Produktová prezentace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zatížení od dopravy v tunelu metra
Advertisements

Vzorové příklady a inspirace pro úspěšné realizace
Shrnutí výhod při použití plukotraku 1.
STRUKTURA A VLASTNOSTI plynného skupenství látek
Stavba moderní pneumatiky pro osobní automobily
™. ™ Zprovoznění zařízení a zahájení jejich řízení během několika minut.
Bezpečnější a účinnější provoz jeřábů
Počítačové sítě Přenosová média
ŘÍZENÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL
NÁVRH CEMENTOBETONOVÉHO KRYTU
Zkoušení asfaltových směsí
stlačený zemní plyn vs. nafta
Transparentní akustická ochrana SGG Stadip Silence
Autor prezentace : Jakub Skála, I1.A Odborný poradce: Ing. K. Vondrák (auto) Mgr. M. Tunturovová (IT) Spuštění tl. F5.
Elektromobily Předpokládá se, že elektromobily se budou v budoucnosti stále více využívat. Jejich největší výhodou je převádění energie na pohyb s účinností.
Opel a stlačený zemní plyn (CNG) Zbyněk Janeček Fleet & CV Manager GM Southeast Europe (Opel, Chevrolet) Branch office Praha Praha,
Pevné látky a kapaliny.
ZKOUŠKY BRZDY.
Product Fact Book. 2 Product Management I Heike Schöpper I 2011 © Continental Product Fact Book I Polaris 3.
Spalovací motory – termodynamika objemového stroje
VODOROVNÉ ÚČINKY VOZIDEL NA VOZOVKU
Nerezový ocelový profil Warm Edge - Izolační skla GPD 2003.
EM radiální pneu + Jeřábové pneu Product Story
2 2 André Voigt, Brand Management Continental I 2010 I © Continental AG Product Fact Book ContiSportContact™ 5 Marketing Požadavky na ContiSportContact.
Product Fact Book. 2 Product Management Continental / André Voigt / 2010 © Continental AG Product Fact Book ContiEcoContact™ 5 ContiEcoContact 5 Optimalizace.
Product Management Continental / 2010 © Continental Product Fact Book ContiForceContact TM Marketing Technologie ovlivňuje Design Zadní osaPřední.
7.3 Elektrostatické pole ve vakuu Potenciál, napětí, elektrický dipól
Zážehový motor 1,4 l / 92 kW TSI
Konstrukce, princip funkce a základní charakteristiky hydromotorů
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Radializace Nový Smokovec, září 2011.
PŘEDSTAVENÍ Určeno pro obchodníky a zástupce pneuservisů.
Úpravy krmiv.
Mechanická práce a energie
ArcelorMittal Technotron s.r.o.
Hybridní pohon Vojtěch frajt
PROPORCIONÁLNÍ TECHNIKA V HYDRAULICE Seminář 4. června 2014
s dopravní infrastrukturou
DEFORMACE PEVNÉHO TĚLESA
Nové výzvy ve vývoji a výrobě pneumatik
Potenciál radiální technologie pro lesní aplikace Zlepšení trakce a mobility v terénu Vyšší jízdní komfort Nižší valivý odpor pneumatik.
Tradition in Leadership Setkání textilu a kovu Tradition in Leadership.
Fy – sekunda Yveta Ančincová
12. ROVNOMĚRNĚ ZPOMALENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB
Struktura a vlastnosti kapalin
Výuka předmětu automobily
© Emotron AB Účinný a spolehlivý provoz Ventilátory Kompresory Dmychadla.
1 BFGOODRICH LETNÍ PNEUMATIKY UMÍSTĚNÍ ZNAČKY NA TRHU Pro profesionály a náročné uživatele představuje BFGoodrich značku pneumatik, která nabízí.
Tato prezentace byla vytvořena
Produktová prezentace AC 75
CAIS Pohled na pneumatiku v řezu Senzor Styčná plocha ・ deformace ・ zrychlení ・ tlak ・ teplota, atd. Sledování stavu pneumatiky v oblasti styčné plochy.
Produktová prezentace
Jednoduchá cesta k optimálnímu rozložení investic
Tramtrain Vozidlo pro kombinaci městskou a příměstskou dopravy při využití vozidel uzpůsobených pro jízdu na železničních i městských kolejových tratích.
VY_32_INOVACE_11-16 Mechanika II. Tuhé těleso – test.
Příprava lepících směsí
Lepení dřeva Teorie lepení
Confidential Modernizace 1 › Řada ROBUST › Nízký vývin tepla › Vysoké rychlosti › Materiály › Použití speciálních ocelí (SHX, EP) a keramických materiálů.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada14 Anotace.
TISKOVÉ SETKÁNÍ ContiTrade Services s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_41_13 Název materiáluSmykové.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Pohyb jednotlivého vozidla a brzdění Předmět: Teorie dopravy Ing. František Lachnit,
Systemy protektorovani. Za studena - Za studena - SORTIMENT SYSTEMY PROTEKTOROVANI.
Elektronické systémy brzdové soustavy , Brno Připravil: Bc. Václav Kočí Obor: Management techniky Ústav: Techniky a automobilové dopravy.
Geometrie řízení a uložení kol.
Představení Ing. Martin Lenfeld
Nízkoteplotní asfaltové směsi
Jízdní stabilita silničních automobilů.
Transkript prezentace:

