ÚVODNÍ WORKSHOP 23.10.2014 - Ostrava.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Klíčová aktivita 03 l Tuzemské a zahraniční stáže vedoucích pracovníků a učitelů mateřských škol Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Projekt Nové přístupy k realizaci praktického vyučování ve Zlínském kraji Uherský Brod, Mgr. Petra Pilčíková Projektová manažerka.
PROJEKT: Co nám přinesl tento projekt? 1) Exkurze a)do firem - interaktivní přenos informací do výuky (ZKL Hanušovice, a.s.; Ondřejovická strojírna,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/
Program 1.Úvodní informace 2.Veřejné zakázky 3.Pracovní výkazy a ostatní podklady 4.Webová aplikace a rezervování školení 5.Představení aktivit KA-1 a.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU „JAK CO FUNGUJE?“
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
„Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků Střední školy zemědělské, p.o.“ CZ.1.07/1.3.44/
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
 Název projektu: Poklady kolem nás a v nás  Zkrácený název: Kolumbus  Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.13/  Žadatel projektu: Blažek & Blažek,
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
Klíčové aktivity projektu Mgr
Aktivita „Návštěvy škol“ ICT podpora Seminář Praha 27. května 2010.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Šablony OP VVV a podpora nadání
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Konference primární prevence PK
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Hlášení dodávek LP dodaných držitelem registrace do ČR
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
KA 05 Evaluace CZ /0.0/0.0/15_001/
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Š A B L O N Y II.
Centrum kolegiální podpory CKP
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systémové řešení - motivace a vzdělávání pedagogů (IKAP A)
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Rodičovské fórum kraj Vysočina
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

ÚVODNÍ WORKSHOP Ostrava

 Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce, prostřednictvím školení a dalších vzdělávacích aktivit za pomoci moderních dotykových zařízení v období  Projekt se skládá celkově ze sedmi klíčových aktivit.  Hlavní aktivity projektu jsou určeny především praktickým informacím a činnostem, se kterými budou pedagogové prostřednictvím školení a workshopů seznámeni.

OBLAST A: Mentoring a podpora pedagogických pracovníků při pedagogických a technických problémech s využitím ICT ve výuce.  A1: Vzdělávání ředitelů.  A2: Mentoring a podpora pedagogických pracovníků školy.  A3: Metodik ICT ve škole.

OBLAST B: Vzdělávání pedagogických pracovníků a rozvoj jejich souvisejících kompetencí k integraci ICT do výuky.  4: Vzdělávání pedagogických pracovníků k integraci ICT do výuky – co máme: ◦ 4.1: Rozšíření praktických zkušeností s interaktivní tabulí a jejím SW. ◦ 4.2: Rozšíření praktických zkušeností s MS Office (WORD, EXCEL, PowerPoint).  5: Vzdělávání pedagogických pracovníků k integraci ICT do výuky – co chceme: ◦ Práce s tabletem a řešení běžných úloh.  6: Oborové didaktiky.  7: Evaluace.

 Webový portál včetně sekce Vzdělávání: ◦  Hlavní zástupce – Věcný manažer: ◦ Ing. Jan Liška ◦ SHARP CENTRUM Olomouc s.r.o. ◦ Na Bystřičce 740/26 ◦ Olomouc

 Mentoring a podpora pedagogických pracovníků:  Podaktivity: ◦ Úvodní WORKSHOP. ◦ Osobní konzultace na školách. ◦ On-line konzultace. ◦ Závěrečný WORKSHOP.

 Cíl aktivity: ◦ Praktická, metodická a technická pomoc s integrací ICT po celou dobu projektu. ◦ Kontinuální podpora a řešení problémů.  Forma aktivity: ◦ Osobní konzultace. ◦ On-line konzultace.  Sdílení metod, postupů a dalších informací svázaných s cílem aktivity.

 Každá škola má možnost vyžádat si osobní konzultaci.  Lektor bude přímo na místě školy řešit záležitosti týkající se zejména: ◦ Školní SW (Výukové programy aj.) a zařízení. ◦ Oborové didaktiky.

