Allegro Group CZ: Jak si založit vlastní e-shop I.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
…SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Řešení mobilního přístupu k podnikovým datům.
Advertisements

Web Michal Žůrek Jak se na něj dívám já..
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Štěpán Šípal Gymnázium Čakovice. Dnešní témata  Vznik XHTML a předchůdci  Základní prvky XHTML dokumentu  Tagy a atributy  Elementy a jejich druhy.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Tvorba webů pomocí Web CMS Michal Neuwirth Product Manager Kentico Software s.r.o. Ondřej Výšek Samostatný konzultant Optimalizovane-it.
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
, InforumJiří Šilha, LANius s.r.o. Nové možnosti komunikace knihovních systémů firmy LANius s.r.o. Client-server varianta systému CLAVIUS ®
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Allegro Group CZ: Jak si založit vlastní e-shop I.
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
ESHOP A ZKUŠENOSTI Iva Tichá DOD PEMIC
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Nové funkce v novém Skliku
WWW – hypertextový informační systém
Profesionálové, se kterými je radost pracovat. Prodávejte CRM snadno a levně Logos a.s., 23. dubna 2008 – Jan Žáček.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
NetDirect s.r.o. Vznik 2002 Produkty ShopCentrik, FastCentrik a MediaCentrik Microsoft Gold Certified Partner Důsledná orientace na MS technologie 65 zaměstnanců.
Firma připravená ke spolupráci v oblasti nasazování B2C a B2B systémů s napojením na MS Dynamics NAV… Luděk Blanda Obchodní ředitel NetDirect s.r.o.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin … FastCentrik je speciální verzí systému ShopCentrik, na kterém běží více než 500 českých e-shopů typu B2C i.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Zubní víla s. r. o. ERP Money S5.  Robustní  Výkonný  Bezpečný  Pro větší společnosti  Řeší specifické požadavky  Garance nejvyšší kvality  Jazykové.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Vyhledávání na internetu Autor: Mgr. Aleš Kozák.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Google Analytics alfa a omega Vašeho businessu Tomáš Míka
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Jak zřídit a provozovat e-shop
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Josef Bělehrádek, DiS Možnosti usnadnění a efektivnější práce v aplikaci Acta Publica.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Sdružení E-TENDERS el. tržiště veřejné správy.
Zahradnická fakulta v Lednici S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Tribuna českého obchodu TZB
Trendy v Ecommerce.
Vyhledávání v Internetu
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
iMUNIS Portálové řešení pro obce
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
OnLine Analytical Processing ESF MU 2005 J.Skorkovský
Transkript prezentace:

Allegro Group CZ: Jak si založit vlastní e-shop I. Tomáš Nohál, NetDirect s.r.o.

Jak rozvíjet svůj vlastní Eshop Jaké možnosti pro zřízení eshopu na trhu máte Drop Shipping – ideální řešení pro studenty Fastcentrik – výhody produktu pro studenty FastCentrik – představení produktu Co udělat před tím, než založím eshop (analýza trhu) Jak postavit eshop Co dělat před spuštěním a co po spuštění eshopu Podpora eshopu pomocí online marketingu Důležitost Google Analyticsu Ebrigádníci

Možnosti pro zřízení eshopu Open Source systémy, modulové řešení, Eshopy na míru Prodej vlastních výrobků a služeb (prodej koncovému zákazníku) Přímý prodej výrobků a služeb, B2C (nákup od dodavatele, prodej koncovému zákazníku) Prodej dalším obchodníkům (B2B) Prodej přes aukční portál Aukro rovnou s Eshopu (Aukro konektor) Drop Shipping (prodej koncovému zákazníku bez kontaktu se zbožím) DÁVEJTE SI POZOR NA: Pozor na vztahy s dodavateli a jejich spolehlivost v dodání zboží, mějte jich více v záloze Pozor na obchodní podmínky, objednávka bývá většinou závazná pro obě strany Pozor na informace a ceny, které uvádíte na E-shopu Nepřevzatou zásilku můžete zákazníku opětovně posílat, nebo jej žádat o úhradu nákladů Zákazník může zboží do 14 dnů vrátit, bez udání důvodů (nevracejte celou částku)

Drop Shipping Jedná se tedy o obchodní prodej s tím rozdílem, že e-shop jako takový nepřichází do kontaktu s prodávaným zbožím, objednávky jen získává, ale nevyřizuje. Dodavatel poskytne e-shopu XML feed, který automaticky přenáší aktuální katalog celého zboží se skladovou dostupností, názvy, popiskem zboží a dalšími příznaky. Internetový obchod a dodavatel jsou propojeni. Pokud zákazník nakoupí, zašle se objednávka dodavateli. E-shop od dodavatele objedná zboží za velkoobchodní cenu. Dodavatel, expeduje balík s kontaktními údaji e-shopu k zákazníkovi. Existují různé modely spolupráce.

Různé způsoby spolupráce (záleží na domluvě) 1) Vše jde na Dodavatele, ten vyplácí provize (obdobnost Affiliate) Přijatou objednávku zákazník hradí přímo dodavateli zboží a dodavatel ji také kompletně vyřídí svým jménem a ze svého skladu. Tato metoda obchodování s sebou nese samozřejmě nezanedbatelné přínosy, ale také konkrétní rizika. E-shop neřeší nic, jen přijímá provize. 2) Objednávka jde na dodavatele ale platba za zboží přes eshop Přijatou objednávku zákazník hradí provozovateli eshopu. E-shop od dodavatele nakoupí za velkoobchodní cenu. Dodavatel po obdržení platby za zboží, expeduje balík s kontaktními údaji e-shopu k zákazníkovi pod hlavičkou eshopu. E-shop řeší jak reklamace, tak nevyzvednuté zboží. Dohoda mezi dodavatelem a E-shopem může být individuální (platby, reklamace). 3) Vše včetně objednávek jde přes eshop (obdobnost klasického modulu nákup/prodej) Klasický model, kdy eshop vyřizuje vše, včetně dodání zboží. Zboží tedy jde reálně přes eshop. Pravidla však mohou být individuální, tudiž jiná od klasického „nákup/prodej“.

Drop Shipping pro provozovatele Výhody Nepotřebujete pro rozjetí eshopu investice na provoz zázemí Nemusíte řešit balení zboží, zásilky, nákup produktů a podobně Nepotřebujete vlastní sklad Databáze Vašeho eshopu je plněná automatická z databáze dodavatele Garance za zboží drží a řeší dodavatel, eliminujete rizika Mnohdy dodavatel také vyřizuje veškeré reklamace Nevyzvednuté zboží se obvykle vrací k dodavateli, ten Vám přeposílá zpět peníze Získáte provize z prodeje Nevýhody Nekorektní dodavatel může přetahovat Vámi získané zákazníky k sobě Sortiment a prodejní ceny určuje dodavatel Vznikají duplicity u produktů, které je potřeba řešit (toto může být i velká výhoda)

Jak s Drop shippingem začít? Zřiďte si systém, který umí napojení na dodavatele (například Fastcentrik) S dodavatelem byste měli mít smlouvu, která ošetřuje právo používat data dodavatele po dobu spolupráce, povinnost dodavatele vykrývat „vaše“ objednávky a hradit provize. Upravíte obsah, abyste odstranili duplicity a můžete eshop rozjet  

Řešení duplicit – zámky u systému Fastcentrik Zámky se používají proto, aby importy nepřepisovaly ručně generovaná data. Data se ručně generují proto, abychom odstranili duplicity.

Řešení duplicit - zámky Optimalizujte SEO titulky, SEO popisky, SEO klíčová slova a POPIS Popis plněný importem.

Řešení duplicit - zámky Optimalizujte jednotlivé produkty, stačí pouze určitý výběr Popis plněný importem. Popis plněný importem.

Fastcentrik – výhody pro studenty http://www.fastcentrik.cz/aktuality/fastcentrik-pro-studenty-nyni-se-slevou-50-na-24-mesicu.aspx

Verzovaný e-shop do 24 hodin … Fastcentrik – představení produktu Verzovaný e-shop do 24 hodin … je speciální verzí systému ShopCentrik, na kterém běží více než 700 e-shopů typu B2C i B2B

Vlastnosti Derivát systému ShopCentrik členěný na verze: Gold, Silver a Bronze Obohacen o specifické funkčnosti - designer vzhledu, škála nastavení Instalační produkt, zprovoznění do 24 hodin - rychlý prodejní kanál Měsíční pronájem - (licence, hosting, aktualizace) - nízké náklady Video-manuály, bezplatná linka, bezplatná školení a workshopy Off line propojení s ekonomickými systémy na bázi XML imp./exp. Garance přechodu na FC OPEN a ShopCentrik - data, URL adresy Technologie .NET 3.5, MS SQL 2008, Windows 2008 Server - 64 bit

FastCentrik - vlastnosti verzí

Přehledná administrace

Přehledný HelpDesk systém pro klienty

Co udělat před založením eshopu Průzkum trhu, zjištění díry v trhu, potenciál Analýza klíčových slov, zjištění návštěvnosti Stanovení marketingové i prodejní strategie, určit si cíle a cestu kterou se k nim vydáme Zajištění dodavatelů (zboží, Eshopu, zjištění způsobu reklamací) Zajištění prostor a lidí pro balení zboží (pokud nemáme Drop Shipping, pozor na Vánoce) Smlouvy (eshop, dodavatel, podpora, reklamní plochy, popřípadě ek. systém, atd.)

Jak postavit eshop, před spuštěním ostré verze Vývojová verze je důležitá, nic neřešte rovnou na ostré doméně Spuštění Eshopu (naprogramování, napojení, koupě, atd.) Struktura Eshopu (nejdůležitější základ, neměla by se po spuštění už dále měnit) Vzhled (rozložení Eshopu, barevnost, vzhled písma, grafika, ikony, logo, atd.) Naplnění daty (XML feed, ruční založení zboží, fotografie, návaznost na další produkty) Správné nastavení Eshopu (emaily, systém, dodání, kupóny, zobrazení zboží, filtry, atd.) Nastavení dopravy a plateb (vzájemná návaznost, doprava zdarma, dodatečné informace) Obchodní podmínky, kontaktní informace, pobočky, odběrná místa, sídlo, atd. Prodejní argumenty, důvody proč nakoupit u vás, informace o tom co prodáváte, kupóny Textový obsah webu (popisky kategorií, popisky produktů, články, rady k nákupu) SEO (titulky, H nadpisy, Description, četnost slov, hypertextové odkazy, články) Řešení duplicit (pokud máte) Koupě domény, kontrola Eshopu, příprava na spuštění

Co udělat po spuštění eshopu Nastavení DNS (domény) Kontrola průchodnosti eshiopu (Xenu, Web Developer Toolbar, atd.) Přidání Eshopu do vyhledávačů pro rychlejší indexaci Vytvoření Google Analytics profilu, vložení kódu vč. Ecommerce, správné nastavení Google Webmasters Tools (napojení na systém pro zrychlení indexace, sledování chyb) Přidání Eshopu do porovnávačů zboží (XML feedy, vytvoření profilů) Základní Linkbuilding (registrace do DMOZ.cz, Firmy,cz, katalogy, PR články, portály, blogy) Facebook (založení profilu, propojení s Eshopem) Aukro (aukro konektor, popřípadě vlastní účet pro řešení nevyzvednutého zboží a podobně) Vytvoření PPC kampaní (pokud chcete řešit placenou reklamu) Systém pro sledování pozic klíčových slov, zpětné odkazy, indexace stránek, atd. Optimalizace webu pro vyhledávače (vylepšení aktuálních pozic) Sledování chování zákazníků a prodejnost zboží, reagovat, vytvářet akce, atd. Řešení online marketingu obecně

Podpora eshopu pomocí online marketingu Mikrostránky, blogy SEO, Linkbuilding, Copywriting PPC Statistiky, Google Analytics WEB Newslettery soutěže Provizní systémy, Affiliate sociální sítě

Důležitost Google Analyticsu 23.6.2010 Důležitost Google Analyticsu

Proč Google Analytics? V ČR přes 90% e-shopů využívá Google Analytics. Ve světě má Google Analytics pokrytí přes 50%. Nástroj, který je zdarma. Implementace je snadná! Pokrývá značné procento potřeb e-shopů – intuitivní a má mnoho jazykových mutací. V ČR využívá více možností GA pouze velmi malé procento uživatelů.

Co vše zvládne Google Analytics? 23.6.2010 Co vše zvládne Google Analytics? desítky základních reportů, vlastní reporty srovnávání s minulostí, jinými stránkami cíle a „tunely“ (průchodnost nákupním košíkem) interní vyhledávání, mobilní vyhledávání sledování kampaní a propojení s Adwords Segmentace, sledování různých skupin eCommerce, sledování co Vám vydělá API napojení (propojení na vlastní reporty) Spousty dalších užitečných informací

Nastavení Google Analytics Nastavení může provést pouze uživatel s administrátorskými právy. Nastavení je nutné provést zvlášť pro každý profil. Nastavení se neprojeví zpětně, ale vždy až od data nastavení. Co je důležité v Google Analytics nastavit? Práva uživatelů Časové pásmo Nastavení elektronického obchodu a interní vyhledávání Založení cílů (minimálně objednávkový proces, včetně cesty) Filtry Propojení s Webmasters Tools, popřípadě s AdWords

Nastavení Google Analytics Standardní sledovací kód neumí rozeznat všechny vyhledávače Problémy: regionální, zbožové nebo jinak oborově specializované vyhledávače. Využít upravený sledovací kód načítaný externě, asynchronní kód Umístit kód před HTML tag </head> Využít sledování události (na co zákazník klikl, přes co přejel myší) Google API přes které lze přenášet data libovolně jinam

Nastavení GA Nastavení webu + propojení s nástroji pro webmastery 23.6.2010 Nastavení GA Nastavení webu + propojení s nástroji pro webmastery Měřící kód + kampaně AdWords Profily (nastavení, filtry, uživatelé, cíle, Aktiva)

23.6.2010 Vlastní přehledy Můžete si nastavit vlastní přehledy, jen údaje, které Vás skutečně zajímají

23.6.2010 Standardní přehledy Přehledy připraveny Googlem, zde naleznete vše co potřebujete, k některým údajům se však musíte složitě proklikat Lze rozdělovat pomocí pokročilých segmentů

Domovská stránka Sledování návštěvníků v reálném čase 23.6.2010 Domovská stránka Sledování návštěvníků v reálném čase Události (automatická a vlastní upozornění) Vlastní panely

Cílové publikum Přehled návštěvníků 23.6.2010 Cílové publikum Přehled návštěvníků Demografické údaje (vizualizace na mapě) Chování (noví versus vracející se) Technologie Sociální sítě - novinka Mobily Tok návštěvníků - novinka

Inzerce Sledování AdWords kampaní (musí být propojeno, pozor na UTM) 23.6.2010 Inzerce Sledování AdWords kampaní (musí být propojeno, pozor na UTM) Sledování prokliků, pozic, plnění cílů, efektivity

Zdroje návštěvnosti Přehledy, veškeré zdroje provozu 23.6.2010 Zdroje návštěvnosti Přehledy, veškeré zdroje provozu Vyhledávání, Kampaně, Optimalizace pro vyhledávače

23.6.2010 Obsah webu Přehled (zobrazení v % jak jsou konkrétní stránky využívané) Stránky, vstupní stránky, odchozí Rychlost webu (stránky, prohlížeče, verze prohlížečů, atd.) - novinka Site Search (vyhledávací dotazy) – musí být správně nastaveno Události - musí se nastavit zvlášť ve zdrojovém kódu (kliky na bannery) AdSense Analýza na stránce

23.6.2010 Konverze Cíle – přehled, obracená cesta k cíli, vizualizace, tok k cíli (novinka) Elektronický obchod (přehledy, výkon konkrétních produktů, konkrétní transakce, dny do objednání) Cesty z více kanály (přehled, asistované konverze, konverzní trasy) - novinka

V květnu jsme ve Zlíně !!! E-brigadnici Snadný přivýdělek Získání certifikátů Klienti vás budou kontaktovat sami Sami si určujete svůj čas a cenu Neustálé vzdělávání http://www.e-brigadnici.cz/

Děkuji za pozornost.