MINIMATURITY 2010 - 2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Dětský sněm Krajský parlament dětí a mládeže Zlínského kraje
Advertisements

Environmentální výchova pro základní školu
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.06/
MINIMATURITY.
Didaktika tělesné výchovy Pedagogická fakulta JU v ČB KTVS
Zkušenosti s aplikací metody CLIL na SPSČH Brno
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Představení zajímavých projektů OPVK
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
Modul Xperimania RNDr. Jarmila Čeperová
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Aktivity Ústeckého kraje v rámci implementace RIS ÚK.
Pedagogika I/5 Obsah vzdělávání: Požadavky ke společné části maturitní zkoušky
Maturitní zkoušky ve školním roce Společná část maturitní zkoušky Definuje ministerstvo školství (MŠMT) MŠMT zadává ve stejném termínu MŠMT.
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tomáš Doseděl, Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Didaktické prostředky
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Irena Vlachynská, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
„Talent 2020 aneb…“ TALENT – UNIVERZITA – PRAXE – ?
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
GVID – MATURITA 2015 aktuální stav – září STRUKTURA MATURITNÍ ZKOUŠKY Maturitní zkouška (MZ) Společná část MZ Český jazyk a literatura Matematika.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
MINIMATURITY
ICT ve výuce chemie pro posluchače Studia k výkonu specializovaných činností (ICV) Mgr. Martin Dojiva.
Ing. Lubomír Mokráš Jaderná elektrárna Dukovany
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Maturita 2008? Společná část Profilová část.
Didaktika přírodopisu 2
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Rámcové a školní vzdělávací programy
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Možnosti seberealizace v odborných soutěžích Patrik Čermák.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
PaedDr. Eva Schneiderová NIDV. * Články * Aktuality aktuálních zpráv Aktuality * O nadání a nadaných – 12 článků O nadání a nadaných * Představujeme.
Smíchovská střední průmyslová škola Preslova 25 Praha 5 - Smíchov Představíme Vám ve zkratce naši školu…
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost od Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
GJVJ Nižší gymnázium Prima - kvarta Hodinová dotace 2 hodiny týdně Seznámení s fyzikou, její uplatnění a význam Úvod do měření veličin, zpracování.
Západočeská univerzita v Plzni
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Didaktické prostředky
MINIMATURITY
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Západočeská univerzita v Plzni
KCH/SWMOS.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Čtenářská a matematická gramotnost Andrea Nytrová
MINIMATURITY
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Maturitní zkoušky 2019 ke dni
Krajský metodický kabinet BEZPEČNOSTI A OCHRANY OSOB A MAJETKU
Science talent Ostrava
Při technické univerzitě v Liberci
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Vítejte milí žáci/studenti!
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Informace o projektu IKAP
MINIMATURITY
Volnočasová pedagogika
Školní vzdělávací program
Transkript prezentace:

MINIMATURITY 2010 - 2011

CO JSOU MINIMATURITY ? „PROJEKTOVÁ VÝUKA“ MALÁ STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST ODBORNÁ STUDENTSKÁ KONFERENCE

PRO KOHO ? PRO VÁS, PRO ŽÁKY A STUDENTY

PROČ ? OŽIVENÍ VÝUKY PRYČ S NUDNOU VÝUKOU NETRADIČNÍ METODY VÝUKY AKTIVIZACE MOŽNOST SEBEREALIZACE PŘÍPRAVA NA MATURITU

CÍLEM: OBJEVOVAT NOVÉ MOŽNOST MINIVÝZKUMU ZATRAKTIVNIT ZPŮSOB VÝUKY VYTVOŘIT PROSTOR PRO REALIZACI VLASTNÍCH NÁPADŮ MOŽNOST UČIT SE PODLE SVÉHO ZÁJMU PRACOVAT S NOVÝMI INFORMACEMI ZKUSIT SI PRÁCI V TERÉNU

