EM radiální pneu + Jeřábové pneu Product Story

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stavba moderní pneumatiky pro osobní automobily
Advertisements

„Rovnoměrná struktura zrna + tvrdost po celém
Bezpečnější a účinnější provoz jeřábů
ŘÍZENÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL
Tecnomagnete Magnetické upínání nástroje - nový rozměr pro budoucnost
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
TÉMA 2 VÝSTAVBA, ÚDRŽBA, OPRAVY, ŽIVOTNOST VOZOVEK A EKONOMIKA
Radiální ložiska s bodovým stykem
PRÁCE NA HRUBÉ SPODNÍ STAVBĚ
Zkoušení asfaltových směsí
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Chemické ošetřování sadů a vinic
OPEL AMPERA Brno Obsah prezentace OPEL AMPERA • Technické parametry • Jízdní parametry • Bezpečnost • Design • Výbava • Cena • Úspěchy • Velcí.
TZ 21 – navrhování otopných soustav
Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E
Mazání valivých ložisek
Elektromobily Předpokládá se, že elektromobily se budou v budoucnosti stále více využívat. Jejich největší výhodou je převádění energie na pohyb s účinností.
Pneumatiky Úvod Historie Volba pneumatik Skladování pneumatik
Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
Moderní design kol a koloběžek s e-pohonem
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Opel a stlačený zemní plyn (CNG) Zbyněk Janeček Fleet & CV Manager GM Southeast Europe (Opel, Chevrolet) Branch office Praha Praha,
Product Fact Book. 2 Product Management I Heike Schöpper I 2011 © Continental Product Fact Book I Polaris 3.
MECHANIKA KOLEJOVÝCH VOZIDEL
Milovy DRIVES 2012 MOTORY VELKÝCH VÝKONŮ.
2 2 André Voigt, Brand Management Continental I 2010 I © Continental AG Product Fact Book ContiSportContact™ 5 Marketing Požadavky na ContiSportContact.
Product Fact Book. 2 Product Management Continental / André Voigt / 2010 © Continental AG Product Fact Book ContiEcoContact™ 5 ContiEcoContact 5 Optimalizace.
Product Management Continental / 2010 © Continental Product Fact Book ContiForceContact TM Marketing Technologie ovlivňuje Design Zadní osaPřední.
Produktová prezentace
Manipulace s výrobky a vázaní břemen
SPECIALISTA PRO ZEMĚDĚLSKÉ A MIMOSILNIČNÍ PLÁŠTĚ
Radializace Nový Smokovec, září 2011.
Mýtné systémy v ČR a Evropě 0 TRUCK & BUSINESS DAY BRNO, 10. kv ě ten 2010.
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
ArcelorMittal Technotron s.r.o.
Dopravní a liniové stavby
Potenciál radiální technologie pro lesní aplikace Zlepšení trakce a mobility v terénu Vyšší jízdní komfort Nižší valivý odpor pneumatik.
STROJÍRENSKÁ TECHNOLOGIE strojní obrábění 1 – frézování
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tradition in Leadership Setkání textilu a kovu Tradition in Leadership.
1 BFGOODRICH LETNÍ PNEUMATIKY UMÍSTĚNÍ ZNAČKY NA TRHU Pro profesionály a náročné uživatele představuje BFGoodrich značku pneumatik, která nabízí.
Produktová prezentace AC 75
CAIS Pohled na pneumatiku v řezu Senzor Styčná plocha ・ deformace ・ zrychlení ・ tlak ・ teplota, atd. Sledování stavu pneumatiky v oblasti styčné plochy.
Běžecké lyže Běžecké lyže se od sebe navzájem liší vzhledem, tvarem, hmotností, a jízdními vlastnostmi Jízdní vlastnosti lyží vyplývají z jejich vlastností.
Produktová prezentace
OCELOVÝ PROFILOVÝ SYSTÉM
Mechanika I. Dynamika– test 4 VY_32_INOVACE_10-20.
Příprava lepících směsí
Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
my.cz Název školy Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Luboš Bělohrad Název šablony.
Výroba pneumatik Střední odborná škola Otrokovice
5. Seminář Beton University, Plzeň Petr Krejča STEELCRETE Příklady použití v praxi Petr Krejča.
TDI – Sádrokartonové příčky
Zvýšení rychlosti nákladní kolejové dopravy
Confidential Modernizace 1 › Řada ROBUST › Nízký vývin tepla › Vysoké rychlosti › Materiály › Použití speciálních ocelí (SHX, EP) a keramických materiálů.
VÝROBA PNEUMATIK Chemie 9. ročník Ing. Bc. Jitka Moosová ZŠ Benešov,
Montážní systémy. Framo – nesvařované ocelové konstrukce výhody systému Framo - možnosti použití - technické parametry - možnosti připojení – komponenty.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada14 Anotace.
TISKOVÉ SETKÁNÍ ContiTrade Services s.r.o.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Systemy protektorovani. Za studena - Za studena - SORTIMENT SYSTEMY PROTEKTOROVANI.
INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_23-06 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Jedna z největších kontejnerových lodí při vjezdu do přístavu.
Vzduchové clony DoorMaster Comfort C a D
Flotační radiální pneumatiky
Transkript prezentace:

