Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Advertisements

Rozvojové záměry na železnici
Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
CSV – CENTRALNÍ SYSTÉM VÝLUK EURO-ŽEL – Žilina
Letiště Václava Havla Praha
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Zábřeh, cyklostezka na opuštěném tělese dráhy
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
Změny v ČD, modernizace a zvyšování kvality Ing. Richard Baxa.
Dvořák Radek 9.A.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Struktura projektu  Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází  Historie a současnost linky 213  Preference autobusů v síti městské.
Projektový den „Náš region“ Lipová Autoři: Matěj Holakovský a Klára Holakovská.
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 17.
8. République tchèque. Histoire.
REGIONÁLNÍ ANALÝZA DOPRAVA
Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji , 9:00 Praha Masarykovo nádraží.
| Rozvoj železniční sítě v Libereckém kraji Jiří HRUBOŇ KORID LK (CZ) This project is implemented through.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Doprava Vojtěch Růženec – Letecká doprava Zdeněk Suldovský – MHD
Služby železniční dopravy
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
Použití CNG v dopravě Svaz dopravy 5. března 2009 Ing. Jan Zaplatílek.
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení.
Měření fyzikálních veličin – Měření času
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Dopravní síť České Republiky
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
Vypracovala: Žaneta Peikerová C1.B
Doprava a spoje Skončíme také tak? také tak? Pro automobilovou dopravu je důležité dobře zaparkovat.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 DOPRAVA „ KREV HOSPOD Á ŘSTV Í“ 1.
Řešení dopravní obslužnosti Odoleny Vody a letiště Vodochody
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Plánování a organizace veřejné dopravy
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-14 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: Z 8/19 Předmět: Zeměpis Ročník: 8. ročník Jméno.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Zpřístupňování železniční dopravy osobám se zdravotním postižením v Plzeňském kraji ČD, a.s., ROC Plzeň , Plzeň.
Rozvojové záměry na železnici
Problematika dopravy na Rychnovsku
Modernizace trati SŽDC č. 120
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Odborný seminář: Vliv čerpání finančních prostředků z OP PIK na konkurenceschopnost české ekonomiky Čerpání dotací z Operačního programu Podnikání a.
Navrhování tunelových staveb
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
Integrace Neratovic a Mělníka
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla Marek Wagner, Gymnázium Opatov

Současný stav Železniční spojení metropole s největším městem Středočeského kraje - Kladnem Denně přepraví 5 tisíc cestujících Dlouhodobě vyhrává automobilová doprava -  emise Vyhlídka do budoucnosti – až 25 tis. cestujících za den Přidat mapku celé trasy

Praha - Kladno Dnešní nedostatky Cíle projektu Současný stav neodpovídá aktuálním požadavkům Jednokolejná trať  malá kapacita Omezená rychlost (špatný stav trati) Chybí elektrická trakce Chátrající nádraží Chybí záchytná parkoviště Cíle projektu Odstranění nedostatků Stavba tří nových nádraží + přemístění tří stávajících Zmenšení intervalů Nasazení nových vozů Lepší vedení trasy – dvě přeložky

Parametry trati Dnešní Plánované 36, 75 km Jednokolejná, bez trakce (kromě Mas. nádraží – Bubny) Max. rychlost 30 – 80 km.h-1 Čas jízdy rychlíku: 36 nebo 39 minut 14 zastávek Plánované 37, 25 km Dvojkolejná s trakcí Max. rychlost 80 – 140 km.h-1 Čas jízdy rychlíku: 26 minut 17 zastávek Dvoukolejná?

Dráha na letiště Odbočka z trati Praha - Kladno Dnešní nedostatky Pomalé a nepohodlné spojení letiště s městem Na letiště jezdí jen autobusy (chybí úložný prostor) Stížnosti cizinců

Dráha x metro Výstavba obojího zbytečná – malé vytížení Železnice Železnice vzdálena jen 1,5 km od terminálů Cena – cca 6 mld. Stavba cca 2 – 3 roky Rozvoj železniční dopravy v Praze Podpora veřejnosti Možné napojení dálkových spojů na letiště Konečná metra A – 5 km 15 mld. Cca 4 roky Přednost má trasa D Obslouží pouze Prahu

Parametry dráhy Letiště-Terminál sever – Masarykovo nádraží Odhadovaný čas jízdy: 20 minut Délka: 5 km (odbočka) + 13,5 km Max. rychlost: 80 – 120 km.h-1 Staví v pěti zastávkách Jednotubusový tunel hlouben technologií TBM

Správa trati - ČD Financování – fondy EU Nasazované typy vlaků Letiště – upravené City Elefant Praha – Kladno – City Elefant a rychlíky Financování – fondy EU Praha – Kladno - OP Doprava, prioritní osa 3 Dráha na letiště – OP Praha – Konkurenceschopnost, prioritní osa 1.1 15% zaplatí stát

Zdroje Mapy - http://www.mapy.cz/ Téma stavby tubusů - http://technet.idnes.cz/stavba-tunelu-metra-0qd-/tec_reportaze.aspx?c=A121010_221018_tec_reportaze_rjah ;ttp://technet.idnes.cz/metro-petriny-nejvetsi-jeskyne-v-praze-fc2-/tec_reportaze.aspx?c=A121010_221752_tec_reportaze_rja Informační linka letiště Václava Havla (ohledně letové špičky) E-mailová korespondence s ing. Janem Šulcem (SŽDC) ohledně financovatelnosti tunelů na dráze Myšlenka naklápěcích souprav - http://cs.wikipedia.org/wiki/Rychlodr%C3%A1ha_Praha_-_leti%C5%A1t%C4%9B_Ruzyn%C4%9B_-_Kladno#cite_note-investorem-9 Negrelliho viadukt - http://cs.wikipedia.org/wiki/Negrelliho_viadukt Vlakové linky S v historických souvislostech, Ropid, Praha, 2012 Dotace EU - http://www.navrhniprojekt.cz/jak-vyuzit-dotace-z-op-doprava.html, http://www.navrhniprojekt.cz/fondy-eu.html