Produktová prezentace Turanza T001 Produktová prezentace

Koncepce produktu Turanza je řada premiových cestovních pneu, reprezentující hlavní část sortimentu osobních pneu Bridgestone T001 následuje silnou reputaci ER300 se zvýšeným zaměřením na bezpečnost a ekologii T001 konstruována s ohledem na nastávající povinné označování pneu informačními štítky

Pozice produktu Velké průměry ráfků Ekologické vlastnosti Sportovní výkony Malé průměry ráfků

Cílová vozidla T001 je zaměřena na širokou škálu vozidel, od středních/kompaktních po premiové sedany Několik procesů pro OE homologace již probíhá pro nově uváděné modely vozů New Mercedes B-Class (MY 2012) byl prezentován s pneu T001 na autosalonu Frankfurt Motorshow

Vývojové cíle Nová generace cestovní pneu s maximální úrovní BEZPEČNOSTI NA MOKRU, OVLADATELNOSTI a KOMFORTU bez kompromisů v oblasti EKOLOGICKÝCH očekávání dnešní společnosti. BEZPEČNOST A OVLADATELNOST Nejvyšší úroveň bezpečnosti na mokru (brždění, aquaplaning) Optimální přilnavost a držení stopy při cestování vysššími rychlostmi EKONOMICKÝ PROVOZ Nízký valivý odpor snižuje spotřebu paliva a emise C02 Zvýšená životnost KOMFORT A ZPĚTNÁ VAZBA Efektivita bez ústupků z radosti z jízdy Tichá, pohodlná a ekonomická jízda

Bezpečnost na mokru versus Valivý odpor Vývojová výzva Dokonalé vyvážení vlastností bez kompromisů Bezpečnost na mokru versus Valivý odpor Zahrnutí všech konstrukčních prvků pneu (konfigurace dezénu, kontura kostry, konstrukce, směsi) pro dosažení vyšší úrovně bezpečnosti při současném snížení valivého odporu NOVÁ GENERACE Hlavní cílové vlastnosti stanovené při vývoji pneu jsou ve vzájemném rozporu Samotné stále nové receptury pryžových směsí již samy o sobě neposkytují dostatečné řešení pro splnění náročných požadavků dnešní společnosti ŘEŠENÍ KONFLIKTNÍCH POŽADAVKŮ

Směr vývoje Optimalizace výkonů prostřednictvím Inovativních technologií T001 byla vyvíjena se zaměřením na všechny výkonové aspekty Směr vývoje Technologie Přilnavost na mokru Směs s vysokou přilnavostí Nová svrchní běhounová směs (vysoký podíl Siliky) Maximální efektivita odvodu vody Dezénové drážky s čirokým profilem Valivý odpor Nižší energetické ztráty materiálu Optimalizace směsi pomocí technologie Nano Pro-TechTM Nízká hystereze materiálu při zachování přilnavosti na mokru Zmenšení deformací během rotace (excentricity). Snižuje vnitřní pnutí a namáhání materiálu Konstrukce a tvar kostry Optimalizuje deformace mezi bočnicí a běhounem Ultra nízký vytvrzovací cyklus Rovnoměrné rozložení pnutí mezi kostrou a bočnicí Odlehčená konstrukce (10-15%) Snížení objemu pryže v běhounu a bočnicích Opotřebení Optimalizovaná životnost a odolnost proti nerovnoměrnému opotřebení Směs a tvar kostry Plochý příčný rádius koruny snižuje deformace dezénových figur Souhrnem potenciálu všech vylepšení je dosaženo celkového vylepšení vlastností a vyváženějších jízdních charakteristik

Poslední generace Silika + Nano-ProTech Inovativní technologie Rovnováha mezi přilnavostí na mokru a valivým odporem pomocí SMĚSI Směs s 90% obsahem SILIKY Nejnovější generace využití NanoProtech pro vlastnosti na mokru NANO PRO-TECHTM Technologie kontrolující tvorbu tepla PŘILNAVOST NA MOKRU Nové nízkoodporové směsi (nové Polymery) Poslední generace Silika + Nano-ProTech Rovnoměrnější rozmísení částic Siliky Maximální styčná plocha Konsistentní brzdný účinek   Silika Saze Uspořádání molekul pod kontrolou technologí Nano Pro-Tech VALIVÝ ODPOR  Při zachování přilnavosti na mokru, náhrada příměsí sazí Silikou snižuje valivý odpor  Nejnovější generace směsi s novou polymerovou strukturou (Nano Pro-TechTM) umožňuje vylepšení rovnováhy mezi přilnavostí na mokru a valivým odporem

Inovativní technologie Snížení valivého odporu pomocí SMĚSI Energetické ztráty vznikající pnutím materiálu při cyklické deformaci pryže při odvalování pneu = Valivý odpor NANO PRO-TECHTM Technologie kontrolující tvorbu tepla Nanostructure-oriented Properties Control Technology NanoPro-TechTM je technologie která v nano-měřítku kontroluje vazby mezi polymery, plniči a dalšími složkami pryžové směsi Sledování deformací v Makro-měřítku Sledování tvorby tepla ve struktuře pryže v Nano-měřítku (10 x zvětšení) Deformace povrchu běhounu 0% 300% Pro snížení valivého odporu je úkolem minimalizovat tvorbu tepla vznikajícího cyklickou deformací pryže. Aplikací technologie “NanoPro-Tech” a nových polymerů se snižue tření mezi molekulami uhlíku a tím se celkově snižuje tvorba tepla představujícího energetické ztráty.

Inovativní technologie Snížení valivého odporu pomocí KONSTRUKCE a TVARU Pnutí pod kontrolou – snížení deformací během rotace T001 Tuhost nárazníků Vyšší pnutí nárazníků Nižší pnutí v bočnicích  Vydutí (rádius bočnice)  Tuhost bočnic  Vyšší excentricita  Excentricita Nižší valivý odpor  Lepší  Nízká hystereze konstrukce kostry  Nižší objem výplně jádra patky  Snížení tloušťky stěny bočnic  Ultra nízký vytvrzovací cyklus pro dokonale rovnoměrné vnitřní pnutí v kostře a bočnicích  Oblejší vydutí bočnice v příčném řezu Nižší deformace běhounu

Inovativní technologie Zvyšování bezpečnosti a ovladatelnosti Konfigurace DEZÉNU Multi-žebrový dezén BEZPEČNOST NA MOKRU – široké drážky pro účinný odvod vody Efektivní odvod vody a optimalizované rozložení drážek pro vyváženější rozložení tlaku ve styčné ploše. Odolnost proti aquaplaningu a maximální stabilita a ovladatelnost na mokrém povrchu. BRZDĚNÍ A OVLADATELNOST – Ramenní bloky s vysokou trakcí Zvýšení příčné (vnější rameno) a podélné (vnitřní rameno) tuhosti figur pro optImální styčnou plochu. Vysoká brzdná účinnost a maximální držení zvolené stopy v zatáčkách BRZDĚNÍ A HLUČNOST – Ostře zešikmené lamely 60° zešikmení lamel pro nejúčinnější brzdné hrany, nejlepší rozložení styčného tlaku a snížení hlučnosti VNĚJŠÍ - SUCHO Středové bloky napojené na tenké žebro pro rovnoměrnější rozložení styčného tlaku zlepšují brzdnou účinnost a přilnavost na mokru VNITŘNÍ - MOKRO 0° úhel lamel Velká deformace bloků 60° úhel lamel Malá deformace bloků ASYMETRICKÝ DEZÉN

Simulace měření v hlavní dezénové drážce Inovativní technologie Zvýšení komfortu – Snížení hlučnosti Konfigurace DEZÉNU HLUČNOST – drážka oslabující resonanci Uzavřené kanálky působí jako Helmholtzovy rezonátory, a tak snižují vysokofrekvenční hlučnost dezénu (tzv.hluk měřený při projetí vozidla kolem) Boční rozvětvení – uzavřený kanál Helmholtz – baňkovitá dutina Helmholtzův rezonátor nebo Helmholtzův oscilátor je baňka naplněnáí plynem (obvykle vzduchem) se vstupním otvorem (hrdlem). Objem vzduchu uvnitř baňky a v okolí hrdla vibruje díky pružnosti (stlačitelnosti) vzduchu uvnitř. Je-li vzduch vtlačen do dutiny baňky, tlak uvnitř vzroste. Pokud vnější síla tlačící vzduch dovnitř přestane působit, tlak zevnitř uniká hrdlem ven. Tlak v dutině baňky pak zůstane o něco nižší, než okolní tlak, a tento pokles tlaku opět vtahuje vzduch dovnitř. Tento proces se opakuje v rozsahu rozdílu tlaků, který se s každým dalším cyklem snižuje. Simulace měření v hlavní dezénové drážce 60 70 80 90 100 110 120 130 140 1000 10000 Frekvence [Hz] dB(A) S Helmholtz efektem Bez Helmholtz efektu Vzduch v hrdle m Vzduch při atmosférickém tlaku Stlačení vzduchu uvnitř

