OP VK, PO 2.3 Výzva č. 30 – 2. kolo Excelentní mladí vědci na VUT v Brně 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doporučení pro přípravu žádosti;
Advertisements

Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Přijímací řízení.
Představení projektu: ROZVOJ West Bohemia – rozvoj partnerství v územní působnosti Ústeckého, Plzeňského a Karlovarského kraje 2. Expertní workshop k projektu.
Projekty řešené Ústavem mechaniky těles, mechatroniky a biomechaniky Seminář k problematice spolupráce v OP VK
Brno: NANOcontact – partnerské sítě1 Vzdělávací a kontaktní středisko pro průmyslové nanotechnologické úpravy povrchů CZ.1.07/2.4.00/
ECVET v Programu celoživotního učení
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Představení projektu a řešitelského týmu Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko – výzkumnou kariéru CZ.1.07/2.3.00/
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
TUL H32 Setkání realizátorů inovace předmětů Příloha č. 9/02/01/3.
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
CZ.1.07/2.3.00/ Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko-výzkumnou kariéru Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Rozvoj výzkumu a vývoje na Ekonomické fakultě JU CZ.1.07/2.3.00/
OP VK, PO 2.3 Výzva č. 30 – 1. kolo Podpora tvorby excelentních týmů mezioborového výzkumu na VUT 1.
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost projekt POSTA PODPORA STÁŽÍ A ODBORNÝCH AKTIVIT PŘI INOVACI OBLASTI TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ NA DFJP A FEI UNIVERZITY.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
Rozvoj klíčových kompetencí v praktických činnostech školy  projekt ZŠ Třebíč, Na Kopcích  realizace od do  přidělená dotace =
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Rada VŠ - Komise pro přípravu učitelů řešení problematiky strukturovaného studia učitelství - šetření na vysokých školách.
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Informace ze schůzky na MŠMT Postdoc I. + Postdoc II.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
ZAHÁJENÍ DOKTORSKÝCH STUDIÍ 2011/2012
Aktuální úkoly MŠMT v oblasti VaVaI Josef Janda. Obsah prezentace 1. Mezinárodní spolupráce ve VaV Programy EU Infrastruktury VaVaI 2. Lidé 3. Instituce/NPV.
Cíle výzev Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (OP VaVpI)
Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/ Ing. Marek Bumbálek Krnov
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 7. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Schůzka k projektu Postdoc I. Zahraniční stáže, konference Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Tato prezentace je spolufinancována z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty Ing. Šárka.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
ODBOR ZAHRANIČNÍCH VZTAHŮ Bc. Tomáš Lády  program Evropské unie pro podporu:  mobility jednotlivců na všech úrovních  strategických partnerství mezi.
1 LETNÍ ŠKOLA MATERIÁLOVÉHO INŽENÝRSTVÍ – SUPMAT - Podpora vzdělávání pracovníků center pokročilých stavebních materiálů (CZ.1.07/2.3.00/ )
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Reg. č. projektu: CZ.1.07/2.3.00/ Název projektu: Měření výkonnosti Rozvoj lidských zdrojů v oblasti výzkumu měření a řízení výkonnosti podniků,
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Budování expertních kapacit – transfer technologií Praha, 15. února 2016 Mgr. Filip Týc.
Výroční konference OP PIK
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě CZ /0. 0/0
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

OP VK, PO 2.3 Výzva č. 30 – 2. kolo Excelentní mladí vědci na VUT v Brně 1

N ÁZEV PROJEKTU : E XCELENTNÍ MLADÍ VĚDCI NA VUT V B RNĚ Registrační číslo: CZ.1.07/2.3.00/ Zahájení: Ukončení: Cílem tohoto celouniverzitního projektu je podpořit tvorbu excelentních týmů na VUT v Brně zapojením nových spolupracovníků z jiných institucí do činnosti výzkumných a vývojových týmů na postdoktorandských pozicích na VUT v Brně s důrazem na internacionalizaci, multidisciplinaritu, intersektorální mobilitu a spolupráci. 2

Projekt je primárně určen akademickým a výzkumným pracovníkům zapojeným do výzkumných projektů, jejichž nositelem je VUT v Brně. Rozdělení dle fakult Mentoři a "postdoci" jsou součástí realizačního týmu projektu. CS projektu - ostatní pracovníci výzkumných programů a studenti, kteří se budou účastnit seminářů a workshopů, vedených postdoky. 3 FakultaPočet mentorůPočet postdoků FAST78 FEKT11 FCH24 FIT33 FSI1413 STI44 Celkem41 (43)43

O RGANIZAČNÍ DIAGRAM 4 Vedení projektu Garanti odborných týmů – 6 x (5 fakult + 1 VŠ ústav) POSTDOCI – 43 x POSTDOCI – 43 x MENTOŘI – 43 x MENTOŘI – 43 x Asistenti garantů – 6 x Členové výběrové komise

