10. dubna 2013 Roztoky Prahy. Naši členové Minulost, současnost a budoucnost obchodu s TZB  Několik poznámek k 20. výročí založení Asociace odborných.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MLÁDEŽ V EVROPĚ BERNARD  14 denní pracovní setkání středoškolských studentů z Finska, Německa, Ruska a České republiky podporující aktivity směřující.
Advertisements

Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Ministerstvo zahraničních věcí České republiky
Projektem k rozvoji sociálního partnerství Karviná Listopad 2002.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
• Sanitární technika, topení a klimatizace v Německu • Kongres AOV, 14. března 2012 v Praze • Achim Gurke, Německý Svaz velkoobchodních prodejců sanitární.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Ostrava, BA-CPVŠK 2007 Bibliotheca academica – CPVŠK 2007 Proč změna zavedené značky… A co obsah? Iva Prochásková, Univerzita Pardubice.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Kohezní politika EU – současnost a perspektiva Radomír Špok Institut pro evropskou politiku EUROPEUM.
Příprava, řízení a realizace programů a projektů ERDF a KF ÚVOD DO PROBLEMATIKY Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Jemen „Arabia Felix“ Teritoriální setkání ICC ČR 3. září 2013.
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
Věčný brouk a jeho příbuzenstvo
KOMBI Obsah shrnutí: Důvod vzniku a cíle evropské integrace
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu Jednotný energetický trh – blízká vize nebo vzdálená budoucnost?
40. Výročí naší školy 1974–2014.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovace 2013 podvacáté Pavel Švejda Praha, 3. prosince 2013 INOVACE 2013, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR.
1 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Dobré zkušenosti s partnery z aplikační sféry INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Dobré zkušenosti s partnery z aplikační.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Bankovní služby pro malé a střední podniky Autor:Ladislav Mach Vedoucí práce:Ing. Olga Šeflová Oponent práce: Eva Faměrová.
Romana Zabořilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_012.
Jméno autora VMPavlína Gärtnerová Datum vytvoření VM září 2011 Ročník použití VM 9. ročník Vzdělávací oblast/obordějepis Anotace VM Opakování - Powerpoint.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Cyklické krize z nadvýroby Dějepis a občanská výchova Milan Šimek.
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Propagace a prodej know-how
Životní cyklus výrobku
DOBROVOLNÁ CERTIFIKACE DĚTSKÉ OBUVI PhDr. Vlasta Mayerová Česká obuvnická a kožedělná asociace Praha,
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Ruská federace x WTO a OECD
Operační program Podnikání a inovace (OPPI) Vladimír Kebo, Sněm RVŠ 22.listopadu 2007.
NOKIA POHLEDY DVOU STOLETÍ. Společenský řád ve společnosti n Míra rozvoje a společenský řád –racionalita –iracionální základ n Soutěživost –individuální.
ANALÝZA ODVĚTVÍ JAZYKOVÝCH SLUŽEB Martina Pelešková 16. prosince 2009 Generální ředitelství pro překlady Evropská komise.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Trendy factoringového trhu 1.Výsledky v roce Dlouhodobé vývojové trendy 3.Současný vývoj.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Distanční vzdělávání v ČR, současnost a budoucnost II. národní konference Jindřichův Hradec
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Ing. Dagmar Parmová. Kdo jsme? Asociace průvodců České republiky, r. s. 460 individuálních členů z celé ČR, 22 přidružených členů (právnické osoby) –
Provozovatelé služeb a informační centra - silný tandem Mgr. Lenka Stockton Asociace hotelů a restaurací České republiky.
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Zavádění nových produktů na trh B2B
turistická oblast v srdci Čech
Název společnosti Obchodní plán.
Ing. Martin Pecina, MBA Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže
Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.
Zhodnocení projektu plk. Mgr. Pavla KOPECKÁ Vedoucí
Křesťanství Jedno z nejrozšířenějších světových náboženství Prorokem je Ježíš Kristus Abrahámovské náboženství Monoteistické náboženství Křesťanství vzniklo.
Aktuální informace o činnosti CCRJM
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Setkání těžařů Seč, Hotel Jezerka,
Transkript prezentace:

10. dubna 2013 Roztoky Prahy

Naši členové

Minulost, současnost a budoucnost obchodu s TZB  Několik poznámek k 20. výročí založení Asociace odborných velkoobchodů (AOV)  Ivan Bohata 10. dubna 2013

Začátky AOV  2. Valná hromada – 1994, Praha

Proč se velkoobchodní prodejci organizovali v AOV  1. Silný zástupce jejich zájmů  2. Údaje o trhu a kontakt s konkurencí  3. Větší publicita – cílená propagace  4. Získávání a zvyšování kvalifikace  5. Legislativní informace  6. Rozšíření obzoru

Jak plynula léta  90.léta – valná hromada v Humpolci s návštěvou pivovaru Bernard

Od konjunktury ke krizi a zpět  obchod vzkvétá  1998 – 2000 krize - Klausovy úsporné balíčky, kdo neumí, ten končí  belle epoque – obraty se každý rok zvyšují, někdy o desítky procent  2009 – konec konjunktury, zmenšení trhu, zvýšení konkurence, počet velkoobchod klesá

Okénko do historie AOV  Studijní cesta členů asociace do Itálie 1999

Český distribuční systém  Třístupňová odbytová cesta  Dvoustupňová odbytová cesta  Internetový prodej  Prodejny pro domácí kutily a řemeslníky  Prodejny nábytku  Převládá třístupňová distribuce

AOV garantem odborných akcí  Asociace byla od prvního ročníku odborným garantem veletrhu Aqua-therm Praha

Situace sektoru TZB v Evropě  Jižní Evropa – vážná krize  Západní a střední Evropa – Německo, Rakousko, Švýcarsko bez krize  Rusko – růst + 10 %, Balkán + 6 %  Modely distribuce – severoevropský a jihoevropský

Kam směřujeme Trh budoucnosti:  Inovace  Renovace  Obnovitelné zdroje  Informační a komunikační technologie  Modelování stavebních informací  Kvalita

Pohled do budoucnosti  Asi bychom měli snažit porozumět tomu, že se kolem nás odehrává zásadní změna. Hraje se podle nového scénáře, jehož hlavními protagonisty jsou tradice a inovace. Věci se mění, tradiční trh nemizí, ale současně vedle sebe koexistuje po nějakou dobu s novým.

A na závěr…  Děkuji za pozornost a přeji vám mnoho úspěchů. Neztrácejme optismismus a pokračujme dál.