1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ.04.1.03./4.2.00.1./0002.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 RESPONSIBLE CARE Projekt „Adaptabilita a posílení konkurenceschopnosti chemického průmyslu ČR“ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Přístav, kde je dobré zakotvit. Přístav, kde je dobré zakotvit Reg.č.: CZ.1.07/1.2.05/ Přístav, kde je dobré zakotvit  reg.číslo: CZ.1.07/1.2.05/
ŠKOLENÍ TECHNIKŮ A MONTÁŽNÍKŮ PRO ROK 2007
Prezentace k projektu REPRO CV
PEČKY Václav Dřízhal ©2007 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ KOMUNIKACE,VYJEDNÁVÁNÍ.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Projekt Knihovny Kroměřížska spolufinancovaný Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
Personální řízení a jeho úloha v podniku
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika – Polská republika 2007 – 2013 „Rozvoj lidských zdrojů česko-polského Slezska“ Program Operacyjny.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A7 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníŘíjen.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V PRAZE PROSTŘEDNICTVÍM STRUKTURÁLNÍCH FONDŮ EU PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI HOTEL MODRÁ RŮŽE, RYTÍŘSKÁ, PRAHA.
Průvodce CR – specialista pro Jihomoravský kraj (CZ.1.07/3.2.04/ ) Regionální poradenské a vzdělávací centrum Akademie J.A. Komenského o.s., Malinovského.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
1 Možnosti financování vzdělávacích programů pro zaměstnance v rámci OP LZZ Prezentující Ing. Lenka Piruchová.
Cesta k modernímu vzdělávání
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
Školení Maxov 9.9. – „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
1. Ekonomie jako společenská věda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Zvyšování manažerských kompetencí středního managementu a zaměstnanců firem Zlínského kraje TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM.
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Výukový program: Ekonomické lyceum Název programu: Hospodářská politika státu Vypracoval : Ing. Lenka Gabrielová Projekt Anglicky v odborných předmětech,
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Datum,místo. Národní program Phare část II Zaměření programu:  podpora podnikatelské infrastruktury (MMR) 
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
TATO PREZENTACE BYLA VYTVOŘENA V RÁMCI PROJEKTU: Z AOSTŘENO NA PŘÍRODU Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Personální plán pro podnikatelský plán
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
REGRESNÍ ANALÝZA Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Struktura podnikatelského plánu
Vybrané manažerské nástroje
1 LETNÍ ŠKOLA MATERIÁLOVÉHO INŽENÝRSTVÍ – SUPMAT - Podpora vzdělávání pracovníků center pokročilých stavebních materiálů (CZ.1.07/2.3.00/ )
 Evropský sociální fond  Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost  Doba realizace projektu: –
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
MARKETING Přednáška P
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ / /0002 Operační program Rozvoj lidských zdrojů (OP RLZ), Opatření 4.2., Specifické vzdělávání.

2ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Tento vzdělávací program je spolufinancován Evropským sociálním Fondem a státním rozpočtem České republiky.

3ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Příprava a řízení projektu: Zdeněk Kotulák, MBA ORE-institut, o.p.s. Olomouc

4ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Třídenní kurz – 6 modulů.

5ORE-institut, o.p.s. Lektorský tým: Ing. Luděk Beneš Ing. Pavel Kajml Mgr. Michal Kalman Mgr. Michaela Luňáčková Ing. Marie Stříbrná

ORE-institut, o.p.s. 6 Modul č. 3 Strategické řízení a plánování Lektor: Ing. Luděk Beneš

7ORE-institut, o.p.s. Strategická analýza Analýza odvětví (dle Portera) – 5 vlivů Konkurence mezi firmami Hrozba vstupu nových firem na trh Možnost použití náhradních výrobků Obchodní síla dodavatelů Obchodní síla kupujících (zákazníků)

8ORE-institut, o.p.s. Strategická analýza Analýza portfolia – matice portfolia podle Boston Consulting Group

9ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak daleko můžeme jít v individuálním uzpůsobování nabízených produktů podle přání každého zákazníka?

10ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jaké jsou hlavní způsoby, jimiž můžeme přispět k růstu své firmy?

11ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak vybudujeme silnější obchodní značky?

12ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak snížíme náklady na získávání zákazníků?

13ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak si delší dobu udržíme loajalitu svých zákazníků?

14ORE-institut, o.p.s. Strategický výběr Techniky pro výběr a implementaci ( 20 / 80 Parettovo pravidlo) ProblémVýskytZtráta A B C D12590 E3340 F2190 G4108 H358 CH154 I210

15ORE-institut, o.p.s. Implementace strategie Techniky pro řešení podle Robsona, 1995)

16ORE-institut, o.p.s. Děkuji Vám za pozornost Ing. Luděk Beneš. Tento vzdělávací program je spolufinancován Evropským sociálním Fondem a státním rozpočtem České republiky.