Mateřská škola POHÁDKA, Zábřeh, Československé armády 650/13, 789 01 Zábřeh Česká republika „Jak vidíš sám sebe a své blízké“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „PROSTŘEDÍ,VE KTERÉM ŽIJEME“
Advertisements

Dobrý den, vítám vás u po ř adu Vodní sv ě t. Jelikož m ů j partner na uvád ě ní po ř adu ješt ě zatím nedorazil budu si muset poradit sama, pokud nep.
R O S T I S L A V P O S P Í Š I L H U D E B N Í C I, P T Á Č N Í C I A K R A J I N Y l i s t o p a d G a l e r i e A v i a t i k.
ČERNOBÍLÉ KYTARY Pedagog: Anita Přibylková. Spolužáci většinou hrají na kytary. Pokus o vyjádření konkrétního tvaru kytary za použití hmatového a vizuálního.
Víš, co je štěstí ? Je to dům, auto a chata ? V í š, c o j e š t ě s t í ? J e t o d ů m, a u t o a c h a t a ?
VY_32_INOVACE_20_Hrajeme si s geometrickými tvary (SADA ČÍSLO 5)
VÝTVARNÁ ŘADA SLUNEČNICE
Identifikátor materiálu: EU – ICT2- 1/34 Název materiálu:Obrázky z rukou Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Umění a kultura Předmět: Výtvarná výchova.
Č ím se zabývám ve volném č ase Já se ráda ve volném č ase zabývám tím, ž e kreslím na malí ř ském stojanu, hraju na po č íta č i a ráda chodím na krou.
Elektronická učebnice - II
d r a č í s t r o m kombinovaná technika dagmar p e t r á š k o v á.
METODICKÝ LIST OZVĚNA- žáci čtou motivační básničku, na kterou navazuje další úkol. V něm žákům připomeneme, že ozvěna opakuje vždy konec slov. Můžeme.
Obrázek s motýly Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Centrum pro katechezi Olomouc, Nem ůž eme ho vid ě t o č ima kolem sebe, proto ž e je neviditelný. Nem ůž eme ho vid ě t ani rozumovou úvahou, proto.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Tisk z koláže
Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „ CO RÁDI JÍME“
MALÍŘSTVÍ DRUHY ZNAKY.
Stokorcový les Časový rozsah: 17 hodin – 2 hodiny – sledování filmu na interaktivní tabuli 1 hodina – četba příběhu + prohlížení materiálů od žáků 4 hodiny.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
M a y a A n g e l a a j e j í m o u d r á s l o v a K l i k e j.
Elektronická učebnice - II
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 27 Číslo.
POSELSTVÍ ŘÍŠE FANTAZIE
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
„ŽIVOČICH“ téma školního roku Výstava 6. – , vestibul kina Centrál a prostory Bílé věže na Velkém náměstí Děti milují zvířátka a.
VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 4.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výtvarná výchova Ročník.
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
Perníková chaloupka aneb
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_34.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_34.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_30.
Graffiti Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
Práce s papírem a barvami
Leporelo O Červené Karkulce Prezentace výsledného produktu projektu
Mateřská škola Kyjovice
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Návrhové skici-použití výtvarných technik
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Když vlastní rodina chybí
Velikonoce Výtvarná inspirace….
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Čím chci být až vyrostu M. Krátká.
„Jak ji vidím…“ Mgr. Alena Ščuková
Autor: Mgr. Irena Nádvorníková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Praxi z VV jsem vykonávala na ZŠ Úvoz v 1. třídě.
Logo pro veverky a kamarády
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_JOSEF_LADA Název materiálu: Josef Lada
Výtvarné umění starověkého Egypta
Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Transkript prezentace:

Mateřská škola POHÁDKA, Zábřeh, Československé armády 650/13, Zábřeh Česká republika „Jak vidíš sám sebe a své blízké“

T ř ída Veverky – „Rodinné album“ Děti se nechaly inspirovat rodinnou fotografií a kresbou se snažily zobrazit svou představu rodiny.Při práci si uvědomovaly sounáležitost s rodinou.

T ř ída Drá č ata – „Srdce pro rodinu“ V rámci motivační přípravy děti rozmístily rodinné fotografie do rámu zrcadla.Rám zrcadla děti ozdobily otisky svých dlaní a papírovými srdíčky pro toho, koho mají nejraději. Tato činnost podbarvená hudbou přispívala k rozvoji citů dětí.

T ř ída Ko ť ata – „Koho vidíš,zrcadlo?“ „M ů j kamarád“ Děti obkreslovaly svého kamaráda v životní velikosti a vymalovávaly temperovými barvami-kolektivní práce. Podle zrcadla kreslily děti sami sebe.

T ř ída Medvídci – „M ů j d ů m-moje rodina“ Společná práce s rodinou – na papírový dům si lepily fotografie svých blízkých, obrázky sebe sama kreslené pastelkami, dům si s rodiči dotvořily podle svých představ.

T ř ída H ř íbe č ci – „Zrcadlo,zrcadlo,pov ě z mi.“ Děti se učily hravě zacházet s výtvarným materiálem. Při kresbě používaly kombinovanou techniku – kresba a malba, k docílení této práce děti využívaly zrcadlo.

T ř ída Berušky – „Kresba rodiny v srdí č ku“ Po rozhovoru o rodině, o vlastní i té náhradní si děti svou rodinu nakreslily do předem připraveného ozdobného srdíčka a z hotových děl si vytvořily galerii.

T ř ída Sluní č ka – „Podívej se na m ě “ Děti použily kombinovanou techniku – černá linie a temperové barvy. Snažily se co nejvíce přiblížit se své osobě, snažily se zachytit detaily.