1.1. RADA VYSOKÝCH ŠKOL. 2.2.  V akademickém roce 1999/2000 zahájily výuku první 3 soukromé vysoké školy  Dnes „aktivně“ působí 44 soukromých vysokých.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Fakta o vývoji vlastnictví bytů v ČR za posledních 10 let Stanislav Drápal, Český statistický úřad Praha, 18. září 2012.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Financování vysokých škol
Přijímací řízení.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Renata Schejbalová Konference AŘG , Přerov.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Vývoj rozpočtu vysokých škol 2009 – 2012 Výroční zasedání ČKR Praha, 16. – Jakub Fischer, předseda RVŠ.
Vývoj rozpočtu vysokých škol 2009 – zasedání P RVŠ Praha, Jakub Fischer.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
U N I V E R Z I T A K A R L O V A V Č E R A, D N E S A Z Í T R A IVAN WILHELM RVS ČR, Národní 3, 2. březen 2006 U N I V E R Z I T A K A R L O V A V Č.
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK
Únorové počítání.
Zpráva o činnosti SK RVŠ 17. zasedání předsednictva RVŠ Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání Miroslav Jašurek.
EKONOMICK É INFORMACE pro jedn á n í Předsednictva RV Š
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Materiály pro sněm RVŠ František Ježek 20. května 2004.
Komise pro strategii a rozvoj - Strategický rámec VŠ politiky / shrnutí Inovační strategie (+analýza) / shrnutí doc. Kebo - Pracovní návrh VZ zákona.
Realizace aktivní politiky zaměstnanosti – Kritéria a postupy pro poskytování příspěvků z prostředků APZ pro rok 2015 Úřad práce ČR, Krajská pobočka.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Úkoly nejen pro holky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Situace vysokých škol v České republice Panelová diskuse: „Je naše vysoké školství českým národním zájmem?“ Jana Mačáková Univerzita Palackého v Olomouci.
Činnost SK RVŠ za období prosinec 2010 – únor Sněm RVŠ, Praha Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání Miroslav Jašurek.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Zpráva o činnosti SK RVŠ 5. sněm RVŠ, 20. června 2013 Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Zpráva o činnosti SK RVŠ 18. schůze PRVŠ Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání Miroslav Jašurek.
Sněm Rady vysokých škol1 Rozpočet vysokých škol v roce 2007.
Soukromé vysoké školy do Akreditaci získalo celkem41 SVŠ reálně působí40 SVŠ 1 SVŠ se spojila s VVŠ.
P RVŠ1 Zhodnocení činnosti Předsednictva RVŠ v r
Sněm RVŠ1 2. zasedání sněmu Rady vysokých škol 18. května 2006.
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
Transkript prezentace:

1.1. RADA VYSOKÝCH ŠKOL

2.2.  V akademickém roce 1999/2000 zahájily výuku první 3 soukromé vysoké školy  Dnes „aktivně“ působí 44 soukromých vysokých škol,na nich studuje posluchačů, tj. 13,5% všech posluchačů vysokých škol

3.3. SVŠ v roce SVŠ v roce nárůst tj. 24,5%  Celkový nárůst (VVŠ+ SVŠ) posluchačů byl: 6,9%  Zatím co do roku 2004 byl nárůst počtu posluchačů převážně ovlivňován nově vznikajícími SVŠ, od roku 2004 je určován především růstem počtu posluchačů stávajících (především „velkých“) SVŠ.

„největších“ a nejmenších SVŠ tj %= 55%tj. 0,27% 10 SVŠ více než posluchačů 11 SVŠ 500 – posluchačů 9 SVŠ 300 – 500 posluchačů 8 SVŠ 100 – 300 posluchačů 6 SVŠ méně než 100 posluchačů

SVŠ BC programů 14 SVŠ Bc + NMgr programů 1 SVŠ Mgr program 3 SVŠ Bc + NMgr + PhD. programů

6.6. Rok 2008 (31.12.) V Bc programech studovalo posluchačů, tj. 80,8% V NMgr programech studovalo 9.604, tj. 18,9% V Mg (dlouhých) programech studovalo 94 posluchačů V PhD programech studovalo 10 posluchačů

7.7. Soukromé vysoké školy

8.8. Rok 2008 (31.12.) oborová struktura Ekonomické obory: posluchačů, tj. 54,5% Společenské vědy: posluchačů, tj. 22,3% Pedagogické obory: posluchačů, tj. 12,8% Celkem: posluchač, tj. 89,6% Zbývajících 6 oborových skupin posluchačů, tj. 10,4%

9.9. Absolventi V roce 2008 počet absolventů SVŠ činil 10,5% z celkového počtu absolventů VŠ v ČR

10.  9 SVŠ vydává odborné časopisy (z toho 3 recenzované)  24 SVŠ vydává vlastní učební texty  3 SVŠ zřídily vlastní vydavatelství  13 SVŠ se podílelo na projektech podporovaných GAČR  5 SVŠ získalo vlastní granty (1 SVŠ 2x,1 SVŠ 6x)

11. Zdroj MŠMT (údaje z výročních zpráv SVŠ) Pracovníci SVŠ Akademičtí pracovníci (fyzické osoby) Celkem Z toho: Profesoři 261, tj. 6,78% Docenti 554 tj. 14,52% Problém: profesoři a docenti na částečný úvazek, vysoký věkový průměr profesorů a docentů

12. Zahraniční studenti Na SVŠ studují zahraniční studenti:  v průměru do 6% celkového počtu studentů  v případě 3 SVŠ přesahuje počet zahraničních studentů 10%  Výjimky:  Babtistický institut - z celkového počtu 31 studentů je 30 zahraničních  Standardní SVŠ – z studentů je zahraničních, tj. 54% („českých“ 2.942, tj. 46%)

13. Problémy (s výjimkou „financování“)  Pouze 1 SVŠ získala prostředky na specifický výzkum  Různé typy právnických osob:  o.p.s. – 17  a.s – 7  s.r.o. - 21

14. Zápisy AK  Personální zajištění oborů (nejčastější důvod zamítnutí)  Odpovídající zajištění výuky na střediscích (plnohodnotné pracoviště, konzultační „středisko“ pro kombinované studium - až 11 středisek, středisko mimo ČR)

15. 2 SVŠ se spojily s VVŠ 1 SVŠ byl odňat státní souhlas působit jako SVŠ 1 SVŠ řízení o odnětí státního souhlasu působit jako SVŠ

16. Zastoupení SVŠ v reprezentaci VŠ 23 SVŠ je zastoupeno v RVŠ 17 SVŠ je zastoupeno v ČKR Asociace SVŠ sdružuje 17 SVŠ

17. Zastoupení v RVŠ  úplné 5 SVŠ (předsednictvo + sněm + studentská komora)  2 SVŠ plná účast  10 SVŠ se nezúčastnilo žádného ze zasedání  zastupující SVŠ jsou členy 10 komisí  předsednictvo + sněm 6 SVŠ  studentská komora RVŠ 9 SVŠ  předsednictvo 12 SVŠ