ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Advertisements

Lidé pro manželství nevhodní
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Strečink Je možné provádět denně před i okamžitě po tréninku nejméně však 3x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Tematická oblast: Vybraná témata z teorie tělesné kultury
Posilování celého těla 1
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Hormonální antikoncepce
STATICKÝ STREČINK Slovo strečink pochází z anglického slova stretch,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Životní situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Název šablony: Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT 32/ Č J , Beranová Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Název výukového.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Posilování celého těla 2
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_09-2-1_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Batole Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Nebezpečné situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
VY_32_INOVACE_09-2-3_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Domov a bydlení Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Mgr. Miroslava Kubicová Název materiálu: Velké míče 2. část Označení materiálu:
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Poruchy příjmu potravy Autorem materiálu a všech jeho částí,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
KOMBINACE – MALÝ TEST Gymnastické názvosloví Spusťte prezentaci (F5)
Která čísla označují správné držení těla?
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Posilování s posilovací.
Protahovací cvičení pro oblast krku Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_67_protahovací cvičení – krční páteř Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná Určeno pro.
Posilovací cvičení - záda Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_77_posilovací cvičení – záda Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná Určeno pro 8. ročník, ZŠ speciální.
Posilovací cvičení - dolní končetiny
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Posilovací cvičení - břicho a hýždě
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
Kalanetika Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova
líný aerobic - fitbal využití
Zvládnutí jednoduchých cviků s krátkou tyčí pro správné držení těla.
Za jógou se zvířátky I. část
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Protahovací cvičení pro dolní končetiny
Posilovací cvičení - horní končetiny
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s Číslo projektu: CZ. 1
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha pro žáky na vozíku
STATICKÝ STREČINK Slovo strečink pochází z anglického slova stretch,
Transkript prezentace:

ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_09-03-11 Didaktický materiál pro protahovací a kondiční cvičení v tělesné výchově (6. – 9. ročník) Protahovací cviky 11 Anotace Cvičební karty slouží pro lepší orientaci žáků v oblasti protahování. Mohou si podle karet poskládat svoji ideální rozcvičku. U žáků je tak rozvíjená samostatnost. Vhodné pro žáky 2. stupně. Vypracovala Mgr. Barbora Chaloupecká Oblast Člověk a zdraví Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Barbora Chaloupecká

Protažení zad Stoj rozkročný zády u zdi, otočit a oběma rukama se dotknout stěny. Předklon, otočit se na druhou stranu. Cvik opakujeme 4x na každou stranu ve třech sériích.

Cvik opakujeme 8x ke každé noze. Protahování zad Stoj rozkročný, ruce vzpažit. Úklon k pravé noze a zpět, úklon k druhé noze. Cvik opakujeme 8x ke každé noze.

Protažení nohou a zad Stoj snožný. Dřep. Napneme nohy, ruce zůstávají na zemi (předklon). Dřep. Stoj snožný. Cvik opakujeme 10x.

Cvik opakujeme 4x na každou stranu ve třech sériích. Protažení zad Klek únožný pravou, upažit. Úklon k nata-žené noze a předklon. Cvik opakujeme 4x na každou stranu ve třech sériích.

Protažení zad Vzpor klečmo. Provádíme vyhrbení a prohnutí. Cvik opakujeme 10x.