Zaslouží si Twitter respekt médií? Michal Digital Media Coordinator  Týdeník Respekt  Měsíčník Bel Mondo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Budeš se dívat na televizi? Zase vysílají ty volební pořady s výzkumy? Je to docela dobré „ZRCADLO“ – a navíc tam zase bude ten Tuček ze STEM/MARK  To.
Advertisements

Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Jak oslovit zájemce o náhradní rodinnou péči Přednáška tematického bloku Marketing a PR Semináře v rámci projektu Zn. Náhradní rodič č. CZ.1.04/5.1.01/
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
ANOPRESS IT Ramis Václavík Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
1  Ex Libris Ltd., Internal and Confidential NISPEZ IV. konference 13. listopadu 2012 Martin Vojnar
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Media relations – základní vymezení
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ. Internetové zpravodajství – např Úkol : prohlédněte.
TV042, TV110/ Masová komunikace
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Marek Vohradský.  komunitní server  profil – nový, Facebook, Twitter  zaměření na média(fotky, skladby, videa …)  a trendy(informace o celebritách)
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Šmahaj, J., Vávrová, Z.ŠKOLENÍ NOVÝ WEB NOVÝ WEB KATEDRY PSYCHOLOGE FF UP 2014 Šmahaj Jan, Vávrová Zuzana.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Zpravodajský profil. Od roku 1998 On-line magazín deníku Právo a společnosti Seznam.cz Zpravodajský server V roce místo v soutěži Křišťálová Lupa.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
25 / 1 / 2011.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_17_16_internetový vyhledávač.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Jak na PR (absolutní základ)
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
zpracovaný v rámci projektu
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Zapojíte se letos se svou akcí i Vy?
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Zaslouží si Twitter respekt médií? Michal Digital Media Coordinator  Týdeník Respekt  Měsíčník Bel Mondo

Cesta tam

7: Jak získáváte publikum?  “Automaticky followuju lidí na Twitteru.” Pokud vám to nevadí, nakopejte ho za mne do koulí. Pokud vadí, zdvořile kývněte a zvedejte se.  “Sleduji zajímavé a relevantní lidi na Twitteru, komentuji související články na blozích, pokouším se zapojit do konverzace.” Trefa. Pokuste se neskákat nadšením.

8: Nabízíte záruku?  “Ano, získám vám linků a kliků.” Viz číslo 7, první akce.  “Ano, že za vás vypustím duši.” To se mi líbí.

Jak rozpoznat experta na sociální média Marek Prokop, Ian Lurie

Smrt žurnalistiky?  75 % uživatelů internetu sleduje alespoň 1 denně internetové a TV zpravodajství (Mediaresearch)  u novin to není ani 25 % a rok od roku je to horší  noviny umírají  reklama na internetu  zpravodajské weby vládnou  informační přesycenost -> rezignace

Informační zdroje lidí  Poptávka po (kvalitní) žurnalistice neumírá  Zpráva si nás najde sama přes naše sociální vazby  příležitost pro média nabízet se na sociálních sítích  Nahrazují sociální média tradiční informační zdroje?  pasivita jedince  sociální předvýběr – hodnoty, zájmy, světonázor přátel  přátelé jsou naším editorem/filtrem

Informační zdroje  Průzkum Respektu mezi jeho fanoušky a followery (vzorek cca 1100 lidí, podzim 2011)

Internetové sociální sítě Jsme tam všichni, ale víme co chceme?  obsah je král  není to jen marketing  ne marketingové oddělení, ale lidi z redakcí  ohlasy na vydání  technický helpdesk

Přístupy k obsahu na sociálních sítích  Shovelware - překlápění příspěvků z webu  automatické  výběrové  Monitoring dění na sociálních sítích  Diskuze  zpětná vazba  crowdsourcing (Adam Javůrek)Adam Javůrek

Twitter interakce Zdroj: TweetStats,

Twitter interakce Zdroj: twitonomy.com,

Jak být úspěšný?  reagovat  diskuze, nikoli přednáška  okamžité reakce  nebát se odkazovat jinam  velký vliv influencerů  být osobní, ukázat zákulisí 1.Děkujeme 2.Omlouváme se 3.Napravíme to 4.Je nám to líto 5.Pomůžeme vám Desatero firemní komunikace (Martin Malý)

Čeho se vyvarovat?  pouhé překlápění obsahu z webu  nereagování  zahlcení  počet příspěvků za den  narušení jistot  každou neděli upoutávka na nový Respekt

Twitter U nás se chválou šetří. Kdykoli čtu vzpomenu si na nudný nevzhledný plátek novinového formátu. R. jde proti trendu Až na ten obsah. Kvůli němu jsem Respekt přestal Abych nebyl úplně negativní, Reisenauer nemá ve svém oboru rovného. Takový talent je Tak aspoň něco :-) Co třeba druhá polovina časopisu (nepolitická, neekonomická), ta vám také nevyhovuje? Tři tituly, který v Česku a Marketing & Media

Inspirace  zpětná vazba  crowdsourcing

Měření a monitoring odezvy  virálnost obsahu  procento generované webové návštěvnosti ze sociálních sítí  Google Analytics  QR Code  Google Alerts/Mention/Klábosení  Twitter Search

Twitter a Respekt  zapojení komunity  testimoniály  crowdsourcing (ilustrace)  lepší propojení sítí s webem  zapojení redakce  komunikace na sítích  tweetování z reportáží  více o chodu redakce

Michal Ischia