Online jazyková výuka v praxi. rychlost srozumitelnost efektivita Přenos informací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Support.ebsco.com Jak se zúčastnit online semináře prostřednictvím WebExu Tutoriál.
Advertisements

Vzdálený přenos obrazu z operačního sálu
Webináře – online semináře Efektivní metody online vzdělávání Skutečně vzděláváte tím nejefektivnějším a nejlevnějším způsobem? Ing. Radka Nepustilová.
Webkamera A její využití.
HARDWARE 1 STAVBA PC 6. ročník verze
OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
Hardwarové vybavení počítače
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Vstupní a výstupní zařízení
Rapid e-learning (REL): sílící trend Mgr. Ludmila Urbášková CDV UP Olomouc akademie distančního vzdělávání.
E-learning? LOL !! Ing. Jaroslav Čech, iCORD Int. CEO.
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Virtuální učebna aneb „webinář“.
SPECIFIKA VÝUKY POČÍTAČOVÝCH KURZŮ UNIVERZITY TŘETÍHO VĚKU Michal Vojkůvka.
WebEx ~ Jak se připojit k online webináři
HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků.
Atlas radiologické anatomie ve výuce – dlouhodobé zkušenosti
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Představujeme službu Samepage
Představení mydlink TM Co je mydlink Mobilní aplikace Proč mydlink Pro koho je mydlink určen Rodina produktů mydlink.
HARDWARE 2 KONEKTORY PC 7. ročník verze
Hardwarové vybavení počítače
Základy práce s tabletem na platformě Windows 8.1 Tomáš Šimko
Radek Pavlíček, duben 2010 Aktuální trendy v přístupnosti.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice Virtual Classroom ISSS 2004, Hradec.
Typy elektronické komunikace
Ing. František Hůlka lektor webináře pro ICT metodiky
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření: Číslo DUM: VY_32_INOVACE_02_ZT_TK_1 Ročník: I. Základy techniky Vzdělávací oblast: Odborné.
ISDN a jeho využití Petra Sedlinská 4.I.
AJAX nejmodernější webová technologie… seminář pro učitele ZŠ a SŠ Mgr. Marek Osuchowski Ostravská univerzita © 2011.
Letsim 1 letecký simulátor Prezentace projektu - 36SI.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
WEB-HOME Ovládání topení pomocí počítače přes internet nebo mobilním telefonem S použitím WEBHOME™ mohou vaši zákazníci snadněji sledovat, měnit a předem.
2OP381 Manažerská informatika 1
Multimediální elektronická komunikace
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
HARDWARE Co je to ?.
Základní škola, Březinská 1702, Vlašim
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
8 a půl roku přednášení pro Microsoft Štěpán
Stručný přehled © 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Lync Web Appu Připojení ke schůzce v Lyncu pomocí zvuku počítače Pokud nemáte Lync.
KOMUNIKACE ON-LINE VY_32_INOVACE_63. CHAT komunikace dvou nebo více lidí prostřednictvím komunikační sítě. Textem Zvukem - audiochat Zvukem a obrazem.
Autor: Filip Jelínek Rok: 2006/2007 Hardware,software, vstupní a výstupní zařízení, atd …
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Operační systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/21 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
9. ročník SÍTĚ. OSOBNÍ POČÍTAČ Počítač jednotlivce Soukromá data a soubory.
Principy funkce počítače (4). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
„Pomáháme imigrantům stát se našimi spoluobčany.“ Příprava učitelů na výuku češtiny jako cizího jazyka Mgr. Lenka Pavelková, MSc. 1.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Mgr. Roman Nedorost STAVBA PC Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.1.18/ „Řemesla s techniky začneme od píky“ Datum vytvoření: Datum.
Z čeho se skládá počítač. Opakujeme: Informatika Informatika se zabývá zpracováváním informací.
 Počítačová sestava (tzv. jádro)  Skládá se:  pc skříň  obrazovka (monitor)  klávesnice  myš.
Přihlášení na uživatelský účet na stránce: V munu vybereme „Sign In“ V přihlašovacím okně vyplníme registrační a heslo.
Příprava učitele i samotná práce žáků v hodině probíhá ve výukovém prostředí iTřída. iTřída je nástroj, který umožňuje atraktivnější výuku, jednodušší.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Vnitřek skříně počítače
Remote control, využití v teleKonzultaci
Adobe Photoshop Lightroom
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
Stanislava Andršová Josef Vlach
Vzorový projekt pro ZŠ.
Vzorový projekt pro gymnázia
Vzorový projekt pro ZŠ.
Transkript prezentace:

Online jazyková výuka v praxi

rychlost srozumitelnost efektivita Přenos informací

Výuka ve známém prostředí Výuka probíhá v prostředí, které je přinejmenším většině dnešní mládeže velmi dobře známé, a které je pro ně přirozené.

Jak to funguje? Představte si tedy jako by jste se učili u Vás doma, na pracovišti nebo v hotelovém pokoji. Váš lektor za Vám přijde a mezi Vás a sebe dá prázdný rám obrazu. Tento rám ve skutečnosti představuje okraje Vašeho monitoru. A tak vše co vidíte na svém monitoru je v reálném čase a s reálným lektorem

Jak to funguje?

Ne/výhody online výuky vše probíhá v reálném čase a s reálným lektorem výuka možná téměř odkudkoliv možností individuální, twin ale i skupinové výuky klid na výuku vysoká flexibilita využití všech dovedností výuka plně multimediální (audio, video, sdílení obsahu webu, apod.) výuka dostupná téměř komukoliv (tělesně postižení, odlehlá místa, apod.) šetří čas a prostory nutnost internetového připojení základní znalost práce na PC nezbytné periférie (sluchátka s mikrofonem a web kamera) mohou nastat technické potíže ztrácí kouzlo prezenční výuky

Jak do virtuální učebny? Desktopová verze vs. webová aplikace Desktop = program instalovaný v PC – vstup kliknutím na ikonu Webová aplikace = link (odkaz) – vstup prostřednictvím internetového prohlížeče

Příprava lektora Před každou vyučovací hodinou nutná řádná příprava: lesson plan kontrola funkčnosti nastavení vyučovacího módu nahrání vyučovacích materiálů nastavení platformy (whiteboard, zvuk, obraz, apod.)

Rady, tipy a doporučení pro vstup do virtuální učebny si zajistěte kvalitní internetové připojení do třídy vstupujte s předstihem (někdy mohou nastat komplikace – připojení, nastavení, apod.) vždy si uvědomte, jaký druh kurzu vedete a podle toho platformu nastavte dobře se připravte ( správná příprava je pak polovina úspěchu) v ideálním případě mějte pouze jednu virtuální třídu před ostrou výukou se ujistěte, že platformu dostatečně ovládáte používáte-li funkci ztlumení mikrofonu, přesvědčte se, že je opravdu vypnutý myslete na to, že Vás kamera neustále snímá počítejte s kratičkou odezvou signálu vždy mějte na paměti, že jde pouze o techniku a mějte s ní trpělivost

Online jazykové vzdělávání = velice progresivní způsob vzdělávání, které nachází neustále větší pole působnosti a uplatnění a proto nezbývá než dodat: Vzdělávejte se online !