- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu <-4;3). KONEC I ČTI X I=1 AŽ N - X<3 + POČET=POČET+1 POČET=0 INTERVAL.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II
Advertisements

____________________ Řízené autíčko s časomírou ______________________ Jindřich Mráček,Tomáš Arendberger,Michal Kronaisel.
Algoritmizace Vývojové diagramy.
Algoritmy I Cvičení č. 3.
FYZIKA 8.Ročník Práce 02 – VÝKON.
Obecný postup řešení těchto typů jednoduchých příkladů:
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Prvočísla Procvičte si hledání prvočísel pomocí tohoto testu.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A2 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníZáří 2012.
KONVEXNOST A KONKÁVNOST FUNKCE INFLEXNÍ BODY
Kvadratická funkce. Co je to funkce Každému prvku x z definičního oboru je přiřazeno právě jedno číslo y z oboru hodnot x je nezávisle proměnná y je závisle.
Prezentace z předmětu KSO / FIPV1 příklad 6.3. MARČIŠINOVÁ Romana K06351.
Lineární lomená funkce
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
ZADÁNÍ Sestavte program, který vypočítá obvod a obsah čtverce o straně a. Zajistěte, aby výpočet byl realizován pouze v případě, kdy strana a bude mít.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
KIV/PRO Cvičení Prvočísla Vyberte si (přirozené) číslo od 500 do 1000 Vyberte si 10 (přirozených) čísel od 2 do 100 Číslo vybrané z prvního.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Pravoúhlá soustava souřadnic v rovině
Definiční obor a obor hodnot funkce
Množiny.
 y = ax + b a, b … koeficienty – reálná čísla a nesmí být rovno 0 byla by to konstantní funkce  Grafem každé lineární funkce je přímka.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Hustota LC.
Prezentace příkladu 6.3 FIPV1 Jana Marcelová.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
CYKLUS S PODMÍNKOU NA ZAČÁTKU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavlína Mihačová. Obchodní akademie a Střední odborná.
HRAJEME SI S ČÍSLY Počítáme do 10 VY_32_INOVACE_9 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
 př. 2 Jsou dány vektory u=(4;-1;2), v=(0;5;6), w=(s;t;5). Určete souřadnice s, t vektoru w, jestliže víte, že vektor w je kolmý k vektoru u i k vektoru.
FUNKCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Karel Bílek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Trojčlenka - procvičování Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Spojitý nosník Vzorový příklad.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_29.
S omezeným definičním oborem
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
9. Vlastnosti funkcí – rostoucí a klesající funkce - příklady
PŘÍKAZ do - while úkol 1_43.
S buzolou po Česku Autoři: Ondřej Bortník Tomáš Chytil Josef Dostál Lukáš Caletka.
Charakteristiky variability Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
Algoritmizace a programování Příkaz IF 2 – Příklady.
V ZEMI PÍSMEN Opakování písmen M, m, L, l, S, s, P, p, A, a, O, o, E, e, I, i, U, u s králem Abecedou Dostupné z Metodického portálu ISSN:
FUNKCE TANGENS A KOTANGENS. Definice funkcí tangens a kotangens Funkce tangens a kotangens 2 Funkcí tangens nazýváme funkci, která je dána rovnicí Funkcí.
GONIOMETRIE Následující prezentace doplňuje kapitolu goniometrie o
Cvičení V této kapitole můžete procvičit probrané téma. Jednotlivá cvičení obsahují správné řešení s postupem. Po zobrazení zadání se dalším(dalšími) kliknutím(kliknutími)
7.6 Doplnění na čtverec Mgr. Petra Toboříková
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Operace s vektory Znázornění vektoru koncový bod vektoru
Obrázek dostupný z: ZVÍŘATA Obrázek dostupný z:
AutoCad 2012 Základy kreslení Kruhový oblouk
AutoCad 2012 Základy kreslení Polygon
© Copyright Radim Štefan
Matematika Funkce - opakování
CYKLUS S PODMÍNKOU NA ZAČÁTKU (se vstupní podmínkou)
Pokus. konec.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
2.4 Odmocniny Mgr. Petra Toboříková.
8.4 Funkce nepřímá úměrnost
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
Analytický geometrie kvadratických útvarů
Pascalova – Brianchonova věta
M-Ji-CU007-Mnozinove_operace
Transkript prezentace:

- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu <-4;3). KONEC I ČTI X I=1 AŽ N - X<3 + POČET=POČET+1 POČET=0 INTERVAL TISK POČET

- X>aX>a + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu (a;b). KONEC I ČTI X I=1 AŽ N - X<bX<b + POČET=POČET+1 POČET=0 INTERVAL TISK POČET ČTI a,b

Program, který po zadání n čísel vypíše nejmenší číslo větší než X>10 + KONEC I ČTI X I=1 AŽ N - X<VÝS LEDEK + VÝSLEDEK=X VÝSLEDEK=10000 START 1 1 TISK X ČTI a,b

KONEC TISK VÝSLEDEK II=1 AŽ N ČTI N SOUČET KVADRATICKÉ ŘADY VÝSLEDEK=0 Program, který po zadání čísla n zjistí hodnotu …+(n-1) 2 +n 2. VÝSLEDEK=VÝSLEDEK + X*X

Program, který po zadání čísla n zjistí hodnotu …-(n-1) 2 -n 2. KONEC TISK VÝSLEDEK II=1 AŽ N ČTI N START VÝSLEDEK=100 VÝSLEDEK=VÝSLEDEK - X*X

ČTI X I=1 AŽ 20 Program, který z 20 zadaných čísel vypíše celkový součet zadaných čísel, které jsou dělitelné třemi. KONEC SOUČET=SOUČET+X TISK SOUČET POČET=0 SOUČET ČÍSEL DĚLITELNÝCH TŘEMI - X MOD 3=0 + I

Program, který z 10 zadaných čísel určí hodnotu výrazu (1.číslo – 2.číslo + 3.číslo -4.číslo + 5.číslo - 6.číslo + 7.číslo - 8.číslo + 9.číslo - 10.číslo) KONEC TISK VÝSLEDEK VÝRAZ 1 - I MOD 2=0 + I VÝSLEDEK=VÝSLEDEK + X VÝSLEDEK=VÝSLEDEK - X ČTI X I=1 AŽ 10 VÝSLEDEK=0