„P U L Z“ PROJEKT UČENÍ LIBERECKÉ ZÁCHRANKY připravil: Mgr. Kristýna Fejfarová – specialista pro kvalitu a rozvoj PNP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Seite 1 GOETHE-INSTITUT PRAHA PRAHA, Seite 2 ČÍM JE GOETHE-INSTITUT?  KULTURNÍ A VZDĚLÁVACÍ INSTITUCÍ  ZÁKLADEM NAŠÍ PRÁCE JE SPOLUPRÁCE.
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ. Organizace projektu  Jedná se o optimální uspořádání lidí, věcí a nehmotných složek aktivit do struktur  Jednotlivé složky se uspořádají.
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Základ kvalitního vyjednávacího týmu = dobře vyškolený kolektivní vyjednavač 3 základní stavební kameny kvalitního vyškolení: 1.Odborné znalosti 2.Techniky.
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Centrum celoživotního vzdělávání
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Sylabus pro prezentační dovednosti III.
Projekt Rozvoj praktických forem výuky na PF UP Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
C lékařská fakulta – Univerzity Karlovy v Praze Sylabus pro prezentační dovednosti – individuální (IV.) Lektoři: PhDr. Jana Kasalová, PhDr. Jiří.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Pedagogické kompetence 6. října 2014 Caroline Kearney vedoucí manažerka projektů & analytička vzdělávání.
Výběrové řízení dodavatele manažerského vzdělávání pro ZENTIVA a.s.
Vzdělávání v energetice Informace o zahájení realizace projektu „Zvýšení úrovně odborných znalostí, dovedností a kompetencí zaměstnanců a zaměstnavatelů.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
Reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/
CZ.1.07/3.2.05/
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU: INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI CZ.2.17/1.1.00/36093 Úspěch přeje připraveným II 1.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
MANAGEMENT Mgr. Petra Neumannová.
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Vzdělávání zaměstnanců v Národním ústavu pro vzdělávání,
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Spolupráce škol s průmyslem Vlastimil Bejček
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_03_MANAŽER_P2.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Vnímání kompetencí pracovníků s dětmi a mládeží ze strany zaměstnavatelů a vzdělavatelů Mgr. Radek Hanuš, Ph.D. FTK UP Olomouc Fakulta tělesné kultury.
1 Zkušenosti s výukou dovedností z předmětů ELCP a IBT Simona Trávníčková
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Pardubice 15. a 16. listopadu 2012 Ing. Petr PETŘÍK
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Poznatky a zkušenosti z projektu CZ / /0058 „Prohloubení manažerských dovedností řídicích pracovníků malých a středních podniků“ Jiří Vaněk.
Rozvoj manažerů GE Money ČR&SK Kristýna Rapalová GE Money
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Perspektivní pracovní uplatnění v Přerově nebo jeho blízkém okolí.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Připraveno v rámci projektu „Projektové financování vysokých škol“ podpořeného FRVŠ pod číslem 72/2011
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
MAnagement.
Konference INOVACE JE ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Brno,
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
„MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
1 Systémový rámec terciárního vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Individuální projekty národní Skupiny pro výzkum a vysoké školství.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Transkript prezentace:

„P U L Z“ PROJEKT UČENÍ LIBERECKÉ ZÁCHRANKY připravil: Mgr. Kristýna Fejfarová – specialista pro kvalitu a rozvoj PNP

Projekt učení liberecké záchranky  dynamický vývoj organizace nutnost změny  sloučení operačních středisek  zeštíhlení organizační struktury

Projekt učení liberecké záchranky Kategorie zaměstnanců:  17 operátorek  11 manažerů Časové období:  operátorky 10/06 – 2/08  manažeři 12/07 – 9/08

Projekt učení liberecké záchranky Kategorie: operátorky 1.Zlepšit komunikační dovednosti, 2.snížit stresovou zátěž.

Projekt učení liberecké záchranky 2 etapy: 1.metoda assesment centra, 2.modulové vzdělávání 1.Komunikační dovednosti 2.Stres a harmonie

Projekt učení liberecké záchranky Kategorie: management 1. Zvýšit úroveň manažerských schopností, 2. zefektivnit spolupráci uvnitř týmu.

Projekt učení liberecké záchranky 2 etapy: 1.metoda 360°, 2.modulové vzdělávání 1.Efektivní komunikace 2.Prezentační dovednosti 3.Řízení změn 4.Time management, priority 5.Leadership (typologie osobnosti, styly vedení, kreativita)

Projekt učení liberecké záchranky Hodnocení projektu operátorkami: Název kategorieprůměr Jaký je Váš celkový názor na kurz? 1,52 Jak byste hodnotili způsob práce trenéra? 1,08 Splnil kurz na začátku stanovené cíle? 1,57 Jak hodnotíte použité materiály? 1,00 Jak byly lektorem projednány Vaše dotazy? 1,00

Projekt učení liberecké záchranky Hodnocení projektu manažery: Název kategorieprůměr Jaký je Váš celkový názor na kurzy? 1,24 Jak byste hodnotili způsob práce lektora? 1,05 Jak byly lektorem projednány Vaše dotazy? 1,09

připravil: Mgr. Kristýna Fejfarová - specialista pro kvalitu a rozvoj PNP Děkuji za pozornost