Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po P

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po V
Advertisements

Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po L
Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po S
Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po M
Přehled vyjmenovaných slov a slov s nimi příbuzných
EUpenizeskolam.cz Název projektu: Moderní škola 2010
Vyjmenovaná slova P Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Není třeba sýčkovat, když budeme pilně pracovat
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Procvič vyjmenovaná slova po B, L, M, P, S VY_32_INOVACE_12 Sada 15 Základní škola.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
Křížovky s VS po P II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VYJMENOVANÁ SLOVA PO P a slova příbuzná.
Mgr. Jana Reisingerová ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Leden 2012
Vyjmenovaná slova po P.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.16 Název pro školu:
Vyjmenovaná slova po P. ČJ 3. ročník.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Procvičuj vyjmenovaná slova po P VY_32_INOVACE_08 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka,
VY_32_INOVACE_01_ČESKÝ JAZYK
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P3_1.7 Tematická oblast: Práce se slovníky a Pravidly českého pravopisu Psaní i, í a y, ý Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Procvičování vyjmenovaných slov po
Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po B
Psaní i,í, y, ý po měkkých a tvrdých souhláskách
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_02_14.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 5.
Číslo v digitálním archivu školy
VYJMENOVANÁ SLOVA PO P ROZLIŠUJEME
VYJMENOVANÁ SLOVA. VYJMENOVANÁ SLOVA pýcha klopýtat pytel třpytit se pysk zpytovat netopýr pykat slepýš pýr pyl pýřit se kopyto čepýřit se.
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_29_CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Český jazyk 3.třída Vyjmenovaná slova -M,P- opakování
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Mgr. Vladimíra Mikulášková
VYJMENOVANÁ SLOVA P.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_317_3TR_CJ Autor: Mgr. Lenka Nytrová.
TÉMA:OPAKOVÁNÍ VYJMENOVANÝCH SLOV B, L, M, P. Vytvořila: Mgr
TÉMA: VYJMENOVANÁ SLOVA PO P Vytvořila: Mgr
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Vyjmenovaná.
ICT ČJ VS po P Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_448_Vyjmenovaná slova po -p- AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková.
Český jazyk 3. ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po „P“
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 4.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Přečtěte si pohádku o pyšné holčičce. 1.Správně 2.Špatně
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_04 _Vyjmenovaná slova po m, p Autor: Regina Byrtusová Předmět: Český jazyk Třída: 4.,5. ročník Šablona projektu: III/2 Inovace.
VYJMENOVANÁ SLOVA PO P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marcela Zemanová. Dostupné z Metodického portálu
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Vyjmenovaná slova po P Název sady: Český jazyk a literatura.
Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_52_INOVACE_10_ČJ_Vyjmenovaná slova po P a jejich význam - 1 Téma Číslo projektu Anotace ČJ 3 CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_04_Vyjmenovaná slova - homonyma i – y, í - ý Mgr. Danuše Manová Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
Vyjmenovaná slova P Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Vyjmenovaná slova po P - homonyma
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň- Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Iva Zemanová Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň – Božkov.
Vyjmenovaná slova po P Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_A__10_Vyjmenovaná slova.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_04
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola,
Vyjmenovaná slova po P.
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_ČESKÝ JAZYK
VY_32_Inovace_ Vyjmenovaná slova po P
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_05
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
VY_32_Inovace_ Vyjmenovaná slova po M,P
Předmět:Český jazyk Ročník:třetí
Vyjmenovaná slova po P.
VYJMENOVANÁ SLOVA.
Transkript prezentace:

Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po P autor: Jana Slejšková

píchá pýcha namyšlenost bodá

Růženka nevěděla, že trn růže p_chá. P_šnili se cizím peřím. Doplňte y, ý/i, í a věty napište do sešitu. P_cha předchází pád. Růženka nevěděla, že trn růže p_chá. P_šnili se cizím peřím. Sestřička p_chá dětem injekce.

Růženka nevěděla, že trn růže píchá. Pyšnili se cizím peřím. Zkontrolujte si podle správného řešení. Pýcha předchází pád. Růženka nevěděla, že trn růže píchá. Pyšnili se cizím peřím. Sestřička píchá dětem injekce.

písky pysky rty písčiny

Jsou duny na Sahaře z p_sku? Sochy vytvoření z p_sku jsou krásné. Doplňte y, ý/i, í a věty napište do sešitu. Ptakop_sk je pták. Jsou duny na Sahaře z p_sku? Sochy vytvoření z p_sku jsou krásné. Kůň měl ošklivě oteklé p_sky.

Jsou duny na Sahaře z písku? Sochy vytvoření z písku jsou krásné. Zkontrolujte si podle správného řešení. Ptakopysk je pták. Jsou duny na Sahaře z písku? Sochy vytvoření z písku jsou krásné. Kůň měl ošklivě oteklé pysky.

pil pyl prášek v květech přijímal tekutiny

Včely pilně sbíraly p_l. V létě rád p_l studenou limonádu. Doplňte y, ý/i, í a věty napište do sešitu. Včely pilně sbíraly p_l. V létě rád p_l studenou limonádu. Mám silnou alergii na p_l. Seděl v kavárně a p_l kapučíno.

Včely pilně sbíraly pyl. V létě rád pil studenou limonádu. Zkontrolujte si podle správného řešení. Včely pilně sbíraly pyl. V létě rád pil studenou limonádu. Mám silnou alergii na pyl. Seděl v kavárně a pil kapučíno.

slepíš slepýš plaz spojíš lepidlem

Natržený list knížky slep_š lepidlem. Může být slep_š jedovatý? Doplňte y, ý/i, í a věty napište do sešitu. Natržený list knížky slep_š lepidlem. Může být slep_š jedovatý? Slep_š mi ten sešit, prosím? Slep_š se vyhříval na kameni.

Natržený list knížky slepíš lepidlem. Slepýš se vyhříval na kameni. Zkontrolujte si podle správného řešení. Natržený list knížky slepíš lepidlem. Slepýš se vyhříval na kameni. Může být slepýš jedovatý? Slepíš mi ten sešit, prosím?

opilovat opylovat přenášet květní prášek obrušovat

Včely musí op_lovat všechny květy. Potřebuji si op_lovat dlouhé nehty. Doplňte y, ý/i, í a věty napište do sešitu. Včely musí op_lovat všechny květy. Potřebuji si op_lovat dlouhé nehty. Musíme to železo nejdřív op_lovat? Z op_lených květů vyroste brzy plod.

Včely musí opylovat všechny květy. Potřebuji si opilovat dlouhé nehty. Zkontrolujte si podle správného řešení. Včely musí opylovat všechny květy. Potřebuji si opilovat dlouhé nehty. Musíme to železo nejdřív opilovat? Z opylených květů vyroste brzy plod.

pikat pykat nést za něco trest odpočítávat při hře

Žádné z dětí nechtělo p_kat. Od pikoly dále, budeš p_kat stále! Doplňte y, ý/i, í a věty napište do sešitu. Žádné z dětí nechtělo p_kat. Od pikoly dále, budeš p_kat stále! Ve vězení p_kal za loupež. Už pět let si odp_kává svůj trest.

Žádné z dětí nechtělo pikat. Od pikoly dále, budeš pikat stále! Zkontrolujte si podle správného řešení. Žádné z dětí nechtělo pikat. Od pikoly dále, budeš pikat stále! Ve vězení pykal za loupež. Už pět let si odpykává svůj trest.

Na závěr zkuste sami vymyslet další podobné dvojice slov Na závěr zkuste sami vymyslet další podobné dvojice slov. Napište je do sešitu a použijte je ve větách.