Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Present Simple and Continuous
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Kdo to udělal? Who did it?. Proč to udělal? Why did he do it?
Řekni mi jak se jmenuješ. Tell me what your name is.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Kdy se to stalo? When did it happen?. Jak dlouho už tady je? How long has he been here?
Budoucí čas „to be going to“
Způsobová slovesa v angličtině MUST
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
CHVÁLÍM DEN, KDY JSI PŘIŠEL K NÁM, Greatest day in history, PORAZIL SMRT, ZACHRÁNIL JSI NÁS, Death is beaten, You have rescued me, V RADOSTI TEĎ ŽIJEM.
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
Ahoj Marku. Jak se vede? Hi Mark. How have you been?
Pokud se neomluvíš tak z toho budeš mít problémy. You'll be in trouble unless you apologize.
Sloveso "to BE".
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
40.1 If clauses - 2nd and 3rd conditional
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Cvičení 2: Přítomný čas průběhový (Vyber správnou možnost)
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
28.1 Agreeing with negative and affirmative statements (vyjadřování souhlasu se zápornými a kladnými tvrzeními) Elektronická učebnice - II. stupeň Základní.
Modální slovesa a jejich opisné tvary
Modal Verbs = způsobová slovesa.
42.1 Reported statements (Nepřímá řeč)
Ty, hodilo by se mi, kdybys mi mohl pomoci s jednou drobností. Hey, I could use your help with a little job.
Budoucí čas prostý autor: Petr Baťa.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Před pár hodinami jsem byl na cestě sem. Earlier today I was on the way over here.
TO BE GOING TO Autor: Petr Baťa. Vazbu to be going to používáme k vyjádření budoucnosti. Dáváme ji přednost před budoucím časem prostým (will) v těchto.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRESENT, PAST AND FUTURE FORM Have to. Have to - must I must go to school. - I have to go to school. Musím jít do školy. Must – vnitřní přesvědčení Have.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Ona obvykle píše dopisy ráno. She usually writes letters in the morning.
All About Friends
Linking Words and phrases
Kdy přesně jste toho ducha viděl? When exactly did you see the ghost?
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Kdy chcete začít? What time are you going to begin?
Second Conditional – tvar a použití
DUM DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL ANGLIČTINA Mgr. Kateřina Kasanová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Should, ought to Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DUM DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL ANGLIČTINA Mgr. Kateřina Kasanová
Kdy jsi jej naposledy viděl? When was the last time you saw him?
Jak se mu říká? What is he called?.
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Dnes to v obchodě zatím moc nejde. It's been a slow day at the store today.
Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?
Nemusel jsem tam jít. I didn't have to go there..
Modal verbs Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_108 ZŠ Jenišovice.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Všude kam se podívám vidím ryby. Everywhere I look, I see fish.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
Už sněží několik hodin. It's been snowing for hours.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Nezapomeň co musíš udělat don't forget what you have to do.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Modal verbs.
Modal verbs. Modal verbs Mezi modální slovesa patří: can, could may, might shall, should will, would must.
Transkript prezentace:

Musím to udělat? Do I have to do this?

Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?

Kolik dopisů musí Tom napsat? How many letters does Tom have to write?

Musí se to stát? Does it have to happen?

Muselo se to stát? Did it have to happen?

Proč nemusí přijít? Why doesn't he have to come?

Nemuselo se to stát. It didn't have to happen.

Nemusí se to stát. It doesn't have to happen.

Proč tady musím stát? Why do I have to stand here?

Proč tady musíš stát? Why do you have to stand here?

Proč tady musíme stát? Why do we have to stand here?

Jak dlouho tady musíš zůstat? How long do you have to stay here?

Jak dlouho tady musím zůstat? How long do I have to stay here?

Musíš to vědět? Do you have to know?

Musím ti to říct? Do I have to tell you?

Nemusím ti to říkat. I don't have to tell you.

Nemusel jsi mi to říct. You didn't have to tell me.

Nikdo to nemusel říct. No one had to tell you.

Museli to všichni slyšet? Did everyone have to hear it?

Musíte to vědět? Do you have to know?

Nemusíte to vědět. You don't have to know.

Nemusíme jim to říkat. We don't have to tell them.

Musíme jim to říci? Do we have to tell them?

Proč tam musím jít? Why do I have to go there?

Musí jít všichni? Does everyone have to go?

Nemusím tě poslouchat. I don't have to listen to you.

Budeš mě moci pomoct? Will you be able to help me?

Nebudu moci přijít. I won't be able to come.

To nebudeš schopen udělat. You won't be able to do that.

Uslyšíme tě? Will we be able to hear you?

Museli tam stát? Did they have to stand there?

Nesmíme o tom psát. We are not allowed to write about it.

Nevím, jestli budou moci přijít. I don't know if they'll be able to come.

Nebudu se muset učit. I won't have to study.

Mám to udělat? Do you want me to do it?

Sue se musí učit každý den. Sue has to study every day.

Směl bych říct co si myslím? May I say what I think?

Musel jsem to Paulovi zopakovat. I had to repeat it to Paul.

Včera jsem nesměl jít ven. I couldn't go out yesterday.

Mohl byste mi říct jak se John cítil? Could you tell me how John felt?

Musíte se na to dívat? Do you have to watch this?

Nemohli jsme to najít. We couldn't find it.

Mohl se dívat na televizi? Was he allowed to watch TV?

Nikdy jsem neuměl dobře mluvit. I have never been able to talk well.

Neměl bys řídit to auto. You shouldn't be driving the car.