Logo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Třídění odpadu na naší škole
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Interaktivní cesta Moravským krasem přes Pálavu a Brno,
Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
TŘÍDĚNÍ ODPADU Nožičková Monika.
VY_32_INOVACE_Př.4.15-Třídění odpadu-prezentace
Třídění odpadu Sabina Kotlárová.
Systém nakládání s odpady
Zlepšování vnitřního i vnějšího prostředí školy. Nové okna, zateplená a barevně omítnuta budova.
EKOŠKOLA 2013/2014 -TÉMA ODPADY
Prezentace k soutěži „CHCEME ČISTÉ MĚSTO“ vyhlášené městem Karlovy Vary kategorie: základní školy.
Jak jsme třídili a jak třídíme odpad Základní škola ve Vejprtech M.Nuslauerová Projekt Rodinné výchovy- Životní prostředí a vliv na naše zdraví Rok 2007/2008.
Ekologie Třídění odpadů.
NESEPARUJ SE!!! SEPARUJ!!! ZŠ Vyškov Letní pole.
PROJEKT REGION VZNIK EKOSTEZKY NA ZŠ ANEŽKY ČESKÉ ÚSTÍ NAD LABEM.
Úkol č. 4 : ODPOVĚDNÁ SPOTŘEBA
Co víš o recyklaci?.
Změní „černobylské“ děti postavení k třídění odpadu?
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
Odpady ( environmentální příručka – 5.ročník )
KAM S NÍM ? prezentace nového soutěžního systému
Jeden z největších globálních problémů je ohromná produkce odpadů. Ve velké většině je tento odpad nevyužit a končí na skládkách. Spousta odpadu by ale.
Třídění odpadu V domácnosti. Každý moderní člověk třídí odpad a s novými pomocníky na třídění do domácnosti to jde jedna radost. Poradíme vám jak třídit,
Složka sady EUIII/2 č. 13 VY_32_INOVACE_Rv_7. Název: Ekologie – Člověk a zdraví (odpadky) Autor: Šárka Vodrlintová Předmět(oblast): Člověk a zdraví – Rv.
Jak je to s odpady ?.
RODINNÉ A MATEŘSKÉ CENTRUM VSETÍN, občanské sdružení SLUNÍČKO
Jak třídit odpad.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ZŠ a MŠ Pohádka, Hradec Králové, Mandysova 1434
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Recyklohraní u nás ve škole Jsme malá školička, do které chodí 25 žáků. Probíhají u nás různé soutěže- sběr baterií, elektrozařízení, ale třídíme také.
ODPADY.
DEN ZEMĚ TEST.
Jak třídíme v naší škole? V naší škole třídíme:  papír  plast  sklo  bioodpad  baterie  drobný elektroodpad.
Název Třídění odpadů   Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo 10
TŘÍDĚNÍ ODPADU JAK SPRÁVNĚ TŘÍDIT.
2. ZŠ Dobříš se představuje e- Twinningu. Vítejte uprostřed brdských lesů u nás na Dobříši!
Adriana Holková, Barbora Možíšová a Adéla Literáková
TŘÍDĚNÍ ODPADU Vypracovala: Brychtová Markéta, SP/TE Učo:123831
EVVO aktivity pro školy
SILNÉ A SLABÉ STRÁNKY ŠKOLY ZŠ Želechovice nad Dřevnicí 4. Května 336, Želechovice nad Dřevnicí.
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
Recyklace Umíte vysvětlit význam tohoto slova? -nakládání s odpadem, které vede k jeho dalšímu využití - jde o opakované (cyklické) uvedení materiálu.
Sára Motyčková 9.B 2015/2016 Název úkolu: Životní prostředí - Jak se vám žije ve Veselí nad Moravou? Číslo úkolu: 28 Zadání úkolu: Vytvoř a následně zpracuj.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Dana Motyčková ČísloVY_32_Inovace_3322 NázevTřídění odpadu Téma hodinySuroviny. ekologie PředmětPrvouka.
Žákovská samospráva “Žák není nádoba, jež se má naplnit, ale pochodeň, která se má zapálit.“ - Sokrates ŠKOLSKÝ PARLAMENT.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Třídíme se zvířátky Autorky: Michaela Mikolášová Nikola Smyčková Tereza Mžiková Jubilejní Masarykova ZŠ Sedliště.
Nadpis Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_06_Prvouka_18_3. ročník_Třídění odpadů Autor: Mgr. Jana Burdzová Použití:
TŘÍDĚNÍ ODPADU VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_16.
TŘÍDÍME ODPADY VY_32_INOVACE_19_03 Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.
Třídění odpadů JAK NA TO?!. Proč třídit odpady Protože je důležité, by se použitelné suroviny dál používali. Protože je důležité, by se použitelné suroviny.
 Ekologie je věda zabývající se přírodou  Není to nic nudného  Ekologie je velmi důležitá, protože chrání živočichy a zajímavá místa na Zemi.  Mezi.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu VY_32_INOVACE_15_Třídění odpadu.
Předmět: Prvouka Ročník: 1. – 3. Tematický okruh: Místo, kde žijeme Název učiva: Třídění odpadů Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním.
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Svatopluk Bradáč
SVOZ PLASTŮ A PAPÍRŮ Z DOMÁCNOSTI
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠ Staré Město.
Třídění odpadů,recyklace
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
EKOŠKOLA.
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Odpady a příroda.
Člověk a jeho svět Chování v přírodě.
Marek Barták ZŠ a MŠ Ludgeřovice
Transkript prezentace:

Logo

ZŠ Břečťanová www.zsbrectanova.com Nebojme se odpadů ZŠ Břečťanová www.zsbrectanova.com Název projektu

Nebojme se odpadů Proto jsme se zapojili do projektu Ustanovili jsme si v každé třídě služby, které uklízejí mezi pavilony – za služby odpovídají předsedové tříd Umělohmotné lahve, kelímky od jogurtů, sáčky od svačin dáváme do speciálních košů na chodbách Baterie, dáváme do kontejneru v hlavním pavilonu Papír, dáváme do krabic ve třídách a potom do velkého kontejneru

Dlouhodobá opatření Co uděláme? 1. Ozdobíme koše fotkami a materiály,co do nich patří 2. Vyrobíme si plakáty nebo propagační letáky o třídění odpadů a budeme je rozdávat s cílem,aby se lidé zamyslili nad životním prostředím 3. Vymyslíme soutěž s ekologickým zaměřením 4. Pozveme rodiče a učitele ať se přijdou podívat na naší připravenou scénku o třídění odpadů 5. Do každého (i do hlavního)patra pavilonů dáme odpadkové koše na papír,plast,hliník… Závěry

Cíl projektu Čistší a hygieničtější školní areál Motivovat spolužáky, rodiče a ostatní veřejnost k třídění odpadů Dosáhnout zajištění a umístění většího množství odpadkových košů ve škole Ochránit krásnou přírodu ve školním areálu před znečišťováním odpady Ovlivnit veřejnost, aby udržovala čisté prostředí kolem areálu školy

Situace školy Naše škola leží v prostorném areálu Prahy 10 Tvoří ji 6 dvoupodlažních pavilonů Jeden přízemní pavilon – pronajatý soukromé mateřské škole Samostatný pavilon – tělocvična Podél pavilonů jsou zastřešené pergoly 2 víceúčelová hřiště s umělým povrchem Školní hřiště s pískovým povrchem, 200 m běžecká dráha – před rekonstrukcí Areál školní družiny Školní sad Pozemky na pěstitelské práce Představení areálu

Kde nás najdete? Od metra A Strašnická BUS 188, 224 stanice Jesenická BUS 101 stanice Poliklinika Zahradní Město Od metra A Skalka BUS 145, 195 stanice Poliklinika Zahradní Město Představení areálu

Hlavní pavilon Představení areálu

Jeden z pavilonů školy Představení areálu

Školní hřiště s umělým povrchem Představení areálu

Fotbalové hřiště Představení areálu

Areál školní družiny Představení areálu

Aktivita o velké přestávce v areálu Představení areálu

Názory dětí,co se jim na škole líbí ,,Líbí se mi, že už jsou odpadkové koše na tříděný odpad ve všech našich pavilonech.´´ ,,Líbí se mi,že máme v hlavním pavilonu koš na baterie.´´ ,,Líbí se mi,že nám přidali nový kontejner na plasty.´´ ,,Líbí se mi,že každou středu máme určenou službu,která uklízí kolem pavilonů.´´ ,,Líbí se mi,že škola používá recyklované papíry.´´ ,,Líbí se mi,že tady máme kompost a bio odpad.´´

Návrhy dětí na zlepšení prostředí Třídění odpadů přímo v pavilonech, na nádoby na odpad nalepit obrázky odpadů,co do nich patří pro nejmenší děti Krabice na papír dát přímo do tříd Do hlavního pavilonu dát odpadkový koš na hliník a tetrapack Naše škola by potřebovala více odpadkových košů Uspořádat přednášku pro rodiče se scénkou-osvěta Pořídit velké cedule k oběma vchodům se zákazem vstupu psů(aby nebyl areál od výkalů) Vyrobit z recyklovaného papíru letáky-osvěta Pořídit nástěnky a desky od lavic z recyklovaných tetrapacků

Znečištěné prostředí v areálu školy audit

Žákovská služba v ,,akci´´ opatření

Žákovská služba uklízí mezi pavilony

Prostředí v areálu školy bez odpadu

V hlavním pavilonu máme i kontejner na baterie

Sem patří vybité baterie – hlavní pavilon

Třídění plastů na chodbách v pavilonech

Uklizená třída

Anketa pro zaměstnance školy 1.Třídíte odpad? 2.Třídí odpad někdo ve vašem okolí? 3.Co třídíte? 4.Jaké kontejnery máte v okolí? Audit

Odpověď účetní školy 1. Ano třídím 2. Ano třídí 3. Sklo,papír,směs,plasty 4. Na sklo, papír, plasty a směs +naší škole přibude nový kontejner na plasty Audit

Odpověď hospodářky školy 1. Ano 2. Ne všichni v mém okolí netřídí 3. Papír, plast, směs, baterie, sklo 4. Sklo, plast, papír, směs +Nemám kam házet baterie,nosím je do školy Audit

Odpověď pí.uč.Nuskové 1. Ano 2. Ano 3. Plasty a papír 4. modrý, žlutý, zelený Audit

Odpověď pí.uč.Liškové 1. Ano 2. Ano 3. Plasty, baterie, rtuť, papír 4. Papír, sklo, plasty, kartony +Baterie do školy Audit

Odpověď pí.uč.Preclíkové 1. Ano 2. Málo, velmi málo 3. Směs, papír, sklo, plasty, baterie, léky 4. Papír, sklo, plast, směs +2x do roka kontejner na vše u mého domu Audit

Třída 9.B 1. Ne 2. Nikdo 3. – 4. - Audit

Návrh letáku Závěr