Honba za senzací Vesmírná kolonizace.  Touha po poznání  Zhouba nebo přirozená reakce člověka? Fenomén dneška.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návraty po mateřské/rodičovské dovolené na trh práce
Advertisements

Naučil jsem se....
krásný rok, kdy jsme dovršili naši lásku sňatkem.

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Znám, zemi znám 1. Znám, zemi znám, tam se touha má vrací, tu kterou Bůh lidem dávno dal. Znám, zemi znám, kde se trápení ztrácí, tam není místa pro žal.
Invaze králíka divokého v Austrálii
CSR V INTERNÍ KOMUNIKACI SKUPINY ČEZ
Antoine de Saint - Exupéry
Aneb jak snadno nás ego a rozum ošálí.. Tento test prý před lety dávali lidem v Americe. Malé děti většinou odpověděli správně. Dospělí většinou zcela.
Algoritmus po krocích rozepsaný návod k nějaké činnosti
Kdo je šéfem nebo vedoucím?. Na začátku lidstva, když byl stvořen člověk, lidské vitální orgány začaly diskutovat o tom, kdo je mezi nimi šéfem.
FILOZOFIE VY_32_INOVACE_5.1.ZSV4.11/Md CZ.1.07/1.5.00/
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Základní kategorie ekonomie  Vztah ekonomie.
Proč psi někdy napadnou svého pána aneb – jak jsme zdegenerovali vlky aneb – jak člověk, komik této planety, utváří přírodu k obrazu svému.
1 MÁM SVÉ TĚLO RÁDA Projekt „Zdravě jíst, zdravě žít II.“
ÚVOD OD ROZVOJOVÝCH STUDIÍ I
Krizové řízení Krizovým řízením se rozumí souhrn řídících činností věcně příslušných orgánů zaměřených na: - analýzu a vyhodnocení bezpečnostních.
Mentální anorexie.
Dal bych všechno co vím za polovinu toho co neznám. „Descartes“
1. Bože náš, Otče náš, do ruky tvé s důvěrou klademe teď štěstí své: | Dítě, jež z lásky své i nám jsi přál, | od tebe život má, veď je i dál, | Dítě,
Pedagogicko-etická podstata morální kreativizace osobnosti
Neděle pěkná jako tulipán, a proto není radno býti sám, říkáme vesele, dneska jen v kostele vítáme zrovna vás. Slečna jde v džínách, to se nedělá, jít.
SCI - FI.
Společenskovědní seminář Mgr. Milan Šimek
Glóbus Glóbus - zmenšený model Země - má své měřítko
Ten dělá to a ten zas tohle
Zvířata Aneb proč není lepší být člověkem…. Nejspíš tím nejlepším úvodem bude…
1. Dej, Pane, touhu slyšet, co dnes nám říci chceš. My děkujem, že s námi putuješ.
Filozofie 20. století - Fenomenologie
Humanismus z latinského humanus = lidský různé myšlenkové směry a postoje, zaměřené na člověka, lidství a lidstvo.
Má láska jen 1. Má láska jen, Pane můj, ať každý den chudé hledá, nuzné zvedá, ať je Tvá. Mou lásku vem, s pokorou, než skončí den, všem ať svítí, všechny.
Dal bych všechno co vím za polovinu toho co neznám. „Descartes“ „Descartes“ Dal bych všechno co vím za polovinu toho co neznám. „Descartes“
Útok na Pearl Harbor ráno 7.prosince 1941 japonská letadla bez vyhlášení války zaútočila na americkou vojenskou základnu v přístavu Pearl Harbor na Havajských.
Soustava lineární a kvadratické rovnice
Redefinice společnosti vědění V posledních letech pokusy o redefinici. Dva základní poznatky: 1. vědění není statické, ale dynamické 2. jednotlivé společenské.
Jak učit o změně klimatu?.  Tato prezentace vznikla v rámci vzdělávacího projektu Jak učit o změnách klimatu?  Projekt byl podpořen Ministerstvem životního.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Globální problémy a globální změny Tematická oblast:Ekologie Ročník:1. Číslo.
Úvod do filosofie Pojem a vznik filosofie, definice filosofie Vztah filosofie a ostatních věd Filosofické disciplíny, filosofické otázky, základní pojmy.
Právo jako filosofický pojem. Co je to právo? – I.  „Tážeš-li se mě, co je to právo, pak to nevím a netážeš-li se mě, pak to vím.“  Právo je společenský.
Boží intervence ... Bůh na tvé straně
Název projektu: Moderní škola
PORUCHY ŘEČI V DĚTSKÉM VĚKU
Jakub Skalický Obchodní akademie Neveklov 2014/2015
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Současné teorie pro web
Svět ve 2. pol. 20. stol..
Humanismus a renesance počátek 14. století – počátek 17. století
ČÍNSKÁ FILOSOFIE II Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
DĚJEPIS – 6. ročník Číslo DUM: VY_32_INOVACE_14
Kdo je šéfem nebo vedoucím?
Kdo je šéfem nebo vedoucím?
Vypracoval: Tomáš Lovčinský
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
za polovinu toho co neznám.
Naučil jsem se....
Karolina Světlá (1830 – 1899) Autor: Mgr. Veronika Mrkvanová
Konfucianismus, VY_32_INOVACE_ Autor Mgr. Lenka Šulcová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Kdo je šéfem nebo vedoucím?
za polovinu toho co neznám.
Nevědomí.
GLOBALIZACE.
Antoine de Saint - Exupéry
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Voda pro život
za polovinu toho co neznám.
Myšlenky Citáty Přísloví l.p.2007 Laduschka - Atllanka.net.
Kdo je šéfem nebo vedoucím?.
Antoine de Saint - Exupéry
Transkript prezentace:

Honba za senzací Vesmírná kolonizace

 Touha po poznání  Zhouba nebo přirozená reakce člověka? Fenomén dneška

Vesmírná kolonizace  Hluboký oceán  Pojem vesmírná kolonizace  Finanční prostředky  Zničená Země  Krok do neznáma  Zkreslené představy  Nové nebezpečí pro lidstvo Fenomén dneška

Vesmírná kolonizace  Nové možnosti  Technologie a nerostné suroviny  Místo pro život  Dokážeme jinde vůbec žít??? Fenomén dneška

Honba za senzací Fenomén dneška

Vesmírná kolonizace Perličky:  „Je mi to jedno, ať si tam dělaj co chtěj.“  „Klidně, ať si tam lítaj, já bych se tam stejně nestěhoval.“  „Jo, až bude Země přelidněná, bude kde žít.“ Fenomén dneška

Závěr Lidstvu bylo přisouzeno žít na Zemi a podle nás není správné ani reálné tomu odporovat.

Zdroje: Anketa v Nasavrkách Kronika 20. století Vlastní rozum

Prezentaci připravili:  Eva Bosáková  Dita Winklerová  Eva Šmahelová  Ivana Kavalírová  Alena Králíková