Prezentace a komunikace projektů 1. 2. 2012. Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

Seminář pro příjemce nadačního příspěvku 6. listopadu 2012, Praha Sbírkový projekt Pomozte dětem 14. ročník.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Základy projektu - rozvoj NNO ŽP Regionální centrum ČSOP Pověřenou organizací je ZO ČSOP Kněžice, celkem 18 základních organizací v kraji Koordinační.
PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Jak úspěšně oslovit.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Finanční možností svépomocných skupin
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Pravidla publicity projektu
1. Registrace 1.1 registrace nového uživatele 2. Přihlášení 2.1 Přihlášení nového uživatele 2.2 Přihlášení uživatele po ztrátě přístupových údajů, změna.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY PRO POSKYTOVÁNÍ A VYÚČTOVÁNÍ DOTACÍ 5. ledna 2011, Městský úřad Vsetín.
Domácnosti na úvěrovém trhu Monika Němečková Oddělení vnějších vztahů.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace činnosti společnosti v roce 2011.
GRANTOVÝ SYSTÉM MČ Praha 21 ZMĚNY ŽÁDOST VYÚČTOVÁNÍ ÚJEZD NAD LESY 7. LEDNA 2012.
Společný grant města Strakonice a Komunitní nadace Blanicko - Otavské Inovace ve veřejné správě, Brno Mgr. Michal Novotný.
Pavla Šimoňáková, Karolína Drozdová
Zpráva o činnosti sekretariátu MAS – medializace a propagace (bod 8 programu) Valné shromáždění Chotěvice, Evropský zemědělský fond pro rozvoj.
Pomáháme neziskovkám Významný projekt Olomouckého kraje
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Liberec 9. října 2008.
Irena Opršalová Projektová manažerka.  Základní info o Sluňákovu  Zkušenosti s Národními programy SFŽP  Proč je pro neziskové organizace našeho typu.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Seminář pro příjemce nadačního příspěvku , Praha Sbírkový projekt Pomozte dětem! 13. ročník.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Téměř sto miliard korun pro konkurenceschopné české podniky Praha Národní dům Na Smíchově 3. října 2006 Nové přístupy implementačních agentur k žadatelům.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Rok existence Evropského spotřebitelského centra © 2006 ESC Praha při Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Petr Novák  Osnova prezentace 1.Encián se představujeEncián se představuje 2.ZaměstnanciZaměstnanci 3.Prodej programůProdej programů 4.OdběrateléOdběratelé.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Fundraising. Funkce fundraisingu (FR) v organizaci Zdroje Jak na to… příklady.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Kompostování na školách třídění organického odpadu může být maso(vé) Gymnázium T.G.Masaryka v Zastávce.
Greenway Jizera 2008 Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
PUBLICITA Cíl Evropská územní spolupráce Rakousko - ČR Písek,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Vermikompostování do škol Třídění organického odpadu může být maso(vé) Gymnázium T.G.Masaryka v Zastávce Ilustrace: Dan Menšík.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Math Exercises for You (Math4U)
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Statutární město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007
Jak na PR (absolutní základ)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Propagace základní pojmy
Publicita v projektech
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Prezentace a komunikace projektů

Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje  Proč donátor investuje právě do Vaší organizace?  Oblast, ve které působíte považuje za potřebnou  Věří Vám a Vaší práci

Jak to donátorovi oplatím?  Jakým způsobem mohu donátorovi „vrátit“ jeho investici?  Dobrou zodpovědnou a efektivní prací  Včasným a řádným vyúčtováním  Prezentací donátora

Komunikace projektů  Řiďte své projekty  Myslete na část propagace a komunikace již při sestavování rozpočtu  Pochlubte se výsledky své práce  Skromnost zde opravdu není na místě  Konkurenční prostředí je i v nezisku -> pokud svou práci nekomunikujete, dáváte výhodu ostatním  Donátor sleduje prezentaci projektů  Donátor zpravidla dostává každé ráno monitoring médií včetně prezentace podpořených projektů

Způsoby prezentace donátora  Tištěná/internetová média/rádio/TV  Poděkování donátorovi v tiskové zprávě/rozhovoru apod.  Inzerujete – nezapomínejte na loga partnerů  Loga na propagačních materiálech  Logo – novodobý „podpis“ donátora  Plakáty, letáky, pozvánky, vstupenky, publikace…  Prezentace v místě realizace  Bannery na akci  Poděkování moderátorem  Letáčky u vstupu – dny otevřených dveří atp.  Cedulky s logem (často dodá sám donátor)

Nejefektivnější způsob komunikace?

„šuskanda“ Řeknete to dále svým členům, veřejnosti a nezapomínejte přitom na zaměstnance

Nejčastější chyby v prezentaci  Ve špatný čas a na špatném místě  Budujete naučnou stezku? Logo v brožuře je fajn, ale pokud zapomenete umístit jej na naučné cedule přímo na stezce, je to celé na nic  Komunikace činnosti je veškerá žádná  Zápal pro práci nestačí, je třeba i myslet koncepčně  Nesprávné použití  TZ či propagační materiály si nenecháme schválit  Logo neodpovídá výši příspěvku donátora – selský rozum a počty jsou v tomto případě dostačující  Logo chybí úplně nebo je zdeformované

Správné postupy v prezentaci  Vtáhněte donátora do hry  TZ necháváme schválit donátora nebo ještě lépe, požádáme ho o citaci  Loga na vizuálech si nechte schválit také  Je to důkaz Vaší profesionality  Požádejte jej o propagační materiály  Přemýšlejte, jak může donátor „prorůst“ vaším projektem  Pojmenování části projektu po donátorovi  Žádost o úvodní slovo či jinou participaci na projektu  Ono to vždy nevyjde kvůli počtu projektů, ale to neřešte, to už je boj donátora

Granty Nadace OKD 2012  Grantové výzvy již v lednu 2012  Sledujte  Palec nahoru nám udělá radost 

Otázky a odpovědi Jiří Suchánek – Nadace OKD, ředitel