…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu. The PUB Franchising s.r.o. …od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
Základní údaje o společnosti Název společnosti: The PUB Franchising, s.r.o. Adresa: Prešovská 16, Plzeň www stránky www.thepub.cz nebo mezinárodní www.thepubworld.com Společnost byla zapsána do obchodního rejstříku v roce 2006.
Kdo jsme? Jsme mladá dynamická společnost, která se zabývá šířením konceptu The PUB - Pilsner Unique Bar. • V rámci tohoto franchisingového konceptu je budován řetězec pivních barů a restaurací. Jde stále ještě o relativně nový jev v oblasti gastronomie: nový druh zábavy a komunikace unikátní distribuční kanál jedinečnost v propojení přes internet
O konceptu • Každý člen tohoto konceptu je součástí získává přístup k veškeré technologii a know- how. • Našim franchisantům poskytujeme full service, který skýtá: architektonický návrh každé provozovny kompletní dodávku technologie společnou nákupní politiku společné marketingové aktivity adopci ochranné známky školení a servis
Proč byl zvolen franchising jako způsob šíření konceptu The PUB? 1. Nabídnout Měli jsme velmi poutavý a unikátní koncept a spoustu dalších nápadů, jak ho dál zdokonalovat. Chtěli jsme si udržet kontrolu nad dalším vývojem na trhu, ale neměli jsme dostatek vlastního kapitálu na budování vlastní sítě. • Chtěli jsme nastavit a udržet nový standart v oblasti gastronomie a zábavy. • Chtěli jsme dál vydělávat na našem know how.
Co přináší franchising? Franchising nám i našim franchisantům přináší soubor konkurenčních výhod: úspory z rozsahu, silnější vyjednávací pozici s dodavateli atd. Franchisanty osvobozuje od aktivit, které jen velmi těžko mohou vykonávat se stejnou efektivitou jako centrála. Franchising nám (poskytovatelům franchisy) přináší větší rychlost při šíření našeho konceptu a umožňuje větší přísun kapitálu do projektu řetězce barů The PUB.
Problémy spojené s franchisingem Kritický je výběr vhodného franchisanta: → franchisant musí pochopit principy franchisingu a musí se naučit akceptovat, že platí za používání cizího know-how • Problematický je dohled centrály nad fungováním franchisanta Čím větší je dohled, tím je koncept úspěšnější !!!
Koncept The PUB … a historie • srpen 2005 - otevřen bar The PUB Plzeň (jako pilotní projekt tohoto konceptu). • Jedinečnost baru spočívá v systému samoobslužných pivních výčepů - výčepní stoly centrálně napájeny ze zachlazeného pivního boxu, - pivo se k jednotlivým stolům dostává dochlazovanými pivními cestami. Po spuštění naší pilotní provozovny se nám začali sami ozývat zájemci. Nyní podepsáno 14 franch. smluv.
Koncept The PUB … a současnost • zaveden sofistikovaný věrnostní systém The PUB Club větší tlak na partnery konceptu • investice do budování silné značky přechod na úspornější technologie (využívání odpadního tepla, úsporná svítidla, indukční vařiče…) zajišťování některých nových činností centrálně (např. sanitace)
Koncept The PUB … a budoucnost • expanze v České republice • expanze do Německa • vyjednávání o další mezinárodní expanzi nové aplikace do uživatelského prostředí dotykových panelů vývoj dalších prvků zábavy tisíce spokojených zákazníků
The PUB Pilsner Unique Bar …bar nové generace The PUB Franchising s.r.o., 2010