Projekt: Integrace na druhou - šk.r. 2010/2011 Plánované projektové aktivity PPP FM v nejbližším období: a)Aktivita č.1 - Společné dílny: pedagog - šk. psycholog nebo spec. pedagog + ind. integr.žák + jeho rodič a)Aktivita č. 2 – Terapeutické techniky: nácvik a a zavádění do praxe škol
Aktivita č. 1 – Společné dílny Společné dílny: v trvání 2 hod., 4x za projekt na každé spolupracující škole, skupina pěti IIŽ a jejich rodičů. Konkrétní přínosná spolupráce s pracovníky PPP FM: osobní, telefonická či ová konzultace návrhu obsahu jednotlivých dílen metodická pomoc a podpora účast při jejich realizaci nabídka následné supervizní pedagogické reflexe nabídka návrhu další navazující odborné péče IIŽ (účastníka dílen)
Aktivita č. 1 – Společné dílny Zapojené základní školy školy spadající pod PPP FM: Poř.čís. : název: 1 Masarykova ZŠ a MŠ Český Těšín, Komenského ZŠ Dany a Emila Zátopkových Třinec 3 ZŠ Český Těšín, Slezská ZŠ Orlová-Lutyně Mládí ZŠ Orlová-Lutyně U Kapličky ZŠ Karviná Ráj, U Lesa ZŠ a MŠ Prameny, Karviná 8 ZŠ a MŠ Český Těšín, Masarykovy sady ZŠ Havířov-Město, Žákovská 1/ ZŠ Frýdek-Místek, ČSA 570
Aktivita č. 2 – Terapeutické techniky a)Nácvik terapeutických technik – druhý běh, techniky se zaměřením na komunikaci a hudební tvorbu. Termíny nácviku – skup. C: 8.9., 22.9., 6.10., Termíny supervizních setkání: a Termíny nácviku – skup.D: 13.9., 29.9.,13.10., 3.11., Termíny supervizních setkání: a b) Zavádění využití terapeutických technik v praxi – školní rok 2010/2011
Aktivita č. 2 – Terapeutické techniky Terapeutické techniky zaměřené na komunikaci a hudební tvorbu – první skupina (C) zahájení , druhá skupina (D) zahájení Pedagogové, kteří absolvovali vzdělávání terapeutických technik se zaměřením na relaxaci a výtvarnou tvorbu, budou zavádět tyto techniky v prvním pololetí šk. roku 2010/2011. Na každé spolupracující škole vznikne 1 skupina 5 – 10 žáků v rámci volnočasových aktivit. Trvání 1 hodina týdně, nebo 2 hodiny co 14 dní. Zahájení v září 2010.
Aktivita č. 2 – Terapeutické techniky Záznam využití terapeutických technik v praxi Formou evidenčního listu žáků podpořených v rámci projektu, který bude obsahovat jméno a příjmení žáka, rok narození, třídu, termíny využití terapeutických technik. Odevzdání evidenčního listu na PPP F-M 2x za pololetí, k a k Evidenční list bude zaslán v nejbližší době všem zúčastněným školám s vysvětlením záznamu. Pedagogové za celé období vyhotoví zápis využití terapeutických technik, shrnutí a zhodnocení využití na jejich škole. Odevzdání PPP F-M do konce ledna 2011.
Aktivita č. 2 – Terapeutické techniky Pedagogové, kteří absolvují terapeutické techniky se zaměřením na komunikaci a hudební tvorbu 9–12/2010, budou zavádět techniky v druhém pololetí školního roku 2010/2011 stejným způsobem a za stejných podmínek jako jejich kolegové v prvním pololetí. Zahájení zavádění těchto terapeutických technik v rámci volnočasových aktivit únor 2011, ukončení červen Odevzdání evidenčního listu na PPP F-M 2x za pololetí, k a k Pedagogové za celé období vyhotoví zápis využití terapeutických technik, shrnutí a zhodnocení využití na jejich škole. Odevzdání PPP F-M do
Děkujeme Vám všem za dobrou spolupráci a těšíme se na její pokračování, přejeme hodně zdaru a elánu Za projektový tým PPP FM Mgr. Zdeňka Neničková