Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: HOUBY VY_inovace_32_PR6_15
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Ročníková práce Přírodopis
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: ŽAHAVCI VY_inovace_32_PR6_18
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
ROVNOVÁHA V PŘÍRODĚ.
Lesní obratlovci – savci
Název:VY_32_INOVACE_PR7_03 Strunatci – vyšší živočichové
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: KOSTRA VY_inovace_32_PR89_20
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: Vztahy mezi organismy
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: MĚKKÝŠI VY_inovace_32_PR6_19
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: ZKOUMÁME PŘÍRODU
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: VYVŘELÉ HORNINY
Zoologická zahrada Východ ZOO.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Třídění živočichů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.16
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: RISKUJ VY_inovace_32_PR89_15
Živočichové - obratlovci
Tundry a polární oblasti
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík
VY_32_INOVACE_Př.5.04-Bažant obecný-prezentace název šablony:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková
Plazi 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: RISKUJ VY_inovace_32_PR6_10
Živočichové našich polí PTÁCI 4. ročník
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
HMYZ.
Název školy:c ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_599_ŽIVOČICHOVÉ_V_LÉTĚ Téma: ZOPAKOVAT SI ŽIVOT.
VY_32_INOVACE_CH Opěrná soustava AUTOR : Mgr. Jana Krajinová VYTVOŘENO : říjen 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Laboratorní práce. Téma: Opěrná soustava. Zkoumání.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: STAVBA TĚL ŽIVOČICHŮ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Poznáním k udržitelnému rozvoji regionu Místo, kde žijeme Tento projekt č. CZ.1.07/1.1.07/ spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ ŽIVOČICHOVÉ Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Ekosystém rybník Živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr.
 Materiál pro výuku přírodopisu v 6. ročníku základní školy praktické  Určeno pro interaktivní tabuli  Výklad nové látky – druhy hmyzu, stavba těla,
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_18_Hmyz Téma: Hmyz
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Živočichové v lese.
Užitečná zvířata ve volné přírodě
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Opakování základních ekologických pojmů Ekologie Opakování základních ekologických pojmů.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Mgr
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: Úvodní hodina VY_inovace_32_PR6_01 Oblast: Přírodopis 6. ročník Stručná anotace: úvodní a opakovací hodina přírodopisu, porovnání pojmů přírodověda a přírodopis, proč se učíme přírodopis Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Individualizace a inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

!pozorně sledujte obrázky! Předmět, ve kterém jste se na 1. stupni učili o přírodě se jmenuje: název si připomenete, když doplníte písmena do políček podle následujícího pravidla: číslo v závorce znamená pořadové číslo písmene v názvu živočicha nebo rostliny !pozorně sledujte obrázky! 1 /5/ 2 /2/ 3 /5/ 4 /3/ 5 /3/ 6 /3/ 7 /2/ 8 /1/ 9 /2/ 10 /4/ 11 /2/

1 /5/

2 /2/

3 /5/

4 /3/

5 /3/

6 /3/

7 /2/

8 /1/

9 /2/

10 /4/

11 /2/

Předmět, ve kterém se budete učit o přírodě na 2 Předmět, ve kterém se budete učit o přírodě na 2. stupni se jmenuje /viz tajenka/. 1 – místo pokryté pískem 2- orgán umožňující ptákům létat 3 – sypká usazená hornina 4 – pisklavý hmyz 5 – náš nejedovatý had 6 – orgán trávicí soustavy, který zpracovává potravu 7 – orgán ze kterého je složená kostra 8 – většinou pestrobarevný pták se zahnutým zobákem 9 – rezavě zbarvená lesní šelma 10 – hvězda kolem které obíhá Země 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 TAJENKA Zamyslete se a pokuste se napsat do sešitů 5 důvodů, proč se učíme přírodopis.

Předmět, ve kterém jste se na 1. stupni učili o přírodě se jmenuje: ŘEŠENÍ Předmět, ve kterém jste se na 1. stupni učili o přírodě se jmenuje: 1/5/ TULIPÁN 2/2/ HŘIB 3/5/ LEKNÍN 4/3/ BOROVICE 5/3/ SKOKAN 6/3/ SEDMIKRÁSKA 7/2/ KOPRETINA 8/1/ VČELA 9/2/ BĚLÁSEK 10/4/ MANDELINKA 11/2/ KACHNA 1 /5/ 2 /2/ 3 /5/ 4 /3/ 5 /3/ 6 /3/ 7 /2/ 8 /1/ 9 /2/ 10 /4/ 11 /2/ P Ř Í R O D V Ě A

Předmět, ve kterém se budete učit o přírodě na 2 Předmět, ve kterém se budete učit o přírodě na 2. stupni se jmenuje /viz tajenka/. 1 – místo pokryté pískem 2- orgán umožňující ptákům létat 3 – sypká usazená hornina 4 – pisklavý hmyz 5 – náš nejedovatý had 6 – orgán trávicí soustavy, který zpracovává potravu 7 – orgán, ze kterého je složená kostra 8 – většinou pestrobarevný pták se zahnutým zobákem 9 – rezavě zbarvená lesní šelma 10 – hvězda, kolem které obíhá Země 1 P O U Š Ť 2 K Ř Í D L 3 S E 4 M Á R 5 Ž V A 6 7 T 8 9 I 10 N C TAJENKA P Ř Í R O D I S Zamyslete se a pokuste se napsat do sešitů 5 důvodů, proč se učíme přírodopis.

Všechny použité fotografie jsou autorským dílem: 2011©Miroslav Nešpořík