TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístav, kde je dobré zakotvit. Přístav, kde je dobré zakotvit Reg.č.: CZ.1.07/1.2.05/ Přístav, kde je dobré zakotvit  reg.číslo: CZ.1.07/1.2.05/
Advertisements

Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
1 Osobní prodej OSPRO/ S2 Činnosti v rámci osobního prodeje Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Tato prezentace je spolufinancována z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
VaV pro praxi: ochrana výsledků VaV, licencování patentů a know-how a podpora spolupráce s průmyslem, komunikace výsledků VaV a motivace k zapojení do.
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Variabilita ziskovosti zákazníka 220 : 20 poznat ty „nejlepší“ zákazníky Lépe segmentovat zákazníky Efektivněji alokovat marketingové zdroje. komplexně.
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
Monitoring dalšího vzdělávání
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu EXPORTNÍ STRATEGIE EXPORTNÍ STRATEGIE Exportní konference
Vybrané metody analýzy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_20.
1 Zkušenosti s výukou dovedností z předmětů ELCP a IBT Simona Trávníčková
Výukový program: Ekonomické lyceum Název programu: Hospodářská politika státu Vypracoval : Ing. Lenka Gabrielová Projekt Anglicky v odborných předmětech,
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
Jiří Štyrský 11.června 2009 Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Současnost a budoucnost.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Plynárenství v evropském kontextu Situace na trhu s plynem ČR Možnosti odběratelů při výběru dodavatele Ing. Vladimír Štěpán, ENA s.r.o. 8. březen 2007.
Geografie dopravy Práce s literaturou Mgr. Filip Chvátal Prezentace vznikla v rámci projektu OP VK Inovace výuky geografických studijních oborů" (reg.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu :„PODPORA STAVEBNÍCH OBORŮ“KONTAKTNÍ MÍSTO PROJEKTU Tato prezentace je spolufinancována.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Speciální nabídka pro Směnárny Naší průměrně dobře pracující Agentí dosahují z této činnosti zisku v rozmezí ,- až ,- Kč měsíčně Informační.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Půl na půl – rovné příležitosti žen a mužů Vzdělávání zaměstnavatelů v oblasti rovných příležitostí žen a mužů TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Majetek podniku. oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) dlouhodobý.
Ekonomické souvislosti studijního směru AP Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
MARKETING Přednáška P
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
Vztahy se zákazníky.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Informační systémy podnikové systémy CRM
HYGIENA sebeobsluha.
Transkript prezentace:

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ DATA MINING Irma Macháčová

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ PROČ DATA MINING?

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ PROČ DATA MINING? „We are drowning in data, but starving for knowledge.“

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ CO JE DATA MINING? Objevování nových, potenciálně užitečných znalostí (z velkého množství již dostupných) dat.

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Otázky a zase otázky Kteří zákazníci se nejvíce vyplatí? Které produkty se vyplatí a které máme stáhnout? Komu máme nabízet které zboží / služby? Jaké marketingové aktivity máme používat? Proč od nás zákazníci odcházejí a jak tomu zabránit? Jak máme nastavit obchodní procesy? Kde máme šetřit?

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Jak na to? Začněte od konce: DEFINUJTE SVÉ POTŘEBY

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Jak na to? CÍL MÁME DATA? ANALÝZA CO S TÍM? KONTROLA

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Jak využít data mining? Maximální potenciál zákazníka Současná hodnota zákazníka X Budoucí hodnota zákazníka X Maximální hodnota zákazníka

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Jak využít data mining? Cross-selling

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Cross-selling

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Cross-selling / vývoj nového produktu

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Jak využít data mining? Kritéria výběru

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Jak využít data mining? Atraktivita poptávek

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Jak využít data mining? Hrozí odchod?

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Jak využít data mining? Segmentace

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Slévárna oceli

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Slévárny Hlavní řešené problémy: Přetíženost obchodního oddělení Malá úspěšnost nabídek Jak máme dělat lépe marketing a obchod? Navíc: problém s termíny dodávek problém se včasným podáním nabídek nedokáží definovat své konkur. výhody

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Slévárny Doporučení: různá péče pro různé zákazníky - termíny, inovace, osobní péče (segmentace) výrazná péče o největší zákazníky (vč. přednosti při dodržování termínů dodávek) rozšíření spolupráce s potenciálně nejzajímavějšími klienty (maximální X současná hodnota) systém vyhodnocování atraktivity poptávek konkrétní termíny pro „subdodavatele“ podkladů pro nabídky formulace jasných konkurenčních výhod – „posbírání“ s řady zdrojů

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Dodavatel hygienického vybavení

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Dodavatel hygienického vybavení Řešené problémy: obchod v ČR vázne, ačkoliv celosvětově jde o lídra každá nová dtb potenc. klientů je rychle vyčerpána bez výrazného efektu

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Dodavatel hygienického vybavení Analyticky: obchod v ČR vázne, ačkoliv celosvětově jde o lídra = 1. nedaří se oslovit celosvětově „osvědčený segment“ 2. „osvědčený segment“ je v ČR malý (analýza dle typu firmy, oboru, objemu dodávek, počet firem takového typu v ČR)

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Dodavatel hygienického vybavení Analyticky: každá nová dtb potenc. klientů je rychle vyčerpána bez výrazného efektu = nevíme, proč od nás nechtějí zákazníci odebírat nevíme, jestli oslovujeme správné zákazníky (obor, typ firmy, velikost firmy, kraj...)

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Jak využít data mining? Nové kontakty

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Příklad: Rozvoz obědů Obědy v krabičce určené pro ohřev v mikrovlnce Rozvoz do průmyslových zón, max. 20 km od provozovny Ideálně velké kanceláře (hodně obědů na 1 místo) Nyní 150 obědů denně, maximum je 200 obědů. Cíl: MAXIMALIZOVAT ZISK PŘI SOUČASNÉ MAX. KAPACITĚ PROVOZOVNY

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Příklad: Rozvoz obědů ZÍSKAT NOVÉ KLIENTY (FIRMY)? VÍCE OBĚDŮ DO KAŽDÉ FIRMY? VYŠŠÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY? PODPORA PRODEJE JÍDEL S VYŠŠÍ MARŽÍ? DOPLŇKOVÝ PRODEJ? (dezerty, nápoje) ZDRAŽENÍ?

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Příklad: Rozvoz obědů CO SLEDOVAT? Ziskovost každého jídla Ziskovost každého jednotlivce Ziskovost každé firmy Maximální potenciál každé firmy Sezónnost objednávek, denní vývoj Která jídla se objednávají nejčastěji

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Příklad: Rozvoz obědů

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Příklad: Rozvoz obědů ZJIŠTĚNÍ: 40 jídel ve stálé nabídce je zbytečných, pravidelně se objednává cca 25 druhů některá jídla nejsou zisková a ani se neprodávají prodejnost nezávisí na ceně 1x za dva měsíce prudký nárůst objednávek v souvislosti se „sezónní nabídkou“

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací (Inovace FMK) reg.č.: CZ.1.07/2.2.00/ Příklad: Rozvoz obědů OPATŘENÍ: Redukce na 25 stálých jídel Ze zbytku menu vytvoření sezónních nabídek a zvýšení jejich frekvence na 1x za týden V sezónních nabídkách pravidelně zařazovat menu s vysokou marží U 15 zákazníků je značný potenciál pro rozšíření objednávek i do dalších oddělení firmy - > motivace klientů, aby doporučovali Zákazníci slyší na „věrnostní program“ – > rozšířit na všechny firmy úprava cen podle analýzy prodejnosti a ziskovosti