N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ EMAILING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA www.acomware.cz ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Unica Enterprise Ř ešení pro efektivnější přímý marketing a jeho výhody Pavel Holý EMM Technical Sales Profesional.
Informační systémy podnikové systémy CRM
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Geomarketing v adresné distribuci
JAK POZNAT HODNOTNÉ ZÁKAZNÍKY …cílíme přesně 1. Obsah  Teorie zákaznické hodnoty  Vyrábění zákaznické hodnoty 
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Zvyšte konverze vašeho webu |. Co probereme?  Procesy související s optimalizací webu  Co měřit?  Co zlepšovat?  Nástroje pro optimalizaci.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Webová analytika v e-commerce Vratislav Sejk 29. listopadu 2012.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Strategie značky a komunikace
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Marketingová komunikace
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Microsoft Dynamics CRM
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
 B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Tribuna českého obchodu TZB
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Vztahy se zákazníky.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Atraktivní zaměstnavatel
Marketingové strategie
Ekonomika malých a středních podniků
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware

Obsah Jak navýšit obraty Předpoklady Využití retailu Remarketing ing Shrnutí Remarketing a efektivní ing2

Jak navýšit obraty na e-shopu? Více nových zákazníků Vyšší průměrná účtenka Vyšší obchodní výkonnost webu Více opakovaných objednávek Remarketing a efektivní ing3

Máte předpoklady? Dobrý produkt, dobrá cena, silná značka Marketingové příležitosti Využití moderních technologií a analytických nástrojů Centrální databáze zákazníků Znalost chování zákazníků Retailová síť napojená na online Rychlá schopnost změny Remarketing a efektivní ing4

Využíváte naplno retail? Získání zpětné vazby zákazníků Sběr ů Účinnější cross-sell a up-sell Využití informací o chování zákazníků na webu či v u pro prodej a péči Měření a využití ROPO efektu Remarketing a efektivní ing5

Remarketing Strategie Co můžete nabídnout navíc Velmi přesné cílení (produkty + proměnné) Dobrá práce s frekvencí Nejčastější chyby: –absence motivace –neomezená frekvence –velmi obecné zacílení –čekání na velké publikum –neoptimalizace kreativ a domén –neviditelnost banneru Remarketing a efektivní ing6

Doporučené strategie pro remarketing Přivedení nekonvertujícího návštěvníka Opuštěný nákupní košík Opakovaný prodej Doporučení přátelům Speciální marketingové akce Zvýšení frekvence pro ty, kteří viděli běžné display kampaně Remarketing a efektivní ing7

Kampaně a remarketing přes Adform Remarketing a efektivní ing8 Běžné kreativy Remarketingové kreativy Nezapomeňte na postview konverze a konverze po skončení kampaně Zkuste remarketing na doméně, odkud přišel návštěvník

ing inteligentně a efektivně Správný ing –Správná nabídka –Ve správný čas –Se správnou motivací –Ve správném formátu –Ve správný čas doručení –Pro správného příjemce –Se správným oslovením Remarketing a efektivní ing9

ing – trigger a dávkové kampaně Remarketing a efektivní ing % Dávkové kampaně 4.1% Trigger kampaň Počet odeslaných ů Prodeje 40.2% Trigger kampaně 59.8 % Dávkové kampaně Zdroj:

ing – různé typy kampaní Přechod od dávkového u na individualizovaný pro každého příjemce Kampaně spouštěné na základě akce a času Různé ové kampaně: –Propagační –Transakční –Lifecycle Automatizace Aktualizace dat o zákaznickém chování Remarketing a efektivní ing11

Lifecycle kampaně Uvítací proces nového odběratele Připomenutí opuštěného košíku Připomínka objednání (předvytvoření objednávky) Up-sell kampaně Reaktivace zákazníka Motivace zákazníka zajít do prodejny Další možnosti na základě chování (sdílení na sociální sítě) Remarketing a efektivní ing12

ing - případovka SmartPak.com – eshop s krmením pro koně 24 trigger a transakčních kampaní, 50 unikátních automatizovaných kampaní Před 4 roky tvořil 1% obratu, nyní 37 %, zároveň i výrazný růst v absolutních číslech Jednoznačně nejvyšší návratnost investic z marketingového mixu Remarketing a efektivní ing13

ing - případovka Remarketing a efektivní ing14 SmartPak Newslettery SmartPak Lifecycle & Transakční y Open Rate 17%  64 % vyšší 28% Click-Through Rate 2%  150 % vyšší 5% Conversion Rate 6%  83 % vyšší 11%  175 % vyšší Obrat / 3,2 Kč  16 % vyšší 8,8 Kč Míra odhlášených 0.043% 0.05% Spam Complaint Rate 0.047%  10 % nižší 0.043%

Doporučení pro Vás Využijte možností retailu pro posílení e-shopu Sbírejte maximum informací o návštěvnících a zákaznících a o jejich chování Využijte moderní nástroje pro remarketing a ing Remarketing může rychle a levně zvýšit obraty Neposílejte zákazníkům nerelevantní y, vytvořte lifecycle a transakční kampaně Zkoušejte, optimalizujte, testujte, vyhodnocujte! Remarketing a efektivní ing15

Děkujeme za pozornost! Ing. Magda Divišová, PhD. Ing. Jan Penkala ACOMWARE s.r.o. je partnerem VIV mail s.r.o., výhradního resellera Silverpop v ČR, pro e-shopy a e-retail ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware