P ř íslovce P ř íslovce nám ř íká jak n ě kdo n ě co ud ě lal. My daughter can run. My daughter can run quickly.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Množné číslo podstatných jmen: V mn. čísle májí podst
Advertisements

M N O Ž N É Č Í S L O PODSTATNÝCH JMEN.
Poslechneme píseň: Jediná
Metrické vlastnosti.  Odchylka dvou r ů znob ěž ných p ř ímek je velikost ka ž dého z ostrých nebo pravých úhl ů, které p ř ímky spolu svírají. • (R.
Les ve škole – škola v lese
Základní škola Krátká 676 v Klášterci nad Oh ř í ud ě luje DIPLOM Jan ě Zr ů stkové za 1. místo ve školním kole Olympiády z č eského jazyka Mgr. Jana Dimunová.
Kód VM: VY_32_INOVACE_3ZIM03 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Mgr. Jana Zimková Datum:
Budoucí čas „to be going to“
Příběh o chudé dívce, která ke štěstí přišla…
CAN/ CAN´T VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B .32. CAN,CAN´T
umím Já umím plavat. can I can swim. mohu, dovedu, umím - znamená mohu, dovedu, umím - má velmi jednoduché pou ž ití.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_02_Sloveso „can“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM: 4.,
Píseň “ABC” Reakce?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Fonologie Cvičení číslo 4. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Elektronická učebnice - II
Pozdravy Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Adwerbs Příslovce.
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Ud ě lej si č as! Udělej si čas na lásku … Je to tajemství věčného mládí.
Present Simple Přítomný čas prostý. Použití Děje obvyklé nebo pravidelně se opakující I go to bed at 10. Trvalé pravdy, tvrzení, kt. mají obecnou platnost.
Č ím se zabývám ve volném č ase Já se ráda ve volném č ase zabývám tím, ž e kreslím na malí ř ském stojanu, hraju na po č íta č i a ráda chodím na krou.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Kriteria pro testy Test stability systému Verifikační testy
All About Friends
skype: sadmanwholikesblues
VY_32_INOVACE_VkZ.8.14-Postižené dítě a jeho okolí název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Člověk a zdraví.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Comperatives and superlatives Adverbs Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Adverbs Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ14 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_32.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: VIII. Datum vytvoření:25.
Adjectives (9.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7k_4 Téma: My pets – reading comprehension,
UNDERSTANDING Dorozumění Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Janík, Rídl.  N ě mecko (oficiální název Spolková republika N ě mecko), je st ř edoevropský stát, rozd ě lený na 16 spolkových zemí. Na západ ě sousedí.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Stran č ice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Ř ehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_ Slovní úlohy s procenty TEMA:
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_05_A7_Bartonkova TÉMA: Tvoření příslovcí OBSAH: Tvoření příslovcí ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
VY_22_INOVACE_01.AJ.7 JAKÉ JSI MĚL PRÁZDNINY? (How were your holidays?) Ročník:7. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
SUŠENKOVÝ SALÁM (Melisa) 22/01/15 | Recept | IrákIrák
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adjectives and adverbs Název sady: Project 2 Číslo projektu:
ADVERBS Příslovce. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Romana Slámová. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Shane Paul Hertnon Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_KOMUNIKACNI_SITUACE_20.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
UNDERSTANDING Dorozumění
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Digitální učební materiál
Modals: can can´t Škola
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY:ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_42_Adverbs Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
VY_32_INOVACE_09. 1/08 ZÁKLADNÍ ŠKOLA JABLONEC NAD NISOU, 5
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
SO + (adjective) + THAT TAk+ přídavné jméno + že Používáme pro vyjádření důsledku. The coffee is so hot that I can’t drink it.
TEACHING ENGLISH TO ADVANCED LEVEL LEARNERS AT AN INTERNATIONAL UNIVERSITY. Stanislav Tumskiy, Karina Tkachenok MGIMO-UNIVERSITY (RUSSIAN FEDERATION)
Transkript prezentace:

P ř íslovce P ř íslovce nám ř íká jak n ě kdo n ě co ud ě lal. My daughter can run. My daughter can run quickly.

Adverbs I learn English. I learn English easily. Paul drives. Paul drives carefully.

Form a)P ř ídavná jména zm ě níme na p ř íslovce p ř idáním koncovky -ly. Slow – slowly, real – really b) P ř. jména kon č ící na –y: Y se zm ě ní na I a p ř idáme koncovku -ly – easy-easily, angry - angrily

Form c) U p ř. Jmen kon č ících na –ble, zm ě níme –e na –y Possible – possibly d) Nepravidelná p ř íslovce: Good – well Fast – fast Hard - hard

AdjectiveAdverb Loudloudly goodwell badbadly fast

AdjectiveAdverb NoisyNosily HappyHappily hard probableProbably

AdjectiveAdverb Quietquietly comfortablecomfortably easyeasily quickquickly