 Možnosti: ◦ Synchronní – chat s přihlášenými uživateli, pravidelně - min. 2 hod./týdně bude k dispozici lektor ( ové upozornění). ◦ Období: Listopad/Prosinec 2014 ◦ Asynchronní – komunikace v rámci sítě Vzdělávání na webovém portálu. ◦ Období: Prosinec 2014 až Červenec 2015

  Každý účastník projektu si musí zřídit účet (registrovat se) a účastnit se povinných akcí, které budou vztaženy k jednotlivým klíčovým aktivitám.  Registrací bude uložen jeho , na který budou chodit informace o termínech on-line školení!  Registrovaný uživatel získá přístup k síti Vzdělávání, možnost stahovat výukové materiály, klást dotazy, účastnit se diskuze.  Registrace:

 V rámci registrace účastníka projektu na webovém portálu je nutný zadat jeden Přístup do skupiny.  Skupiny: PřístupSkupina Ředitel Metodik ICT Pedagog 1.stupeň ZŠ Pedagog 2.stupeň ZŠ – Přírodovědné předměty Pedagog 2.stupeň ZŠ – Humanitní předměty a jazyky Pedagog 2.stupeň ZŠ – Výchovné předměty Pedagog SŠ

 Při registraci na projektový portál účastník zadává pouze jeden přístup.  Nastavení do dalších skupin provede na základě žádosti účastníka Administrátor: ◦ Např. pro pedagogy vyučující jak přírodovědné, tak humanitní předměty a jazyky. ◦ Koordinátoři projektu získají speciální práva – možnost nahlížet na aktivity všech účastníků z jejich školy.  Účastníci projektu se musí registrovat nejpozději do !

 Po dokončení Registrace bude automaticky odeslán účastníkovi obsahující jeho zvolené heslo.  Přihlášení do portálu lze provést na:

 Nástěnka je úvodní stránka přihlášeného účastníka, obsahuje základní informace a možnost vstoupit do různých sekcí portálu:

 V sekci Můj profil lze měnit např. heslo.  Důležitou součástí je rovněž pole Požadavky a hlášení, kterým lze kontaktovat administrátora, aby např. zařadil daného účastníka do další skupiny.  Registrovaný měnit nelze!

 Sekce Vzdělávání je určena asynchronní formě komunikace a vzdělávání.  Je členěna dle klíčových aktivit.  V každé aktivitě budou mentoři a lektoři zveřejňovat výukové materiály či úlohy.  Účastníci projektu se mohou k jednotlivým materiálům dotazovat a přikládat vlastní soubory.

 Sekce Webináře je určena synchronní komunikaci (online chatu) mezi mentory/lektory a účastníky projektu.  Webináře budou k dispozici vždy jednorázově nebo průběžně, určené pro konkrétní skupiny účastníků. ◦ Cílem je pokládání otázek a řešení problémů v reálném čase.  Povinné / Nepovinné  Pozvané skupiny účastníků budou o termínu konání Webináře předem informovány em. ◦ Na webináře se bude nutno předem přihlásit – systém bude generovat „prezenční listinu“.

 Sekce bude obsahovat soubory větší než 5MB, které nelze nahrát na portál klasickou cestou v sekci Vzdělávání.  Mohou zde být zveřejňovány rovněž doprovodné výukové materiály, manuály, instalační soubory atd.

 Sekce Krátké zprávy je určena pro rychlé informace ve směru Mentor/Lektor => Účastníci.  Krátké zprávy mohou obsahovat informace týkající se: ◦ Termínů prezenčních školení. ◦ Termínů online školení. ◦ Upozornění na změny v projektu. ◦ Upozornění na technické výluky atd.

 Helpdesk je určen dotazům účastníků projektu zejména z těchto oblastí: ◦ Obecné dotazy týkající se klíčových aktivit projektu. ◦ Technické potíže s dodaným zařízením (tablety). ◦ Technické potíže při práci s projektovým portálem.  Na dotazy budou odpovídat členové řešitelského týmu projektu. Odpověď bude tazateli rovněž zaslána na jeho .

 Tato sekce Portálu je nyní v přípravě.  Bude sloužit Koordinátorům projektu z daných škol.  Sekce bude obsahovat všechny registrované účastníky z dané školy a jejich související aktivity – především tedy aktivity týkající se Webinářů.  Sekce bude rovněž obsahovat průběžné dotazy na koordinátory projektu.

 Mentor ICT 1: ◦ Michal Zámorský  Mentor ICT 2: ◦ Jan Kubrický  Tato prezentace bude zveřejněna na WWW portálu projektu ve volně dostupné sekci Klíčové aktivity – Aktivita A2. (nebude obsahovat přístupy do skupiny)  Příloha je k dispozici v sekci Soubory.