R OZPOČET PROJEKTU Požadovaná částka: ,65 Kč Schválená částka: ,43 Kč Krácení MŠMT (osobní náklady, náklady na inzerci) Každé centrum obdrží svou dílčí část rozpočtu Osobní náklady Cestovní náhrady Zařízení (SW, odborná literatura, notebooky, apod.) Služby (odborná školení, náklady na WS a kurzy) Náklady vyplývající přímo ze smlouvy 5

KLÍČOVÉ AKTIVITY KA 01 Podpora vytváření kvalitních týmů výzkumu a vývoje a jejich dalšího rozvoje, zejména inicializačních pracovních pozic a startovacích pracovních pozic KA02 Podpora intersektorální mobility, zejména mobility mezi výzkumnými institucemi a soukromým a veřejným sektorem 6

KA 01 Popis: V rámci této klíčové aktivity 01 budou posíleny a rozvíjeny stávající kvalitní výzkumné týmy "Proces výběru postdoktorandů ". Omezení : Minimálně 50 % přijatých postdoků bude absolventy doktorského studia jiné instituce než VUT v Brně. Činnost 41 (43) mentorů, kteří budou s jednotlivými postdoky pracovat podle předem stanoveného plánu. výzkumná činnost; účast na konferencích a stážích ; pořádání seminářů a workshopů podíl na výuce studentů Další zvyšování odborných kompetencí VaV týmů (cílové skupiny) prostřednictvím absolvování vzdělávacích kurzů. 7

KA 01 - VÝSTUPY 1) výstupy výzkumné činnosti nových postdoků a týmů: a) publikace VaV výsledků (1-2 za rok pro každého postdoka) b) průmyslové výsledky - funkční vzorky, užitné vzory, popř. patenty (1 pro každého postdoka za celý projekt) c) příprava národních i mezinárodních výzkumných projektů (např. GAČR, TAČR, MPO, 7.RP/8.RP, ENIAC apod.) d) prezentace výsledků VaV činnosti na seminářích a workshopech (celkem nejméně 84 workshopů) proškolené osoby : účastníci seminářů a workshopů - 2 semináře nebo WS pro 20 účastníků 8

KA 01 - VÝSTUPY e) výuka specializovaných předmětů proškolené osoby: účastníci výuky - v rámci projektu se bude účastnit výuky postdoků více než 5000 studentů VUT v Brně (1 PD = 120 studentů) Vzdělávací kurzy pro CS proškolené osoby: účastníci vzdělávacích kurzů - plánováno je 12 kurzů s kapacitou až 20 osob, celkem tedy 240 účastníků vzdělávacích aktivit Konkrétní popis výsledků VaV činnosti jednotlivých týmů byl definován jednotlivými mentory 9

KA 02 Popis: V rámci této KA 02 nově přijatí postdoktorandi musí absolvovat: Stáže Zahraniční konference Přenos získaných poznatků - formou odborného WS či konference 10

KA 02 - VÝSTUPY 1) Získané poznatky, zkušenosti a kontakty na základě absolvovaných stáží Plány zahraniční spolupráce byly definovány mentory v přípravné fázi projektu v Plánu VaV činnosti. 2) prezentace výzkumné činnosti na významných oborových zahraničních konferencích publikace ve sbornících těchto konferencí (každý postdok se zúčastní 3-6 konferencí) 3) prezentace poznatků a zkušeností postdoků ze zahraničních stáží na seminářích a workshopech pro cílovou skupinu - celkem 43 workshopů (1 za každého postdoka s kapacitou 20 účastníků) 11

POSTDOKTORAND = POSTDOK = PD Výběr postdoktoranda Pravidla projektu / OP VK / VUT v Brně / Zákoník práce PD prokáže, že absolvoval doktorský studijní program a to v období nejdéle do 3 let před dnem vyhlášením této výzvy (28. března 2011); Max 50 % postdoků v týmu - absolventi doktorského studia VUT; Min 50 % postdoků v týmu - absolventi doktorského studia mimo VUT; 12

POSTDOKTORAND = POSTDOK = PD Zaměstnán musí být PD na projektu na plný úvazek, tzn. 100%  Max 35 měsíců v období –  Max ,- Kč / měsíc; V pracovně právním aktu musí být PD zavázán k výkonu vzdělávací aktivity v rámci projektu pro cílovou skupinu v průměru na celý úvazek postdoka 3 – 5 hodin v kalendářním týdnu ; PD je členem realizačního týmu, není podpořenou osobou. (Podpořené osoby jsou pracovníci dalšího vzdělávání a studenti, kterým PD zprostředkuje výsledky vlastní činnosti v projektu) 13

P OVINNOSTI POSTDOKTORANDA 1) Činnost PD a mentora se řídí Plánem VaV činnosti, který každý mentor vypracoval do projektové žádosti + dalšími pravidly OP VK; 2) Dlouhodobá stáž - minimálně 3-6 měsíců za projekt, dle finančních možností každého týmu. Doporučení: stáž vykonat během prvních měsíců zapojení do projektu; 3) Zahraniční konference - každý postdok se zúčastní 3-6 konferencí během realizace projektu dle naplánovaných aktivit v Plánu VaV činnosti a finančních možností každého týmu; 14

