TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Oracle Peoplesoft 9.2 Juraj Boldiš
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
TRENDY OBCHODU A NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ fakta o trhu a o spotřebitelích
Využití potenciálu mobilního kanálu
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Září 2008 Mobil jako sedmé masmédium Tomáš Zeman.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Mezinárodní konkurenceschopnost, její faktory a aplikace na ČR
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Vliv konceptu zelených budov na provozní fázi výstavbového projektu Ing. Jiří Dobiáš LEED AP.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Další vzdělávání učitelů v oblasti ICT Aktivity Domu zahraniční spolupráce Pavla Šabatková vedoucí odboru primárního vzdělávání DZS.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
1 IRDA: Chování zákazníků v digitálním věku. Robert Němec RobertNemec.com, s, r. o.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Nové funkce v novém Skliku
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
10. Sociální sítě jako prodejní platformy Získejte maximum z online komunit Pavel VŠFS.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
Zpráva o české reklamě
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý

Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?

Marketingové inovace ve světě Očekávání Čas Multichannel attribution, Transactional Ad Units Social Media Metrics, Social commerce RTB, Augmented Reality, Location-Based Advertising, Digital Out-of-Home 2D Bar Code Marketing, Mobile Advertising, Cloud Advertising, In-Stream Video Ad Insertion / Digital Briefing / Prosinec

Marketingové inovace u nás Očekávání Čas Custom audiences RTB Mobilní reklama Slevomaty PPC, Obsahové sítě / Digital Briefing / Prosinec

Situace na trhu Co nás čeká dále?

6 / Digital Briefing / Prosinec Dramatické změny trhu, tak jak jej známe Zdroj: SPIR, AdEx 2012, IAB Europe, IHS Český inzerent: - nakupuje v CEE zdaleka nejdráže „share of voice“ - nejrychleji v celé EU mění podíl svých „digitálních investic Net Net Investice online Zdroj: ročenka Admonitoring 2012, Net Net investice přepočítany s předpokladem slevy 15 % a 15 AP Investice online per capita

7 / Digital Briefing / Prosinec Co čekat na trhu v roce 2014? Český inzerent: - bude optimalizovat nákupní modely internetové reklamy - bude více preferovat výkonovou reklamu - bude méně volit standardní banerovou inzerci - způsobí rostoucí průměrnou cenu v ad-exchangích a PPC Zdroj: ročenka Admonitoring 2012, Net Net investice přepočítany s předpokladem slevy 15 % a 15 AP

Český zákazník v roce 2014

 I přes rostoucí význam tabletů a mobilů, neklesá význam TV  Zákazník stále šetří a reaguje zejména na cenu a cenové pobídky  Neočekáváme skokové změny v chování oproti 2013 / Digital Briefing / Prosinec 2013 Zdroj: MML Q4/2012-Q1/2013; odhad za předpokladu lineárního růstu 9 Mobilní zařízení a Equa bank

10 Multi-screening mění atribuce konverzí / Digital Briefing / Prosinec 2013 Večer doma 1.cookie info mobilní web Ráno v práci Standardní PPC Mobilní PPC 2. cookie konverze na webu ? ROI

Trendy v reklamních kampaních

12 Sociální sítě a výkonnostní kampaně Custom audiences & News feed ads & Facebook exchange & Content / Digital Briefing / Prosinec 2013 CTR ↑

13 Stále odvážnější práce s kreativou = masivní CTR / Digital Briefing / Prosinec 2013 TV spot – 15 a 20s Výsledek: 19,4 % CTR 163 tis kliků

Automatizace procesů v marketingu 14 / Digital Briefing / Prosinec 2013 Media planning Media buying Landing page Retargeting Kliky ↑ Konverze ↑ Konverze ↑ Kliky ↑ Konverze ↑

Děkuji 15 / Presentation to xxxx / December 2010