EM radiální pneu + Jeřábové pneu Product Story

Radiální EM pneu Kolový nakladač - „loader“ Kolový buldozer – „dozer“ Nakládka Krátké pracovní cykly Přemísťování materiálu na krátkou vzdálenost - do 250 m Rychlost do10 km/h Nakládka a převoz Naložení a převoz materiálu Nízká rychlost do 25 km/h Nízké pojezdové vzdálenosti - cykly do 600 metrů Kolový buldozer – „dozer“ Operace buldozeru Přemísťování materiálu na krátké vzdálenosti Rychlost do10 km/h TRA KÓD TYP DEZÉNU HLOUBKA DEZÉNU L-2 Záběrový Dezén Standardní hloubka dezénu L-3 Dezén pro kamenitý povrch L-4 Dezén pro kamenitý povrch - hluboký Hlubší dezén (150%) Srovnávač – „grader“ Operace graderu Povrchová úprava terénu – přemísťování materiálu Pracovní vzdálenosti bez omezení. Rychlost do 40 km/h

Jeřábové a EM radiální pneu Kloubový Dumper Scraper TRA KÓD TYP DEZÉNU HLOUBKA DEZÉNU E-2 Záběrový Dezén Standardní hloubka dezénu E-3 Dezén pro kamenitý povrch E-4 Dezén pro kamenitý povrch - hluboký Hlubší dezén (150%) Pevný Dumper Transportní operace Doprava materiálu Rychlost do 50 km/h Vzdálenost (délka pracovního cyklu)- do 4 km Stroj se vrací na místo nakládky nenaložen Mobilní jeřáby Provoz mobilního jeřábu Provoz zejména na dálnicích a hlavních silnicích (max.rychlost do 80 km/h), konstrukce pneu dovoluje i provoz na stavbách Počet náprav se liší (od 2 do 10) Jednomotnáže - max.nosnost 12 tun na nápravu Maximální zdvih jeřábu je až 1000 tun

Porovnání diagonální a radiální konstrukce Diagonální konstrukce Radiální konstrukce Základní diagonální konstrukce Kontaktní plocha ve tvaru oválu Nerovnoměrné rozložení tlaku Vyspělejší radiální konstrukce Kontaktní plocha ve tvaru obdélníku Rovnoměrné rozložení tlaku Lepší záběr Větší odolnost proti průrazu Nižší valivý odpor Vyšší kilometrový proběh, komfortnější, delší životnost 4

Radiální EM pneu ERL-20/ERD-20 ERL-30/ERD-30 Výborné trakční vlastnosti – vhodný do měkkého terénu Kolové nakladače – provedení ERL Dumpery/scrapery – provedení ERD ERL-30/ERD-30 Odolná pneu vhodná pro provoz v tvrdším terénu Kolové nakladače(ERL) Dumpery/scrapery (ERD) Page 5 5

Radiální EM pneu Nakladače a Gradery Transportní operace 6

Jeřábové pneu CR-01 445/95 R 25 174F TL Asymetrický nesměrový dezén určený pro mobilní jeřáby 445/95 R 25 174F TL

Radiální jeřábové a EM pneu Řez – konstrukce pneu Běhoun/dezén pneu Ocelový nárazník Ocelová kostra Patní lana Vnitřní guma Hexagonální patka Dobré usazení a montáž na ráfek Konstrukce hexagonální patky zajišťuje bezproblémové usazení a montáž pneu na ráfek

Radiální EM pneu - benefity Úspora pohonných hmot je díky nižšímu valivému odporu až o 30% nižší v porovnání s diagonální pneu Vysoká odolnost proti průrazu díky celoocelové konstrukci pneu Vynikající životnost zajišťuje inovovaná běhounová směs a vyšší hloubka dezénu Komfortní jízdu garantuje celoocelová konstrukce pneu Velmi dobré záběrové vlastnosti zajišťuje větší styčná plocha pneu a optimální tvar dezénu

Jeřábové pneu Jeřábové pneu - výhody Nesměrový dezén poskytuje řidiči lepší pracovní komfort díky redukci hluku a lepším jízdním vlastnostem pneu Zvýšenou životnost pneu zajišťují základny-můstky mezi jednotlivými dezénovými bloky (zafixování bloků – minimalizace výkyvů) Pneu je homologována podle normy EU Directives 92/93,2001/43 a 2005/11 (homologace - hluk) Můstky mezi bloky dezénu

Laboratorní a praktické zkoušky

Děkujeme za pozornost! Close with ESC or click on mouse to start again.