MOŽNOST VYUŽITÍ A OVĚŘENÍ DOVEDNOSTÍ A ZNALOSTÍ PRACOVAT S LITERATUROU VYUŽÍVAT MULTIMÉDIA VYUŽÍVAT SOUČASNÉ IT TECHNOLOGIE UČIT SE SPOLUPRACOVAT ZDOKONALIT SE V KOMUNIKACI A PREZENTACI MOŽNOST DALŠÍCH AKTIVIT A SOUTĚŽÍ

NÁPLŇ PRÁCE - ÚKOLY SEMINÁRNÍ PRÁCE (cca 10 stran) POWERPOINTOVÁ PREZENTACE VIDEO, POSTER, UČEBNÍ POMŮCKA OBHAJOBA PROHLOUBENÍ ZNALOSTÍ A DOVEDNOSTÍ

TÉMATICKÉ OKRUHY PRO INSPIRACI KORESPONDUJÍ S VYUČOVACÍMI PŘEDMĚTY PŘÍRODOVĚNÉ PŘEDMĚTY CHEMIE BIOLOGIE EKOLOGIE FYZIKA MATAMATIKA IKT HUMANITNÍ PŘEDMĚTY LATINA DĚJEPIS OBČANSKÁ NAUKA JAZYKY ODBORNÉ PŘEDMĚTY OŠETŘOVATELSTVÍ SOMATOLOGIE STOMATOLOGIE PRVNÍ POMOC ZÁKLADY HYGIENY aj.

ZAMĚŘENÍ TÉMAT ZDRAVOTNICTVÍ ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ ZEJMÉNA LYCEUM TÉMA VE VZTAHU KE ZDRAVÍ ČLOVĚKA, ZDRAVOTNICTVÍ

VÝBĚR TÉMAT PROMYSLET TÉMA PŘEDSTAVA O OBSAHU PRÁCE CÍL PRÁCE, STRUKTURA MOŽNOST PRAKTICKÉ ČÁSTI MNOŽSTVÍ DOSTUPNÝCH INFORMACÍ KONZULTACE S … VYUČUJÍCÍMI, KAMARÁDY, RODIČI, atd.

ZÁPIS TÉMAT ZÁPIS DO SEZNAMU, KTERÝ JE VLOŽEN DO TŘÍDNÍ KNIHY JMÉNO, NÁZEV TÉMATU, O ČEM BY PRÁCE MĚLA BÝT, EMAIL

VEDOUCÍ PRÁCE ? ZÁLEŽÍ NA KAŽDÉM, JAK ZODPOVĚDNĚ K PRÁCI PŘISTOUPÍ ZÁLEŽÍ NA KAŽDÉM, ZDA SE OBRÁTÍ NA NĚKOHO O RADU, POMOC… MŮŽE TO BÝT KDOKOLIV, KDO MŮŽE POMOCI (ODBORNÍK, RODIČ, SOUROZENEC, KAMARÁD,…)

HODNOCENÍ SEMINÁRNÍ PRÁCE PPT PREZENTACE OBHAJOBA Snaha o objektivní hodnocení podle hodnotící tabulky (stejná kriteria) ZNÁMKA ZAHRNUTA DO PŘEDMĚTU, KTERÉHO SE TÉMA TÝKÁ NEJVÍCE

DALŠÍ MOŽNÉ VYUŽITÍ LYCEUM – MOŽNOST POKRAČOVAT V MATURITNÍ SEMINÁRNÍ PRÁCI SOČ - STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST http://www.soc.cz OLYMPIÁDY REPREZENTACE ŠKOLY SEMINÁRNÍ PRÁCE K PŘIJÍMAČKÁM NA VOŠ A VŠ A DALŠÍ

DOTAZY?

INFORMACE: http://www.zshk.cz/výuka/minimaturity http://www.chemikszs.cz K:\ STUDENTI \ MINIMAT \ 2009-2010 Inspirace: http://www.soc.cz E-mail: stindlpremysl@post.cz

HODNĚ ÚSPĚCHŮ !