Konverzace: Který měsíc se vám líbí a proč?. Kolja 3 Otázky a film.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

V tomto životě jsem žena …
Zájmena a pády Adjust the pronouns between slash marks to fit the context. Remember to use the correct case. Vzor: Pozdravuj od /já/ rodiče. Pozdravuj.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Kdyby ses zeptal/a....
Kolja 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol? RL8 nová slova.

Kolja 2 Otázky a film. Konverzace: Máte nějaký nový nábytek.
Jména a pády Put the nouns between slash marks into the appropriate case, as determined by the context. Vzor: Román se stal tím, čím v /minulost/ byla.
Způsobové slovesa Conjugate the infinitives in the following sentences to fit the context. Vzor: (smět) číst ten časopis? Smím číst ten časopis? *Taken.
Chapter 5 vocabulary. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Ukončení 1.etapy výuky cizího jazyka
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Song Presentations. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Modální slovesa a jejich opisné tvary
Ten, ta, to II Fill in the blanks with the appropriate forms of ten. Vzor: Proč potřebuješ ___ knihy? Proč potřebuješ ty knihy? *Taken from Review Lesson.

Dvouděložné rostliny.
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Týden Vojty Machaly.
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Kolja 9.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Constructions with by Rewrite the following sentences using by constructions. Do not change the aspect. Vzor: Chci hrát tenis. Chtěl/Chtěla bych hrát tenis.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Proč je důležité studovat Principy
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Rozkazovací způsob Imperatives Rewrite the following sentences in the imperative. Vzor: Koupíš si dražší šaty? Kup si dražší šaty! *Taken from Review Lesson.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Pády a koncovky: Cases & Endings Adjust the words between slash marks to fit their contexts, using the appropriate case endings. Vzor: Co budeš dělat o.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Konverzace Popište někoho!. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Člověk se nědy zeptá proč...???
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L5 ex 6: se a si 1. Nepamatujeme __ každý obraz.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Song Presentation. RL10 nová slova Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Soutěž pro dvě družstva
Konverzace: Kam pojedete v létě?. Kolja 3 Otázky a film.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Přednost početních operací
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Budoucí a minulý čas Rewrite the following sentences in the past and future. Use the perfective if possible. Vzor: Začíná překládat román. Začal překládat.
PSYCHICKÁ ZÁTĚŽ PŘEHLED REAKCÍ. ŠKÁLY PRO POSUZOVÁNÍ ZPŮSOB: 0 = NENÍ TO MŮJ ZPŮSOB REAGOVÁNÍ 1 = OBČAS TAK REAGUJI 2 = ČASTO REAGUJI TÍMTO ZPŮSOBEM 3.
Kdyby ses zeptal/a....
Transkript prezentace:

Konverzace: Který měsíc se vám líbí a proč?

Kolja 3 Otázky a film

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

L10 ex b na webové stránce

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 1. Jdeš pryč?

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 1. Jdeš pryč? Jdi pryč! 2. Přečteme to ještě jednou.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 1. Jdeš pryč? Jdi pryč! 2. Přečteme to ještě jednou. Přečtěme to ještě jednou! 3. Umylas skříně a dveře.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 1. Jdeš pryč? Jdi pryč! 2. Přečteme to ještě jednou. Přečtěme to ještě jednou! 3. Umylas skříně a dveře. Umyj skříně a dveře! 4. To napíše dítě.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 4. To napíše dítě. Ať to napíše dítě! 5. Pracujeme pilněji.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 4. To napíše dítě. Ať to napíše dítě! 5. Pracujeme pilněji. Pracujme pilněji. 6. Radši sedíte na židli?

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 4. To napíše dítě. Ať to napíše dítě! 5. Pracujeme pilněji. Pracujme pilněji. 6. Radši sedíte na židli? Radši seďte na židli! 7. Doufáme, že ano.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 7. Doufáme, že ano. Doufejme, že ano! 8. Vezmeš si ještě trochu?

