokud máte „co ukázat“ doplňující plnohodnotný mediální mix který může při správném plánování nahradit TV kampaň

Dva klíče k úspěchu? 1. výběr lokalit: nepřeberná nabídka problematické „rodné listy“ (OTS) dlouhodobá obsazenost kvalitních ploch - > důkladný výběr kvalitních ploch - > dlouhodobé plánování 2. kreativní koncept: konzistentnost dlouhodobost dostatečná vizibilita – font/logo propojení sdělení s vybranou lokalitou

Jak to může fungovat v praxi?

Štítové stěny Představení: unikátní projekt realizovaný v tomto rozsahu 1 kreativní koncept 14 měst po celé ČR 14 štítových stěn s image komunikací značky Kooperativa Výhody: koncept postavený na regionálních specifikách možnost svázat sdělení s předmětem podnikání podpora obchodních vazeb v regionu Nevýhody: neflexibilní médium vysoké pořizovací náklady Úspěch: stříbrný Louskáček 2008

Štítové stěny

Letní outdoor Představení: unikátní projekt realizovaný v tomto rozsahu 1 kreativní koncept specifické lokality – lanová centra, skalní města, ZOO, hrady/zámky, koupaliště, bobové dráhy… 75 lokalit 207 nosičů Výhody: jsme tam, kde je v létě naše cílová skupina nestandardní způsob oslovení vysoká míra zaujetí nízké produkční náklady Nevýhody: velikost nosiče Úspěch: oslovení více než 2.300.000 potenciální zákazníků během letních měsíců - > 18.326 denně cena za oslovení 1 zákazníka 1,50 Kč (bez DPH)

Letní outdoor

Mosty na rychlostních komunikacích Představení: 1 kreativní koncept exkluzivita v rámci mostní konstrukce 21 velkoformátových sdělení Výhody: prémiovost ploch vysoká visibilita vysoký zásah Nevýhody: relativně vyšší cena neflexibilní médium

Mosty na rychlostních komunikacích

Plachta na Jižní spojce Představení: standardní plocha v blízkosti Jižní spojky Výhody: velikost výzva pro kreativní agenturu Nevýhody: technické parametry stěny Úspěch: bronzový Louskáček 2007

Co má outdoorová komuniakce Kooperativy společného? konzistentnost v nakupovaných formátech konzistentnost v kreativním konceptu – spojení sdělení s místem, kde je plocha umístěná provázání sdělení na předmět našeho podnikání vtip, emoce, nadsázka, hravost…

Děkuji za pozornost.