Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf 30. 3. 2007 Vyhlášení výsledků soutěže „REKLAMNÍ TAŠKA ROKU 2006“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Radost pod modrou oblohou I.kategorie(3.,4.,5.roč.)
Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Projekt č. 4 Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů
1 Soutěž NÁŠ KRAJ UMĚLECKÁ SOUTĚŽ PRO ŽÁKY A STUDENTY pod záštitou hejtmana Středočeského kraje MUDr. Davida Ratha Téma soutěže: Život v našem kraji.
II. ŘÁDNÁ VALNÁ HROMADA ČESKÁ ASOCIACE ČISTÍCÍCH STANIC
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Citigroup soutěž o nejlepší firmu s rovnými příležitostmi pro ženy a muže v ČR Bc. Jitka Kolářová, Gender Studies o.p.s.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Bakalářský studijní obor Marketing a obchod
Optimalizace online prezentací v závislosti na vlastnostech produktů David Novák.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
MISTR ČESKÉ REPUBLIKY V SOFTBALLU žen roku 2006 a 2007 hledá partnera pro SPOLUPRÁCI! Softballový klub SK JOUDRS Praha, který patří mezi špičku nejen v.
FLL je největší robotická soutěž na světě, které se zúčastňují statisíce dětí po celém světě. Nejlepší týmy postupují do regionálních kol a potom do mezinárodního.
DĚKUJEME NAŠIM PARTNERŮM ZÁKLADNÍ INFORMACE Noviny BRNOstudent CÍLOVÁ SKUPINAMLADÍ LIDÉ A STUDENTI NÁKLAD ks výtisků PERIODICITAměsíčník LOKALITAměsto.
TV studio FMK Univerzitní televize NEON TV. Základní informace - formální Tomáš Šula, UAAU/KVS1, KVS2 Televizní.
Projekt Inkubátor Junior. Denisa ZáhorskáDaniela Volfová Olga GergišákováJakub Moša Petr ŠaumanAneta Daňková David Furik Monika Rosenzweigová Tereza Páleníková.
Masná 18, Praha 1 Prezentace oboru Provoz a ekonomika dopravy zaměření Zasilatelství a logistika z pohledu studentů.
MISTR ČESKÉ REPUBLIKY V SOFTBALLU žen roku 2006 a 2007 hledá partnera pro SPOLUPRÁCI! Softballový klub SK JOUDRS Praha, který patří mezi špičku nejen v.
Program Czechinvestu pro II. fázi rozvoji klastru v rámci Operačního programu průmysl a podnikání MPO plánované období dotace pro klastr 3 -
Pražské stromy 2. ročník fotografické soutěže – vyhlašovatel soutěže: web prazskestromy.cz pro amatérské fotografy.
ALD Automotive Fleet Awards 2015 Hankook Firemní auto roku 2015
FIRE DANCE 2013.
Sociální stipendia 2. Sněm RVŠ 18. května 2006 Klára Poláčková, předsedkyně SK RVŠ, místopředsedkyně RVŠ.
Oficiální portál ČR Kateřina Zachová, Marek Tupý.
HOMEWORKING V Praze Práce z domova Přednášející: Jana Malá předsedkyně představenstva Moravská ústředna Brno, d.u.v.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
Talent marketingových komunikací
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Cena za podporu místní demokracie S o u t ě ž O LIDECH S LIDMI.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
N-JOY.CZ Internet Video Forum Června 2007 David Hác Výkonný ředitel FunPower s.r.o.
Valná hromada MAS Šluknovsko Nový název MAS.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Téma:Marketingová reklama pomocí Corelu Draw Vypracovala: Ing. Jana Wasserbauerová.
AC SPARTA PRAHA. Tournament of companies Fotbalový turnaj firem  Fotbalový turnaj na Strahově  Pořadatel: AC Sparta Praha  Místo: PRE Tréninkové centrum.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
Exkurze.fd.cvut.cz Rámcový návrh webového rozhraní pro ústřední oznamování exkurzí Ing. Michal Drábek Jan Bezděka.
Centrum inovačního vzdělávání Liblice INOVACE 2006 Galerie inovací 7. prosince 2006 Mgr. Jaroslava Barbara Sporková.
Kam už naši studenti nebo absolventi pracovně zavítali.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Apollo Bridge Architect: Ing. Miroslav Maťaščík - Alfa 04 a.s., Bratislava Design: DOPRAVOPROJEKT a.s., Bratislava Nemetschek Engineering User Contest.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
KAMPUS ALBERTOV – BIOCENTRUM, GLOBCENTRUM ARCHITEKTONICKÁ SOUTĚŽ O NÁVRH
Betony pro moderní stavby a design Jan Škácha Jan Škácha, Sika CZ s.r.o. Petr Fabík, atelier Fabík s.r.o. Betony pro moderní stavby a design.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Minipodnik CULERO. O nás  Jmenujeme se CULERO.  Logem podniku je fialový čuník.  Naším produktem jsou želé bonbony, které jsme nazvali Želíci.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Advent v Nebílovech Místo konání: Zámek Nebílovy, Prusiny
FIRE DANCE 2017.
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
Novoroční turnaj ve stolním tenise KDY: sobota 11. ledna 2014
soutěž pro SŠ z Libereckého kraje v rámci konání EYOWF 2011
Letní škola EkoInkubátor
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Grafické systémy II Kubín Tomáš.
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
Historie marketingu
Piktogram reklama logo
FIRE DANCE 2018.
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Vyhlášení výsledků soutěže „REKLAMNÍ TAŠKA ROKU 2006“

