SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sada č. XIV Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XIV _ SP, DUM č.18
Advertisements

Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
NIH-live Přehlednost Dostupnost v elektronické podobě Bez vulgárních slov Možnost publikování vašich příspěvků Příjemný design novin Zákaz kopírování článků.
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Aktivita číslo 5 Název Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského.
Ilja Hron Výsledek (úspěch?) LidéPodmínkyZáměr 2.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Inovace procesu kontinuálního zlepšování
Vnitropodnikové směrnice
Přechod na verzi 18 systému Aleph – školení klienta.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
Porovnání technologie CD a DVD
ÚPRAVA PREZENTACE předmětová komise VYT SPŠ Karviná.
PŘÍPRAVA A POSTUP PŘI TVORBĚ PREZENTACE
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Zadání cvičení N_FKIK Marek Matějka.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Vysoká škola ekonomická fakulta.
Počítačová grafika a digitální fotografie ve škole
Textový editor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Zakázkový systém Romana Pavelková Skalský Dvůr
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
OP Rybářství 2007 – 2013 Portál farmáře jako nový nástroj v komunikaci mezi žadateli a SZIF v rámci OP Rybářství. Ing. Antonín Vavrečka Oddělení metodiky.
Cvičení, 3.4. Matematická soutěž Mařík Petr zpracováno pro výuku na ZŠ Mařík Petr zpracováno pro výuku na ZŠ.
Opava 2008 Podpora tvorby studijních textů pro potřeby distančního vzdělávání Petr Korviny OP RLZ (CZ / /0015) Rozvoj distančních kurzů dalšího.
Power Point– sestavujeme prezentaci
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
ELearning 2007 On-line kurz Tvorba distančních studijních textů Petr Korviny.
EXKURZE 2013 UPVK_0023, OP3BP_DEX1, OP3BK_DEX1
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule.
Vektorová grafika.
Management systému řízení kvality
2 Karla Halenková Setkání uživatelů 2001 Báze znalostí produkt pro naplnění uživatelem.
Školní časopis ZŠ a MŠ Kpt. O. Jaroše Louny. Měli jsme na čem stavět Do roku 2011 pár článků na internetu - název 2012/13 papírová podoba v režii školy.
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
TEXTOVÝ EDITOR ( VKLÁDÁNÍ DALŠÍCH OBJEKTŮ DO TEXTU A JEJICH VLASTNOSTI, TEXTOVÉ TABULKY, ŠABLONY, JEJICH VYUŽITÍ A TVORBA ) Michalík Martin 4.A.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
ČÍSLO PROJEKTU ŠKOLY CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO A NÁZEV ŠABLONY POWERPOINT KLÍČOVÉ AKTIVITY III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PRÁCE.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Rozdělení software podle účelu 2
Office 365 a SharePoint Online na Filozofické fakultě UK
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Software Počítače Rozdělení podle účelu 2. část
2OP484 Manažerská informatika 4 Google Suite
Cvičení 3 Microsoft Word
Kontrola. Kontrola Kontrola Kontrola je proces sledování reality, zjišťování, zda se vyvíjí žádoucím směrem, rozbor příčin případných odchylek a přijetí.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
WordArt, SmartArt, Tvary
Platby ve fiktivní firmě
Tvorba WEBOVÝCH stránek – formátování textu, oddělovací čára
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Interní porada: Webstudio + PM + AD
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Publicita v projektech
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Potřebují knihovny LOGO?
Testovací prezentace pro účely odladění šablony
VY_32_INOVACE_08_PEK_431_Kop
Transkript prezentace:

SMĚRNICE K DM

ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA

OBLAST PLATNOSTI – ZAMĚSTNANCI eCENTRE

ODPOVĚDNOST A PRAVOMOCE Zpracování a vydání MARKETINGOVÉ ODDĚLENÍ Plnění VŠICHNI

DESIGN MANUÁL LOGO – identita firmy eCENTRE CENTREs Firma Produkt

DESIGN MANUÁL – ŠABLONY komunikace směrem ven (ke klientovi) Hlavičkový papír a podobné formy Texty vkládané do šablon Arial velikost 10 bodů Mail Arial velikost 11 bodů 10 Hlavičkový papír s textem se klientovi posílá vždy jako PDF formát !

DESIGN MANUÁL – ŠABLONY komunikace směrem ven (ke klientovi) CD, DVD, CDrom - šablony k nalepení \\AD-OVA\Intranet2\3.Interni_procesy\Marketing\0- Design_manual\Sablony\šablony_CD,DVD,CDrom