ZŠ Voděrady v projektu Školy pro venkov. Školní podprojekt manažerka ŠP: Drahomíra Urbanová geografická a turistická část: Jožan Kovaříček historická.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MZŠ Velká nad Veličkou v projektu „Školy pro venkov“
Advertisements

ZŠ a MŠ Lhoty u Potštejna
Český les – místo, kde žiji
Grafická média ve vyučování dějepisu LS AR
Regionální literatura ve venkovských knihovnách Přibližování historie regionu a vytváření vztahu k místu, kde žijeme.
Školy pro venkov ZŠ HLUK.
Sophie Bartošíková Septima B Modelování pražských povodní.
Textová média v DV AR 2013/2014.
Hřbitovy- naše kamenná historie Olga Ondráčková, členka přípravného týmu.
Hřbitovy- naše kamenná historie
Geometrická podstata map
ŠKOLY PRO VENKOV. Počet žáků: stupeň: stupeň: 185.
„Školy pro venkov“ v rámci Operačního programu vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Bronzový poklad – úprava historicky významné lokality
stručná historie cestování

Management a rozvoj obcí
Cíle práce Lokalizace Postup práce Výsledky  Data  Mapový server  Webový server  Databáze Závěr.
Počítačová grafika a digitální fotografie ve škole
Petr PECHA MAS RÝMAŘOVSKO, o.p.s. Manažer MAS Ing. Nikola Velebná
Konference pracovních skupin a veřejnosti ke tvorbě Integrované strategie území – Dolní Žandov.
Představuje. ŠKOLNÍ PROJEKT, který je součástí projektu ŠKOLY PRO VENKOV Horňácko a Ostrožsko.
Integrované terénní vyučování Geografie
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Události Aktuality Občanská výchova.
Místo je tam, kde žijeme Petr Machala.
DĚDICTVÍ NAŠICH PŘEDKŮ OBLASTI PODPORY: v. Udržení kulturního dědictví venkova realizací stálé výstavní expozice a muzea s nabídkou místních kulturních.
Afrika - povrch: pohoří, nížiny, pánve, pouště
Ing. Michal Unzeitig ARTIO s.r.o..  Co je Museo24  Vize a cíle  Role společnosti ARTIO  Technické řešení –CIDOC CRM –Sémantický web Obsah.
Základní škola a Mateřská škola Horní Stropnice Školy pro venkov.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce.
Didaktika přírodopisu 2
ZŠ a MŠ České Velenice. Stručný obsah 1. O naší škole 2. Tým PROJEKTU ŠVNS 3. VNS České Velenice.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
CVIČENÍ Z HODNOCENÍ KRAJINY CHÁPÁNÍ KRAJINNÉHO RÁZU V POJETÍ BRITSKÉ KRAJINÁŘSKÉ ŠKOLY Mgr. Ondřej Herzán.
Afrika vodstvo VY_32_INOVACE_Z OnM Mgr. Kosík Lukáš
Afrika - poloha a členitost: ostrovy a poloostrovy
Vyhledávání na internetu, SEO
Projektový den 8.A Zaječí skok nejstarší přírodní rezervace na Vysočině (botanická a jiná zkoumání)
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Terénní cvičení Voda kolem nás Bc. Kateřina Smrčková.
Organizace a řízení systému oceňování Richard Almy.
GEOGRAFICKÉ PROJEKTY SE ZAMĚŘENÍM „GEOGRAFIE PRO PRAKTICKÝ ŽIVOT I JINÉ ŠKOLNÍ PŘEDMĚTY“ MARIE NOVOTNÁ ZČU V Plzni
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Šablona. Anotace: žák získá nové informace o kartografii Autor: Mgr.Hana Hilscherová Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: získá nové informace a základním.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Úvod do historie, periodizace dějin, historické prameny OB21-VVP-HUM-DEJ-BUJ-M
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV: VY_12_INOVACE_22_ČLOVĚK A JEHO SVĚT_KOSMOVA KRONIKA ČÍSLO PROJEKTU:
PS KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ MILAN CHALUPA ZŠ O.-PORUBA, J. ŠOUPALA 1609, P.O.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Muzeum Josefa Hyláka v radnicích
Hřbitovy- naše kamenná historie
PROJEKT KRAJE ČESKÉ REPUBLIKY
ŠKOLY PRO VENKOV.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
ÚVOD DO DĚJEPISU/ Introduction to History
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název země Jméno | Učitel | Ročník.
Název země Jméno | Ročník.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název země Jméno Učitel Ročník.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Vaše jméno | Váš učitel | Vaše hodnocení
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
Transkript prezentace:

ZŠ Voděrady v projektu Školy pro venkov

Školní podprojekt manažerka ŠP: Drahomíra Urbanová geografická a turistická část: Jožan Kovaříček historická část: Bohuška Jarkovská literární a kulturní část: Romana Bahníková přírodopisná část, propagace ŠP: Jaroslav Novotný mediální č., technické zabezpečení: Kamila Effenberková

Geografická a turistická část Přetvoření lokální mapy Voděrad a okolí -popis význačných bodů v terénu -dohledání a doplnění vžitých místopisných pojmů -vytvoření legendy k mapě (vysvětlivky k popiskům, histor. souvislosti...) Vypracování orientačního popisu k výhledům z rozhledny Osičina

Historická a literární část Stručná historie Voděrad a okolí (od nejstarších dob po současnost) Chronologické souvislosti: rodokmeny našich rodin - významné události v dějinách obce - milníky české historie Fotogalerie (historie x současnost) Vzpomínky paměťníků

Přírodopisná část Sezónní proměny místní přírody Lokální přírodopisné zajímavosti - pracovní listy k přírodopisným vycházkám - terénní biologické nákresy - podklady k mikroskop. cvičením (navazují na vycházky) - botanický a zoologický kalendář - fotoherbář (lokální vegetace) - databáze vyskytujících se druhů Rozpracované výstupy (nejlépe do virtuální učebnice s možností vytištění konkrétní části dle potřeby)