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf zvýraznit na poli reklamy tento svou polyfunkčností originální předmět a zviditelnit možnosti širokého spektra jeho marketingového působení. - papírová taška je médiem v mnoha případech ještě nedoceněným a neobsazuje v reklamě výsostné postavení, které by jí právem náleželo – toto chceme změnit. - cílem soutěže je tedy zvýšit povědomí firem o možnostech propagace formou reklamních tašek a vzbudit jejich zájem o tento produkt, vč. ukázek Cíl soutěže

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf A. REKLAMNÍ PAPÍROVÉ TAŠKY STROJNÍ B. REKLAMNÍ PAPÍROVÉ TAŠKY LUXUSNÍ C. REKLAMNÍ TAŠKY Z JINÝCH MATERIÁLŮ D. KOLEKCE REKLAMNÍCH TAŠEK – jednotný design F. *REKLAMNÍ TAŠKA „FUTURUM“ - návrhy F* Tato kategorie je určena pro výrobně nerealizované návrhy (do uzávěrky soutěže). Návrhy je třeba zaslat ve formě výkresů, maket či počítačové vizualizace. Účast v této kategorii je zdarma - nepodléhá účastnickému poplatku a je omezena jedním přihlašovaným exponátem na jednoho přihlašovatele, zúčastnit se mohou i studenti. Kategorie

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Dne zasedla odborná porota ve složení: - Viktor Tecl, jednatel společnosti Europapier – Bohemia, Europapier Slovakia - Tomáš Kotrč, místopředseda představenstva společnosti M.I.P. Group - Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti - Štěpán Holič, majitel grafického studia Lemon design. Porota

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Kategorie A reklamní tašky papírové strojní 1. Cenu obdrží taška Jan Becher – muzeum Přihlašovatel Multi sign/Karlovarská Becherovka

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Cenu obdrží taška Chateau Mcely Přihlašovatel Otília Perglová Kategorie B reklamní tašky papírové luxusní

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Cenu obdrží taška Futurum – pohled do budoucna Přihlašovatelka Jaroslava Langmajerová Kategorie F Futurum

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Cenu obdrží taška Futurum Přihlašovatelka Andrea Vacovská Kategorie F Futurum

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Cenu obdrží taška Futurum – směr do budoucna Přihlašovatelka Michaela Tischlerová Kategorie F Futurum

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Cenu obdrží taška 150 let Spolchemie Přihlašovatel Ondřej Hrčiar Kategorie ZVLÁŠNÍ CENA POROTY

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Cenu obdrží taška XXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX Z hlasujících bude nyní vylosován jeden divák, který obdrží odměnu. Děkujeme Kategorie MISS SYMPATIE

Vyhlášení výsledků soutěže Reklama Polygraf Děkujeme všem přihlášeným a těšíme se na další ročník „REKLAMNÍ TAŠKA ROKU 2007