Inovativní technologie Prodloužení životnosti pneu Konfigurace DEZÉNU ROVNOMĚRNÉ OPOTŘEBENÍ – Konsistentní tlak ve styčné ploše Průběžná obvodová žebra a plochý příčný rádius koruny snižují deformace bloků a tím optimalizují rovnoměrnost opotřebení a současně snižují hlučnost dezénu Dokonalá přilnavost v zatáčnách, držení stopy a zpětná vazba řízení T001 Sportovní dezén ODOLNOST PROTI NEROVNOMĚRNÉMU OPOTŘEBENÍ – podélné propojení ramenních bloků Propojení ramenních bloků s obvodovým žebrem pro rovnoměrnější rozložení tlaku ve styčné ploše snižuje jejich pohyb a namáhání pnutím ve střihu Zvýšený brzdný účinek a vyšší odolnost proti nerovnoměrnému opotřebení Nepropojené Propojené

Dosažení výkonů VALIVÝ ODPOR 20 40 60 80 100 120 HMOTNOST (index) KOEF.VALIVÉHO ODPORU ER300 T001 KONKURENT 1 KONKURENT 2 KONKURENT 3 ER300 T001 (Nižší = lepší) Graf ukazuje: Infračervené snímky pořízené po 20 min zahřátí pneu na bubnové stolici Rozměr: 205/55 R16 91V Zatížení:490 kg (80% max zatížení dle ETRTO) Rychlost: 80 km/h Jasný výsledek: snížení valivého odporu o 19% oproti předchůdci Špičková hodnota ve srovnání s prémiovými konkurenty

Dosažení výkonů BEZPEČNOST NA MOKRU 80 90 100 110 BOČNÍ AQUAPLANING OVLADATELNOST - MORKO BRZDĚNÍ - MOKRO (hrubý asfalt) Index T001 ER300 Podmínky testu Vozidlo VW GOLF 2.0 TDI Testovaný rozměr: 205/55 R16 91V Vylepšené ekologické vlastnosti při současném posouvání limitů bezpečnosti díky novým inovativím technologiím. (o 1 metr kratší brzdná dráha a vylepšená přesvědčivá ovladatelnost)

Dosažení výkonů > O 15% vyšší průměrná životnost oproti předchůdci OPOTŘEBENÍ – ŽIVOTNOST PNEU 20 40 60 80 100 120 140 205/55 R16 BUBNOVÝ TEST (index) FLOTILOVÝ (index - front avg) 225/45 R17 (index -rear avg) ER300 T001 225/45 R17 T001 – Levá Zadní 205/55 R16 Podmínky testu: 205/55 R16 : VW Golf (přední náhon) 225/45 R17 : Mercedes C-Class (zadní náhon) 4 cestující + zavazadla (30kg) 10 000 km flotilový tes (kombinace dálnic, silnic 1.a 2. třídy a městského provozu) T001 – Levá Přední Flotilové testy potvrzují laboratorní výsledky > O 15% vyšší průměrná životnost oproti předchůdci (průměr celého sortimentu rozměrů)

Dosažení výkonů Shrnutí 60 80 100 120 BRZDĚNÍ - MOKRO (drsný asfalt) OVLADATELNOST - MOKRO BRZDĚNÍ - SUCHO OVLADATELNOST - SUCHO HMOTNOST KOEF. VALIVÉHO ODPORU OPOTŘEBENÍ T001 ER300 Oblast výkonů Technologie Zlepšení BEZPEČNOST NA MOKRU Nová svrchní běhounová směs s vysokým podílem Siliky Široké dezénové drážky O 1 metr kratší brzdná dráha VALIVÝ ODPOR Tvorba tepla pod kontrolou technologie Nano Pro-TechTM Konstrukce kostry a kontura bočnice O 19%nižší valivý odpor znamená úsporu 2.3% paliva* KOMFORT Odlehčená kostrukce Helmholtzovy rezonátory Až o 1dB tišší OPOTŘEBENÍ Inovovaná směs Konsistentní styčná plocha O 15% zvýšení životnosti T001 = Úspěšný vývoj nové generace, dosahující nejvyšší úrovně bezpečnosti spolu s dalším vylepšováním ekologických vlastností, pro lepší splnění požadavků dnešní společnosti * Kalkulováno s použitím NEDC jízdního cykluna vozidle střední velikosti.

Děkujeme za pozornost