Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová 10.3. 2013 www.isspolygr.cz Rovnoběžníky DUM číslo:14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konstrukce rovnoběžníků
Advertisements

Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Rovnoběžníky a jejich vlastnosti
Matematika Počítání s logaritmy Vytvořil: RNDr. Jitka Neuschlová
Rovnoběžník a lichoběžník
Konstrukce kosodélníka
Konstrukce kosočtverce
PLANIMETRIE.
Specifická slovní zásoba
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Lichoběžník - opakování DUM číslo: 17 Lichoběžník - opakování Planimetrie – lichoběžník.
Planimetrie - mnohoúhelník
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnoběžníky - opakování DUM číslo: 15 Rovnoběžníky - opakování Planimetrie – rovnoběžníky.
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Pravoúhlý trojúhelník - opakování DUM číslo: 11 Pravoúhlý trojúhelník - opakování.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Vlastnosti čtyřúhelníků v příkladech
Matematika Rovnoběžníky.
Planimetrie - lichoběžník
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Kruh DUM číslo: 18 Kruh Planimetrie - kruh Integrovaná střední škola polygrafická,
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Trojúhelník - opakování DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník.
DUM číslo: 1 Název tohoto DUM Strana: 1 Název tohoto DUM Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní.
Autor: Mgr. Lenka Šedová
DUM číslo: 1 Logaritmy Strana: 1 Logaritmy Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující.
Planimetrie – kruh - opakování
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnice přímky DUM číslo: 02 Obecná rovnice přímky Analytická geometrie - přímka.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
POZNÁMKY ve formátu PDF
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
6_Geometrické obrazce Mnohoúhelník Lomená čára: Uzavřená lomená čára:
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnice přímky DUM číslo: 05 Vzájemná poloha přímek Analytická geometrie - přímka.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Čtyřúhelníky.
VY_42_INOVACE_425_ROVNOBĚŽNÍKY
Planimetrie – mnohoúhelníky - opakování
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnice přímky DUM číslo: 01 Parametrická rovnice přímky Analytická geometrie.
Čtyřúhelníky Matematika – 7. ročník
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Čtyřúhelníky Základní pojmy.
* Rovnoběžníky Matematika – 7. ročník *
Rovnoběžníky rozcvička
Rovnoběžníky VY_32_INOVACE_29
Planimetrie ČTYŘÚHELNÍKY.
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Trojúhelník DUM číslo: 08 Trojúhelník Planimetrie - trojúhelník Integrovaná střední.
Rovnoběžníky Marcol René.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Čtyřúhelníky a rovnoběžníky
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Pravoúhlý trojúhelník DUM číslo: 09 Pravoúhlý trojúhelník Planimetrie – Pravoúhlý.
Obvody a obsahy rovinných útvarů.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
KOSOČTVEREC 1. ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI KOSOČTVERCE
Čtyřúhelníky: OBECNÝ ČTYŘÚHELNÍK ROVNOBĚŽNÍKY OBDÉLNÍK ČTVEREC
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kosodélník 1. Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: VY_32_INOVACE_37_M7_kosodelnik_1.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
2. stupeň SYMBOLIKA I.. Čtverec: Obvod čtverce: o = 4.a Obsah čtverce: S = a.a S = a 2.
Rovnoběžník 1 čtyřúhelník, který má protější strany rovnoběžné rovnoběžník čtyřúhelník, který má protější strany rovnoběžné.
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků.
Rovnoběžníky a jejich vlastnosti
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
24.1 Druhy a vlastnosti rovnoběžníků I.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VLASTNOSTI ROVNOBĚŽNÍKŮ
ČTYŘÚHELNÍKY VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_01
Transkript prezentace:

Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnoběžníky DUM číslo:14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/

DUM číslo: 14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Pokud není uvedeno jinak, je uvedený materiál z vlastních zdrojů autora ŠkolaIntegrovaná střední škola polygrafická Brno, Šmahova 110 Ročník4. ročník SOŠ Název projektuInteraktivní metody zdokonalující proces edukace na ISŠP Číslo projektuCZ 1.07/ Číslo a název šablonyIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AutorIng. Silva Foltýnová Tematická oblastMatematika – Planimetrie Název DUMRovnoběžníky Pořadové číslo DUM 14 Kód DUM VY_32_INOVACE_14_M_FO Datum vytvoření Anotace Prezentace slouží k objasnění učiva planimetrie - rovnoběžníky

DUM číslo: 14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Rovnoběžníky -obdélník -čtverec -kosodélník -kosočtverec

DUM číslo:14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Rovnoběžníky Obdélník A, B, C, D vrcholy obdélníka a, b, c, d strany obdélníka AC = BD úhlopříčky obdélníka AB CD a b c d e f

DUM číslo: 14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Rovnoběžníky Obvod a obsah obdélníka Obvod o = 2.(a + b) Obsah S = a. b A B CD a b

DUM číslo:14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Rovnoběžníky AB CDD u a a

DUM číslo:14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Rovnoběžníky Kosodélník Obvod o = 2.(a + b) Obsah S = a.v a S = b.v b A B CD a b vava vbvb

DUM číslo: 14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Rovnoběžníky AB CDD aa a e f vava

DUM číslo:14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Rovnoběžníky Vlastnosti rovnoběžníků V každém rovnoběžníku jsou dvě protilehlé strany shodné, jsou shodné protilehlé vnitřní úhly, součet vnitřních úhlů přilehlých k téže straně je 180°. Úhlopříčky rovnoběžníků se vzájemně půlí. Úhlopříčky kosočtverce jsou vzájemně kolmé a půlí jeho vnitřní úhly.