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 7. Doufáme, že ano. Doufejme, že ano! 8. Vezmeš si ještě trochu? Vezmi si ještě trochu! 9. Nesměje se mým přátelům.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 7. Doufáme, že ano. Doufejme, že ano! 8. Vezmeš si ještě trochu? Vezmi si ještě trochu! 9. Nesměje se mým přátelům. Ať se nesměje mým přátelům! 10. Půjdeme do divadla.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 10. Půjdeme do divadla. Pojďme do divadla! 11. Odpovíte mi.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 10. Půjdeme do divadla. Pojďme do divadla! 11. Odpovíte mi. Odpovězte mi! 12. Neposlouchá jen jedním uchem.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 10. Půjdeme do divadla. Pojďme do divadla! 11. Odpovíte mi. Odpovězte mi! 12. Neposlouchá jen jedním uchem. Ať neposlouchá jen jedním uchem! 13. Nezlobíte se?

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 13. Nezlobíte se? Nezlobte se! 14. Promineš mi to?

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 13. Nezlobíte se? Nezlobte se! 14. Promineš mi to? Promiň mi to! 15. Zůstanete tady.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 13. Nezlobíte se? Nezlobte se! 14. Promineš mi to? Promiň mi to! 15. Zůstanete tady. Zůstaňte tady! 16. Pomůžete svým přátelům.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 16. Pomůžete svým přátelům. Pomozte svým přátelům! 17. Nesedáš si k nám.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 16. Pomůžete svým přátelům. Pomozte svým přátelům! 17. Nesedáš si k nám. Nesedej si k nám! 18. Neztrácíš s tím čas.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 16. Pomůžete svým přátelům. Pomozte svým přátelům! 17. Nesedáš si k nám. Nesedej si k nám! 18. Neztrácíš s tím čas. Neztrácej s tím čas! 19. Navštívíte mě v Praze?

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 19. Navštívíte mě v Praze? Navštivte mě v Praze! 20. Už nic neříkáte.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 19. Navštívíte mě v Praze? Navštivte mě v Praze! 20. Už nic neříkáte. Už nic neříkejte. 21. Jsi trochu pilnější.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 19. Navštívíte mě v Praze? Navštivte mě v Praze! 20. Už nic neříkáte. Už nic neříkejte. 21. Jsi trochu pilnější. Buď trochu pilnější. 22. Jde spát v osm.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 22. Jde spát v osm. Ať jde spát v osm! 23. Pošleš mi zase svoje povídky?

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 22. Jde spát v osm. Ať jde spát v osm! 23. Pošleš mi zase svoje povídky? Pošli mi zase svoje povídky! 24. Naučíme se pravidlům nazpaměť.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 22. Jde spát v osm. Ať jde spát v osm! 23. Pošleš mi zase svoje povídky? Pošli mi zase svoje povídky! 24. Naučíme se pravidlům nazpaměť. Naučme se pravidlům nazpaměť! 25. Neděláš si starosti.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 25. Neděláš si starosti. Nedělej si starosti! 26. Přijdeš na oběd?

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 25. Neděláš si starosti. Nedělej si starosti! 26. Přijdeš na oběd? Přijď na oběd! 27. Usměješ se trochu.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 25. Neděláš si starosti. Nedělej si starosti! 26. Přijdeš na oběd? Přijď na oběd! 27. Usměješ se trochu. Usměj se trochu! 28. Používáte správných pádů.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 28. Používáte správných pádů. Používejte správných pádů! 29. Máš se hezky.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 28. Používáte správných pádů. Používejte správných pádů! 29. Máš se hezky. Měj se hezky! 30. Jedete do ciziny.

RL5 ex1: Rozkazovací způsob 28. Používáte správných pádů. Používejte správných pádů! 29. Máš se hezky. Měj se hezky! 30. Jedete do ciziny. Jeďte do ciziny!

RL5 ex2: Slovesa 1. Poraďte mi, jestli jí to (mít) prominout.

RL5 ex2: Slovesa 1. Poraďte mi, jestli jí to mám prominout. 2. (smět) se vás na něco zeptat i já?

RL5 ex2: Slovesa 1. Poraďte mi, jestli jí to mám prominout. 2. Smím se vás na něco zeptat i já? 3. Řekli mi, že už ne(muset) chodit k lékaři.

RL5 ex2: Slovesa 1. Poraďte mi, jestli jí to mám prominout. 2. Smím se vás na něco zeptat i já? 3. Řekli mi, že už nemusím chodit k lékaři. 4. (moci) by to vyslovit docela dobře, ale nechce se mu.

RL5 ex2: Slovesa 1. Poraďte mi, jestli jí to mám prominout. 2. Smím se vás na něco zeptat i já? 3. Řekli mi, že už nemusím chodit k lékaři. 4. Mohl by to vyslovit docela dobře, ale nechce se mu. 5. Ne(smět) se na něj zlobit, Mileno. On za nic nemůže.