P OVINNOSTI POSTDOKTORANDA 4) Workshopy : každý PD uspořádá 3 workshopy pro 20 osob  2 WS budou uspořádány v rámci KA 01 a 1 WS v rámci KA02 v návaznosti na absolvovanou stáž. Doporučení: 1 WS bezprostředně po návratu ze zahraniční stáže. 5) Zapojení do vzdělávacích aktivit: V průměru v rozsahu 3-5 hodin v kalendářním týdnu: V rámci projektu se bude účastnit výuky postdoků více než 5000 studentů VUT v Brně, tzn. 1 PD = minimálně 120 studentů. Doporučení: každý PD se bude účastnit na výuce 1 předmětu pro min. 60 studentů ročně. 6) Výkon vlastní vědecké práce: publikace ( 1-2 za rok pro každého postdoka ) průmyslové výsledky - funkční vzorky, užitné vzory, popř. patenty ( 1 pro každého postdoka za celý projekt ) příprava národních i mezinárodních výzkumných projektů (např.GAČR, TAČR, MPO, 7.RP/8.RP, ENIAC apod.) 15

P OVINNOSTI MENTORA Zodpovídá za práci postdoka Je identifikován v projektu na základě Doložení kvality mentora a pracoviště Činnost mentora a PD je definována schváleným Plánem VaV činnosti a zároveň obsahem schválené projektové žádosti 1 PD = odměna mentorovi 5.000,- Kč / měsíc (úvazek 5%)  V případě, že 1 PD bude mít více mentorů, pak bude jejich odměna úměrně krácena, v opačném případě násobena. 16

P RACOVNĚ PRÁVNÍ VZTAHY V RÁMCI PROJEKTU Postdoktorand – úvazek 100 % na projektu Akademický pracovník V pracovní smlouvě je nutné popsat co nejpodrobněji popis práce tak, aby bylo možné zapojení i do dalších projektů Mentor – úvazek 5 % vzhledem k předmětu činnosti musí dojít ke změně současných smluv, jelikož platí pravidlo, že v rámci shodného pracovního zařazení lze mít maximální úvazek do výše 1,0 úvazku 17

R EALIZAČNÍ TÝM Hlavní manažer projektu Zástupce manažera projektu Finanční manažer projektu ICT Technik Koordinátor výběrových řízení Členové výběrové komise Administrativní asistent Garanti odborných týmů – 6 x dle fakult Asistenti – 6x MENTOŘI – 43 x / 41 x POSTDOCI – 43 x Koordinátor vzdělávacích aktivit

R EALIZAČNÍ TÝM Hlavní manažer projektu Zástupce manažera projektu Finanční manažer projektu Administrativní asistent ICT Technik Koordinátor vzdělávacích aktivit Koordinátor výběrových řízení – 144 hodin / projekt Členové výběrové komise – 43 * 3 osoby (á 2 hodiny) Garanti odborných týmů – 6 x dle center (DPČ) FAST – cca 0,16 úvazek = 25 hod/měs FEKT – 0,25 úvazek = 40 hod/měs FCH – cca 0,08 úvazek = 12,5 hod/měs FIT – cca 0,06 úvazek = 10 hod/měs FSI – 0,25 úvazek = 40 hod/měs STI – cca 0,08 úvazek = 12,5 hod/měs Asistenti garantů – 6 x dle center (DPČ)  Rozložení stejné jako u garantů před krácením (tzn. dvojnásobek) POSTDOCI – 43 x – 100% úvazek MENTOŘI – 43 x – 5 % úvazek

O RGANIZAČNÍ DIAGRAM - CENTRA 20

O RGANIZAČNÍ DIAGRAM - CENTRUM 21

O RGANIZAČNÍ DIAGRAM - CENTRUM 22

O RGANIZAČNÍ DIAGRAM - CENTRUM 23

O RGANIZAČNÍ DIAGRAM - CENTRUM 24

O RGANIZAČNÍ DIAGRAM - CENTRUM 25

O RGANIZAČNÍ DIAGRAM - CENTRUM 26

W EB PROJEKTU HTTP :// WWW. EXCELENCE. RO. VUTBR. CZ HTTP :// WWW. EXCELENCE. RO. VUTBR. CZ 27

K DISKUZI 1. Potvrzení složení týmů – realizační tým + mentoři 2. Harmonogram VŘ 3. Shrnutí aktuálního stavu projektu z 1. kola – EXCELENCE I. 4. Zjištění aktuálního stavu při výběru postdoktorandů 1. Tip na konkrétního PD 2. Podíl externí / interní PD 3. Požadavky na termíny VŘ 28

K ONTAKT Kontakt: Ing. Lucie Tomešová tel.: