Jak zlepšit vzdělávání v 80 000 třídách 14. června 2013 Konference „Kvalitní výuka pro každé dítě v každé škole.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační gramotnost na středních školách
Advertisements

Spolupráce gymnázií a fakult vzdělávajících učitele Jana Coufalová Konference Asociace ředitelů gymnázií ČR 3. – 5. dubna 2013 Přerov.
Pedagogická porada 14. června 2013 Bc. Zrcek Miroslav.
Vlastní hodnocení školy
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
JAK ČESKO MLUVILO O VZDĚLÁVÁNÍ?. CO JSME OD KAMPANĚ CHTĚLI? 1/ Definovat cíle vzdělávání. 2/ Nalézt způsob, jak zajistit kontinuitu vzdělávací politiky.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Spolupráce s rodinami dětí s nařízenou ústavní výchovou.
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
Evropské projekty v oblasti matematiky, přírodovědných a technických předmětů Barbora Grečnerová
„Přírodní vědy moderně a interaktivně“ „Natural Sciences in Modern and Interactive Way“ Město Orlová.
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Různé role zástupce ředitele školy
Kvalifikovanost učitelů z pohledu politických stran a zřizovatelů.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
Kampaň „Česko mluví o vzdělávání“ aneb o co nám jde Silvie Pýchová, EDUin , Olomouc.
Zaměstnavatelé jako spolutvůrci systému
Informační a komunikační technologie jako klíčový nástroj třídy budoucnosti Lucie Laitlová (DZS)
Environmentální vzdělávání, výchova a osvěta v Pardubickém kraji v roce 2010.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
3. Celofakultní pedagogická konference1 Zapojení předních odborníků z praxe na Ekonomicko- správní fakultě Masarykovy univerzity.
STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE ICT VE ŠKOLE listopad 2006 (c) Radek Maca.
ETwinning - on-line spolupráce škol Aktivitu eTwinning, podporující virtuální propojení evropských škol pomocí informačních a komunikačních technologií,
13. ročník mezinárodní konference Investment & Business Forum, Ostrava Role FDV v rámci dalšího profesního vzdělávání Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách.
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání Ferdinand Hrdlička,
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Místní akční plán na Otrokovicku CZ /0.0/0.0/15_005/
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Cross-Border Cooperation Austria – Czech republic Programming period Cross-Border Cooperation Austria – Czech republic Programming period
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
1 Mezinárodní inspirace pro hodnocení výsledků vzdělávání: Celostátní testování žáků v Evropě Studie EURYDICE Český překlad:
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
Kvalita a efektivita počátečního vzdělávání ve školním roce 2015/2016
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Projekt Podpora práce učitelů - PPUČ
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Šablony OP VVV a podpora nadání
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Implementace kariérního systému - IMKA
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
václav havlíček uchazeč o volbu kandidáta na rektora čvut v praze
Komplexní systém hodnocení
STANOVISKO SKAV, o. s. K PROFESNÍMU STANDARDU KVALITY UČITELE
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
EdTRANS transition from school to work
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Třetí místní konference
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Rodičovské fórum kraj Vysočina
Hledáme tajemství nebo zdravý selský rozum?
Transkript prezentace:

Jak zlepšit vzdělávání v třídách 14. června 2013 Konference „Kvalitní výuka pro každé dítě v každé škole

Nedělejme další reformu a revoluci. Pomáhejme učitelům lépe vyučovat. Co to znamená?

Možná opatření Další vzdělávání přímo „v terénu“ – setkávání učitelů Metodická sdružení okolo jednotlivých předmětů (pro více škol) Podpora vzájemných hospitací Vytvoření pozice uvádějícího učitele Pomocný personál – asistenti pedagoga, podpůrné profese Tvůrčí volno (formou grantů) Trvalá spolupráce s odborníky mimo školu Vytvoření a správa platforem, kde se různí aktéři mohou potkávat a inspirovat (týká se i akademiků!) Uvolnění ředitele z přemíry administrativy („tajemník …“) Vytvoření pozice „superintendenta“ pro skupinu škol – koordinace, podpora inovací Podpora „umění vést“ (leadership) na všech úrovních

Další vzdělávání přímo „v terénu“ – setkávání učitelů Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Metodická sdružení okolo jednotlivých předmětů Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Podpora vzájemných hospitací Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Vytvoření pozice uvádějícího učitele Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Pomocný personál – podpůrné profese Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Tvůrčí volno formou grantů Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Trvalá spolupráce s odborníky mimo školu Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Vytvoření a správa platforem pro spolupráci a inspiraci Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Uvolnění ředitele z přemíry administrativy Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Vytvoření pozice „superintendanta“ pro skupinu škol Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat:

Podpora umění vést druhé na všech úrovních Co pomůže: Co brání: Co má kdo udělat: