Ilja Hron 1 30.5.2014. Výsledek (úspěch?) LidéPodmínkyZáměr 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Advertisements

Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
M A N A G E M E N T 3 Akad. rok 2009/2010, Letní semestr
Projektové řízení & Řízení produktů Petra Krajníková, ČSOB
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
AKVŠ – nová témata – nové výzvy Marta Machytková předsedkyně VV.
SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
PSYCHICKÉ STAVY.
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Řízení korupčních rizik
Pracovní skupina Dopravní politika Dopravní sektorové strategie 2. fáze.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Běžné chyby při řízení procesů PPP Maarten Groothuis.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Management  Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti  Tento název může také označovat skupinu vedoucích.
Personální management
Stipendijní informační portál - Zakládací listina projektu.
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Systém managementu jakosti
Partnerství se soukromým sektorem v rozvojové spolupráci Michal Kaplan Česká rozvojová agentura Kulatý stůl na MZV Praha,
P ROJEKTOVÉ PLÁNOVÁNÍ Druhá část presentace – týmová práce.
„ Validace dobré praxe 2 “. Harmonogram semináře 10:00 – 10:15 Zahájení 10:15 – 11:00 Validace – výstupy a využití 11:00 – 11:30 Zkušenosti RP s validací.
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
4 Normovaný systém managementu kvality podle ISO 9001
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
6 Příloha č. 3 Strategie rozvoje NNO v kraji Vysočina Strategický rozvoj NNS kraje Vysočina © Dalimil Vítek, AD Vision PRIORITY CÍLOVÉ HODNOTY PROGRAMY.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
marketingové poradenství
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Projektový management procesy Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko–geologická fakulta VŠB-TU Ostrava.
Sociální dialog základy komunikace © JUDr. Dana Hrabcová Ph.D.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Digitální Česko – veřejná konzultace Ing. Jan Duben ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb © 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Projektový cyklus, analýza SWOT
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS Jitka Navrátilová
Styl vedení, komunikace, týmová práce
Psaní právních dokumentů
aneb Assessment Centre a Development Centre
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Materiály pro účastníky pilotních kurzů konaných v rámci realizace projektu SOVA SYSTEMS Č.R., spol. s r.o. Brno „Vyšší úroveň dalšího vzdělávání v klíčových.
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
Sopop.cz Městská knihovna a komunitní plánování Web SOciální POmoci Písecka.
Principy KPSS Zlín Co KPSS přineslo do procesu plánování důraz na aktivní roli uživatelů sociálních služeb a zastoupení jejich zájmů v procesu.
Strategie.
Systém managementu jakosti
Ekonomika malých a středních podniků
Společenská odpovědnost a školy
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS
Procesní řízení (management)
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS
Management Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti Tento název může také označovat skupinu vedoucích pracovníků.
Transkript prezentace:

Ilja Hron

Výsledek (úspěch?) LidéPodmínkyZáměr 2

Výsledek (úspěch?) LidéPodmínkyZáměr 3 Schopnost pracovat směrem k cíli

4

1. Znalosti 2. Vůli 3. Lidi 4. Partnery/klienty 5

1.Znalost ….a paměť 2.Komunikace  Psaná  verbální 3.Spolupráce 4.Delegování 5.Plánování  Kritéria úspěšnosti  Realistický plán  Dosažitelnost s užitím zdrojů, které máme  Plánování jednání a schůzek 6

1.Kontrola  Postupu  Správnosti plánu  Plnění plánu 2.Time management  Včas  Přesně  Zvládnu to?  Co když to nezvládnu („plán B“) 7 Vždy zpětná vazba

1.Obchod 2.Výroba 3.Služby 4.Správa Liší se nějak? -Účastníci -Cíle -Vlastnosti procesu  MÁLO NEBO VŮBEC NE! 8

 Verbální:  jak mluvit  Jak naslouchat  Kontrolní body  Jasný cíl musí existovat!  Cíl musí být známý všem účastníkům 9

1. Partnerský vztah je priorita 1 2. Srozumitelnost a logika komunikace 3. Strategie otevřených dveří 4. Spolupráce – „tvůj cíl je můj cíl“ 5. Jsem tu pro tebe 6. Respekt – činnost, osobnost 7. Pravomoc a odpovědnost 8. Znalost cíle a odměny 10

 Obchod  Kvalifikace produktu  Definice tržního prostoru  Identifikace potenciálních klientů  Kvalifikace klientů – měřítko úspěšnosti  Hit rate – co to je a důsledky 11

 Nikdo není dokonalý  Opakování a cvičení  Není malých rolí  Cyril Northcote Parkinson (30. července 1909, Barnard Castle, hrabství Durham – 9. března 1993, Canterbury), příklady30. července1909Durham9. března 1993Canterbury  Murphyho zákony 12