…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ALLPACK s.r.o. Volgogradská 17/ Liberec 9
Advertisements

Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Vyskytuje se ve třech rovinách:
ŠÍŘÍME PRINCIPY CSR A UDRŽITELNÉHO PODNIKÁNÍ.
Představení společnosti
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Daňové plánování při výstavbě nemovitostí Financování a výstavba nemovitostí s využitím zahraniční společnosti.
Projekt na podporu malých a středních podnikatelů
Věrnostní program.
poskytujeme služby v oblasti ochrany majetku a osob (EZS, EPS, CCTV …) od roku 2004 poskytujeme služby v oblasti logistiky a zabezpečení vozidel (systém.
Generální ředitelství cel Projekt ECR brána případová studie
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Úloha transferu technologií v inovačním procesu Pavel Švejda CTT UTB ve Zlíně, 27. března 2014.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
SAP Ing. Jiří Šilhán.
XI. jarní konference energetických manažerů Problémy ČR v kontextu evropského trhu s energiemi (Bezpečnost a dostupnost dodávek energií v ČR a EU) Vliv.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
MARKETINGOVÝ MIX.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Jak předcházet finančním problémům Odbor: Finanční a strategické služby 2011.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Číslo materiáluVY_62_INOVACE_EKO_4S_RE_33_11 NázevFranchising Druh učebního materiálu Prezentace PředmětEkonomika Ročník4 Tématický celekPodnikání AnotaceJiný.
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Automobilový klastr – integrátor aktivit „Společně v automotive!“
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
Přednáška č.4 Vstup na zahraniční trhy při výrobě v zahraničí.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
EGovernment Struktura služeb a řešení. Obsah 1.Požadavky KIVS a řešené problémy 2.Vývoj koncepcí 3.Stávající KIVS a její rozvoj v souladu s koncepcemi.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Základní rozdělení činností v podnikové informatice
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
PricewaterhouseCoopers Date NTS – národní tématické sítě Ing. Libor Witassek, MBA WorkshopNTS-B „Podpora drobného podnikání“ 19. listopadu 2007, Praha.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
... umění optické komunikace PROFiber Networking s.r.o. se jako bývalá divize Vláknové optiky MIKROKOM s.r.o. opírá o tradici 15tiletého působení v oboru.
Společenská odpovědnost firem Ing. Silvia Aguilar Bobadilla VŠE-Kostelecké horky
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Franchising VY_62_INOVACE_ ledna 2014
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
{ Franchise Meeting Point Co je to FRANCHISING? Jméno: Miklíková Eva Datum vystoupení: není známo Střední škola KNIH, o.p.s.
Obchodník s elektřinou a plynem Partner pro bydlení a podnikatelské prostory Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
Model struktury strategického managementu
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
© Berman Group. Klastry Co je to a má cenu se jimi zabývat? Petr Adámek Berman Group.
Marketingový plán podniku
Podklady pro zpracování semestrální práce
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Obhajoba bakalářské práce
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Tradiční metodiky vývoje softwaru
I. Dvořák Zahajovací setkání
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Tradiční metody vývoje softwaru
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
česká asociace sdílené ekonomiky
Transkript prezentace:

…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu. The PUB Franchising s.r.o. …od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.

Základní údaje o společnosti Název společnosti: The PUB Franchising, s.r.o. Adresa: Prešovská 16, Plzeň www stránky www.thepub.cz nebo mezinárodní www.thepubworld.com Společnost byla zapsána do obchodního rejstříku v roce 2006.

Kdo jsme? Jsme mladá dynamická společnost, která se zabývá šířením konceptu The PUB - Pilsner Unique Bar. • V rámci tohoto franchisingového konceptu je budován řetězec pivních barů a restaurací. Jde stále ještě o relativně nový jev v oblasti gastronomie: nový druh zábavy a komunikace unikátní distribuční kanál jedinečnost v propojení přes internet

O konceptu • Každý člen tohoto konceptu je součástí získává přístup k veškeré technologii a know- how. • Našim franchisantům poskytujeme full service, který skýtá: architektonický návrh každé provozovny kompletní dodávku technologie společnou nákupní politiku společné marketingové aktivity adopci ochranné známky školení a servis

Proč byl zvolen franchising jako způsob šíření konceptu The PUB? 1. Nabídnout Měli jsme velmi poutavý a unikátní koncept a spoustu dalších nápadů, jak ho dál zdokonalovat. Chtěli jsme si udržet kontrolu nad dalším vývojem na trhu, ale neměli jsme dostatek vlastního kapitálu na budování vlastní sítě. • Chtěli jsme nastavit a udržet nový standart v oblasti gastronomie a zábavy. • Chtěli jsme dál vydělávat na našem know how.

Co přináší franchising? Franchising nám i našim franchisantům přináší soubor konkurenčních výhod: úspory z rozsahu, silnější vyjednávací pozici s dodavateli atd. Franchisanty osvobozuje od aktivit, které jen velmi těžko mohou vykonávat se stejnou efektivitou jako centrála. Franchising nám (poskytovatelům franchisy) přináší větší rychlost při šíření našeho konceptu a umožňuje větší přísun kapitálu do projektu řetězce barů The PUB.

Problémy spojené s franchisingem Kritický je výběr vhodného franchisanta: → franchisant musí pochopit principy franchisingu a musí se naučit akceptovat, že platí za používání cizího know-how • Problematický je dohled centrály nad fungováním franchisanta Čím větší je dohled, tím je koncept úspěšnější !!!

Koncept The PUB … a historie • srpen 2005 - otevřen bar The PUB Plzeň (jako pilotní projekt tohoto konceptu). • Jedinečnost baru spočívá v systému samoobslužných pivních výčepů - výčepní stoly centrálně napájeny ze zachlazeného pivního boxu, - pivo se k jednotlivým stolům dostává dochlazovanými pivními cestami. Po spuštění naší pilotní provozovny se nám začali sami ozývat zájemci. Nyní podepsáno 14 franch. smluv.

Koncept The PUB … a současnost • zaveden sofistikovaný věrnostní systém The PUB Club větší tlak na partnery konceptu • investice do budování silné značky přechod na úspornější technologie (využívání odpadního tepla, úsporná svítidla, indukční vařiče…) zajišťování některých nových činností centrálně (např. sanitace)

Koncept The PUB … a budoucnost • expanze v České republice • expanze do Německa • vyjednávání o další mezinárodní expanzi nové aplikace do uživatelského prostředí dotykových panelů vývoj dalších prvků zábavy tisíce spokojených zákazníků 

The PUB Pilsner Unique Bar …bar nové generace  The PUB Franchising s.r.o., 2010