ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DOPLŇOVAČKA – pojmy nahosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Advertisements

Přiřaď k pomůcce povolání
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
Řazení událostí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Systém savců 6 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př 5
VĚDOMOSTNÍ TEST anatomie a morfologie nahosemenných rostlin Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Lesní obratlovci – savci
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.19 Anotace: Vzdělávací oblast: Savci – hlodavci, zajíci, šelmy Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup: Rozlišuje.
ŘEKNI, KAM PATŘÍM Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY II. – zástupci nahosemenné rostliny-jehličnany Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Tato prezentace je věnována všem mladým a vášnivým houbařům. Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Autorem materiálu a veškeré obrázkové fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, tříděním, zástupci a.
Pojmenuj domácí zvířata
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY JEHLIČNATÉ STROMY
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
PŘÍRODOPISNÁ HRA KAPSA EKOSYSTÉM LES
Podkmen: OBRATLOVCI Třída: SAVCI.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Který živočich do řady nepatří
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VĚDOMOSTNÍ HRA JE TO PRAVDA, NEBO NE. VYŠŠÍ ROSTLINY II
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
MECHY Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
EKOSYSTÉM L E S Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Lidské rasy, národy, jazyky
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
POZNÁVAČKA Živočichové EKOSYSTÉM LES 4. třída.
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Poznej volně žijící zvířata
Křížovka – příbuzenské vztahy
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Stavba těla živočichů Savci
Příroda nebo člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Rodokmen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Poznávání přírodních podmínek Speciální vzdělávací.
Les - živočichové. slimák popelavý páskovka hajní.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Poznáváme živočichy lesa
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Živočichové v lese.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Transkript prezentace:

ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES vědomostní hra -Vše má svůj řád V.- Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.

Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci z nabízených organismů vybírají ty správné a systematicky je přiřazují. Využívají interaktivitu a šipkou přitahují správné odpovědi. Pro kontrolu je v závěru přehled vypracován. Vyučující k dosažení tohoto cíle použije tuto prezentaci, v tomto případě nazvanou Vše má svůj řád V. Autor: Jitka Dvořáková Datum vytvoření: říjen 2012 Jazyk: čeština Vzdělávací oblast: člověk a příroda Obor: přírodopis Průřezové téma: environmentální výchova Tematický okruh: ekosystémy Učivo: systém živočichů – významní zástupci jednotlivých skupin živočichů (savci) Očekávaný výstup: žák rozlišuje a porovnává jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin Speciální vzdělávací potřeby : žádné Klíčová slova: lesní organismy, lesní savci, sudokopytníci, šelmy, hmyzožravci, hlodavci Druh učebního materiálu: prezentace, tematická hra Cílová skupina: žák II.stupně – 6. ročník Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělání – druhý stupeň – první období Typická věková skupina: 12 – 15 let

SUDOKOPYTNÍCI srnec jezevec obecný lesní medvěd brtník daněk prase evropský prase divoké

SUDOKOPYTNÍCI - všežravci jelen evropský rys ostrovid muflon kuna lesní prase divoké

SAVCI – s PAROHEM srna muflon obecná daněk evropský Laň evropská jelen

SAVCI s ROHEM jelen daněk evropský evropský srna obecná laň muflon

SAVCI - ŠELMY liška jezevec obecná lesní rys ostrovid medvěd kuna brtník kuna lesní

SAVCI - HMYZOŽRAVCI ježek jezevec evropský lesní krtek obecný veverka rejsek obecný

SAVCI - LETOUNI sojka myšice obecná lesní krtek obecný strakapoud velký netopýr velký

HLODAVCI ježek kuna evropský lesní krtek obecný myšice veverka lesní

SPRÁVNÉ URČENÍ ORGANISMŮ Sudokopytníci: srnec obecný, daněk evropský, prase divoké Sudokopytník všežravec: prase divoké Savci s parohem: daněk evropský, jelen evropský Savci s rohem: muflon Savci – šelmy: medvěd brtník, rys ostrovid, kuna lesní, jezevec lesní, liška obecná Savci – hmyzožravci: ježek evropský, krtek obecný, rejsek obecný Savci hmyzožravci – letouni: netopýr velký Savci – hlodavci: veverka obecná, myšice lesní