Změna tvaru v průběhu pohybu VY_32_INOVACE_Mul4a0204Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

Cvičná prezentace Úkoly k procvičení.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.18 Téma: PowerPoint Číslo.
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Tato prezentace byla vytvořena
ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.15 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. PowerPoint - animace Typ: DUM - kombinovaný.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
3D modelář – 2D návrh 3D rotačního tělesa VY_32_INOVACE_Arch2r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
Zářezová metoda Kolmé průměty objektu  Axonometrie objektu
3D modelář – designový návrh interiérového prvku VY_32_INOVACE_Design1r0119Mgr. Jiří Mlnařík.
Jak můžeme popsat pohyb?
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
Atmosféra – montáž zvuku VY_32_INOVACE_Mul4r0113Mgr. Jiří Mlnařík.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01C19 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření březen.
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
VY_32_INOVACE_E3-09 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU III. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Atmosféra – rychlost záběru VY_32_INOVACE_Mul4r0112Mgr. Jiří Mlnařík.
Vzdálenost bodu od přímky
Celtx – správa multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 01 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Kmity.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Základy práce s programem
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
CorelDraw – čárové objekty
VY_III/2_INOVACE_39_Malování-kopírování a práce s obrázkem Malování – kopírování a práce s obrázkem Miroslav Kaňok.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Přechody a animace VY_32_INOVACE_7C21. Pravidlo Důležitý je obsah prezentace, přechody a animace mají být příjemným, nikoliv rušivým doplňkem! Nekombinovat.
ProgeCAD Modifikace prvků.
Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Gymnázium Sušice – Brána vzdělávání II Mgr. Luboš Káňa Gymnázium Sušice kvinta osmiletého studia a první.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Trocha fyziky VY_32_INOVACE_Mul4a0209Mgr. Jiří Mlnařík.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Pokročilé – prostředí 2 VY_32_INOVACE_Mul4a0219Mgr. Jiří Mlnařík.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Stereometrie Řezy jehlanů VY_32_INOVACE_M3r0110 Mgr. Jakub Němec.
Pokročilé – prostředí 1 VY_32_INOVACE_Mul4a0218Mgr. Jiří Mlnařík.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
Vrstvení úprav do skupin VY_32_INOVACE_Mul4a0207Mgr. Jiří Mlnařík.
Nastavení animace, jednoduchý pohyb VY_32_INOVACE_Mul4a0203Mgr. Jiří Mlnařík.
Vzájemná poloha dvou rovin
Publikování scény - rendering VY_32_INOVACE_Mul4a0216Mgr. Jiří Mlnařík.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Práce s textem VY_32_INOVACE_Mul4a0214Mgr. Jiří Mlnařík.
ŘEZ HRANOLU ROVINOU OB21-OP-STROJ-KOG-MAT-S
Pohyb objektu po křivce
Využití klíčových snímků
Filmová animace Rostliny Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Mul4a0210.
Konstrukce trojúhelníku s kružnicí opsanou v zadání
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Filmová animace Náhodné změny Mgr. Jiří Mlnařík
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
CorelDRAW – tvarování křivek
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Vkládání obrázku do obrázku
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
ProgeCAD Modifikace prvků.
ProgeCAD Modifikace prvků.
Transkript prezentace:

Změna tvaru v průběhu pohybu VY_32_INOVACE_Mul4a0204Mgr. Jiří Mlnařík

Při animaci můžeme měnit nejen pozici, ale i tvarové parametry objektů. Snadno si lze představit změnu velikosti, můžeme však měnit i otočení či pozici vrcholů a řídících bodů křivek. Zkusíme tedy provést - poněkud dětskou - animaci ptáka letícího směrem k pozorovateli. Synfig studio – změna tvaru při animaci

Krok 1 – vytvarujte siluetu

Přepněte se do režimu animace. Na časovou osu vložte na dvou sekundách bod, ve kterém budou křídla dole, na čtyřech sekundách bod, kde budou křídla opět nahoře. O zbytek se postará animační engine Synfigu. Krok 2 – rozpohybujte

Obdobně rozpohybujeme palmu – bude-li tvořena b-spliny, pak stačí ve středním snímku posunout vrchol palmy a pootočit listy. Při otáčení pozor – otáčet kolem středu se budou jen ty body, které vyberete, je tedy možné objekt i zkroutit. Příklad 2

Posledním příkladem této části bude složitější animace a zároveň úkol. Dokážete v návaznosti na předchozí díly tohoto kurzu vytvořit křivkou hladinu (dvě křivky, zadní tmavší) a po pohybující se hladině (vlny se hýbou) nechat přejet loďku? Příklad 3 – úkol

Vlastní snímky, screenshoty Synfig Studio Synfig Studio – freewarový software pro tvorbu animací Zdroje