Astronomický seminář 6.11.2013 Práce s nadanými v oblasti Fyzika a Astronomie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní seminář k metodám evaluací aktivit v oblasti globálního rozvojového vzdělávání (GRV) Praha, 2010 Analýza monitoringu a evaluace globálního rozvojového.
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Integrace žáků z odlišného sociálně kulturního prostředí do základních škol Mgr. Dušana Fučíková
ECVET v Programu celoživotního učení
Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
AKVŠ – silná asociace s jasnou vizí do roku 2020 Iva Prochásková Bibliotheca academica 2012, 26.– , Pardubice.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Věda na scéně - Science on Stage Jitka Houfková KDF MFF UK Praha.
Cesta ke kvalitě v praxi
Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské komise. Tato publikace odráží pouze názory autora a Evropská komise nemůže být zodpovědná za.
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
Aktivita C1 Vzájemné učení škol v oblasti autoevaluace celostátní závěrečná konference Praha Prezentují: Kateřina Žežulová - workshopy Jana.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
S TIPENDIJNÍ PROGRAMY P D F MU. A SISTENTSKÉ ODBORNÉ ČINNOSTI NA KATEDRÁCH rozvoj odborných kompetencí studenta, které jsou součástí teoretického, ale.
Metodická podpora úprav RVP ZV
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Knihovny vzdělávají aneb Senioři v lavicích Nebuďte sami doma Městská knihovna Chrudim a sekce 60+ SKIP
Lucie Rohlíková Západočeská univerzita v Plzni
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
Role škol v kariérovém poradenství z pohledu programu Euroguidance
Další dílek do skládanky podpory osob se zdravotním postižením.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty
Podpora talentované mládeže v oblasti fyziky a astronomie Moderují: Alena Šuldová, Ondřej Sloup.
Setkání účastníků neformálního konsorcia Brno Praha
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
”Národní tým expertů ” Dům zahraniční spolupráce Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
MU Brno Od Memoranda k Helsinskému komuniké Moravská zemská knihovna Mgr. Jana Nejezchlebová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. SCICOM – BASIC RNDr. Anna Matoušková, Ph. D.
 program „Začít spolu“ (Step by Step) je realizován ve více než 30 zemích  v ČR od 1994 v MŠ, 1996 v ZŠ  pedagogický přístup orientovaný na dítě 
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI Leoš Křeček.
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
CENTRUM PRO TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU VE FRYMBURKU
CENTRUM PRO TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU VE FRYMBURKU
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Šablony OP VVV a podpora nadání
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Aktuální informace o stavu
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2
Plánování prvních kroků
Polytechnické vzdělávání v praxi
Komunikace.
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Š A B L O N Y II.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Vzorový projekt pro gymnázia
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Astronomický seminář Práce s nadanými v oblasti Fyzika a Astronomie

Science Center – jak pracují? Myšlenka science center Historie- F. Oppenheimer 60. léta USA - podpora PV a TO - dnes rozšiřování témat Interaktivita exponátů Průvodci- edutaineři Workshopy, vystoupení

Techmania Science Center Otevřeno XI/2008 Nyní probíhá rozsáhlá rekonstrukce Otevření Planetária, zbytek budovy III/2014 Expozice Laboratoře Dílny Možnosti práce s nadanými

Science center v ČR Založena Česká asociace science center Možnosti propojení práce s nadanými

Propojení formálního a neformálního vzdělávání VOLNOČASOVÉ INSTITUCE ŠKOLA RODINA & PŘÁTELÉ

Vzdělávací programy – jak zaujmout nadané? S průvodcem x bez průvodce Maximální zefektivnění návštěvy SC Snadná orientace pro učitele Úkoly k vypracování pro žáky Nutná manipulace s exponátem pro vypracování

Představení aktivit SPONY

Realizované aktivity v rámci I. běhu

Kontrola vzniku zájmu …? Provedení kontroly po návštěvě – jaké použít nástroje? Vyhodnocení přístupu, zpětná vazba i pro SC Opakovací formy Dotazníkové šetření

Demonstrace, show Předvedení pokusů s vědeckým tématem Šíře témat Povzbuzení zájmu, pobavení Možnost objednání skupin Zábavná a nenásilná forma

Workshopy Aktivnější účast Výraznější zapojení do aktivity Náročnější příprava Omezený počet účastníků Náklady

PRÁCE S NADANÝMI – PRAXE Výukové metody Ukázky Cvičení

Závěrečná diskuse Co mohou Science Centra nabídnout? Jakým způsobem povzbudit zájem o obor? Jak pracovat s nadanými? Jaký zvolit systém? Jak motivovat?

Děkujeme za pozornost Odkazy: &mn2=575&inf=SPONA &mn2=575&inf=SPONA