RL5 ex2: Slovesa 5. Nesmíš se na něj zlobit, Mileno. On za nic nemůže. 6. (muset) jsem o to poprosit několikrát.

RL5 ex2: Slovesa 5. Nesmíš se na něj zlobit, Mileno. On za nic nemůže. 6. Musel/Musela jsem o to poprosit několikrát. 7. Nikdo se ne(moci) naučit všemu.

RL5 ex2: Slovesa 5. Nesmíš se na něj zlobit, Mileno. On za nic nemůže. 6. Musel/Musela jsem o to poprosit několikrát. 7. Nikdo se nemůže naučit všemu. 8. Nevím, jestli si (mít) koupit novou skříň.

RL5 ex2: Slovesa 8. Nevím, jestli si mám koupit novou skříň. 9. Kdyby chtěl, (moci) by si na to lehce zvyknout.

RL5 ex2: Slovesa 8. Nevím, jestli si mám koupit novou skříň. 9. Kdyby chtěl, mohl by si na to lehce zvyknout. 10. Nic se nestalo, ne(muset) se mu omlouvat.

RL5 ex2: Slovesa 8. Nevím, jestli si mám koupit novou skříň. 9. Kdyby chtěl, mohl by si na to lehce zvyknout. 10. Nic se nestalo, nemusím/nemusíš/nemusí/nemusíme/ nemusíte se mu omlouvat. 11. Opakuju ti: o tom ne(smět) mluvit.

RL5 ex2: Slovesa 11. Opakuju ti: o tom nesmíš mluvit. 12. Šaty už (mít) být hotovy.

RL5 ex2: Slovesa 11. Opakuju ti: o tom nesmíš mluvit. 12. Šaty už mají být hotovy. 13. Zůčastnil bych se rád ale ne(moci).

RL5 ex2: Slovesa 11. Opakuju ti: o tom nesmíš mluvit. 12. Šaty už mají být hotovy. 13. Zůčastnil bych se rád ale ne(moci).

RL5 ex2: Slovesa 11. Opakuju ti: o tom nesmíš mluvit. 12. Šaty už mají být hotovy. 13. Zůčastnil bych se rád ale nemohu. 14. (smět) si k vám sednout?

RL5 ex2: Slovesa 11. Opakuju ti: o tom nesmíš mluvit. 12. Šaty už mají být hotovy. 13. Zůčastnil bych se rád ale nemohu. 14. Smím si k vám sednout? 15. (muset) mluvit pomalu, abych vám rozuměl.

RL5 ex2: Slovesa 11. Opakuju ti: o tom nesmíš mluvit. 12. Šaty už mají být hotovy. 13. Zůčastnil bych se rád ale nemohu. 14. Smím si k vám sednout? 15. Musíte mluvit pomalu, abych vám rozuměl. 16. Kluk moc zlobil a teď ne(smět) jít ven.

RL5 ex2: Slovesa 16. Kluk moc zlobil a teď nesmí jít ven. 17. Nebydlela bych tam, kdybych ne(muset).

RL5 ex2: Slovesa 16. Kluk moc zlobil a teď nesmí jít ven. 17. Nebydlela bych tam, kdybych nemusela. 18. (muset) to slyšet na vlastní uši, abych tomu uvěřil.

RL5 ex2: Slovesa 16. Kluk moc zlobil a teď nesmí jít ven. 17. Nebydlela bych tam, kdybych nemusela. 18. Musím to slyšet na vlastní uši, abych tomu uvěřil. 19. Tady se ne(smět) plavat.

RL5 ex2: Slovesa 16. Kluk moc zlobil a teď nesmí jít ven. 17. Nebydlela bych tam, kdybych nemusela. 18. Musím to slyšet na vlastní uši, abych tomu uvěřil. 19. Tady se nesmí plavat. 20. (mít) dělat všechno podle pravidel.

RL5 ex2: Slovesa 16. Kluk moc zlobil a teď nesmí jít ven. 17. Nebydlela bych tam, kdybych nemusela. 18. Musím to slyšet na vlastní uši, abych tomu uvěřil. 19. Tady se nesmí plavat. 20. Mám/Máš/Má/Máme/Máte/Mají dělat všechno podle pravidel.