Návrh úprav pozemku za pavilony B a C. Cíle Intenzivně využívaná odpočinková plochaIntenzivně využívaná odpočinková plocha Bohatě strukturovaná „divočina“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Regenerace sídliště Hromůvka
Advertisements

Obrázkový klíč k určování dřevin
AZ-Kvíz Listnaté dřeviny
Mateřská škola u Bílého králíka, s. r. o
Kvetoucí rostliny Michaela Běhůnková.
Klára Pacáková Simona Vavroňová Andrea Zdvořáková Martin Dongres
Stromy.
Včelařsky významné rostliny ze skupiny zahradnických plodin
MS Tetřívek Štíty.
Obnova křížové cesty – poslední fáze lesnických prací.
Listnaté stromy a keře 4. ročník
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.18 Téma: PowerPoint.
Biotické faktory prostředí
Plody Mgr. Helena Roubalová
Les.
Autor: Mgr. Dana Cágová Základní škola Příbor, Jičínská 486, okres Nový Jičín Červen 2014 PŘEMĚNA ŠKOLNÍHO POZEMKU NA MALÉ ŠKOLNÍ ARBORETUM.
Růžovité.
Rostliny v okolí lidských obydlí
Jméno: Ukázková prezentace.  Na obrázku vyznač libovolným způsobem modrým kolečkem TYČINKY.
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
STROMY A KEŘE III. OVOCNÉ STROMY
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Listy, květy a plody rostlin
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Pěstování a zpracování ovoce v JMK
Prvouka – 2. ročník ZŠ Otázky ke KM na téma: „P O D Z I M „
r. dvouděložné, růžotvaré, bobotvaré, plod, souplodí nažek
Lesy jako zdroj včelí pastvy
RŮŽOVITÉ - Rosaceae Velmi početná čeleď bylin i dřevin
Hrátky s abecedou Á, bé, cé, čé, voda teče,
ZDROJE PYLOVÉ PASTVY.
Terénní cvičné středisko výchovy a vzdělávání pro TUR.
Škola:. Základní škola Kladruby
Název a číslo učebního materiálu: VY_32_INOVACE_08_URCOVANI_RUZOVITYCH Anotace:Výukový materiál v programu Power Point zaměřený na určování základních.
Rostliny travních společenstev 2

POZNÁVAČKA ROSTLIN A HUB.
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
Plody.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Rostliny travních společenstev Keře, traviny
2014 Výukový materiál EK Tvůrce: Mgr. Šárka Vopěnková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/
Vypracoval: Antonín Jiříček - text Martin Kelar - obrázky, text
Trénink krytosemenných dřevin
Podzimní plody.
Pohybová energie - úlohy Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro.
R ŮŽOVITÉ ROSTLINY Daniel Aschermann David Ondroušek Tomáš Kudrna.
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Krytosemenné rostliny Lucie Krapková 7. třída. Osnova Zařazení a výskyt Charakteristika Dělení Chryzantéma Dvouděložné rostliny Jednoděložné rostliny.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Blanka Kusá Název:VY_52_INOVACE_PR Téma:Rostliny Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_52_INOVACE_34_Přírodopis 7.ročník_Růžovité Téma: Růžovité CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: březen 2012.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Tematický okruh: BIOLOGIE ROSTLIN Název učiva: OVOCNÉ STROMY A KEŘE
OVOCNÉ SADY S LAVIČKOU JIŘÍHO KARENA
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_10_PŘÍRODOPIS
autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_28_PRVOUKA_OVOCNÉ STROMY
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Živý plot.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_52_INOVACE_05_ Ovocné stromy a keře
Transkript prezentace:

Návrh úprav pozemku za pavilony B a C

Cíle Intenzivně využívaná odpočinková plochaIntenzivně využívaná odpočinková plocha Bohatě strukturovaná „divočina“ – útočiště pro zvěř a rostliny využívaná i pro výukuBohatě strukturovaná „divočina“ – útočiště pro zvěř a rostliny využívaná i pro výuku

Výchozí stav Strouhy na dešťovou voduStrouhy na dešťovou vodu Ochranný valOchranný val Stávající výsadby a nevyužívané betonové posezení u BStávající výsadby a nevyužívané betonové posezení u B KompostKompost

Jaro - terénní úpravy Rybníček s přepademRybníček s přepadem Úprava terénu pod dunouÚprava terénu pod dunou Terénní vlnyTerénní vlny Písková dunaPísková duna

Jaro - luční porosty Květnatá loukaKvětnatá louka „Rekreační“ trávník„Rekreační“ trávník Hřiště dětské skupiny MotýlHřiště dětské skupiny Motýl

Jaro - první výsadby dřevin DubyDuby JívyJívy

Jaro - výsev podrostu Sušší J část mezi dunou a duby „xerofilní trávníky a doubravy“Sušší J část mezi dunou a duby „xerofilní trávníky a doubravy“ Vlhčí S část „bezkolencová louka ala Šuspovo Ohrazení“Vlhčí S část „bezkolencová louka ala Šuspovo Ohrazení“

Léto Odstranění betonového posezení u BOdstranění betonového posezení u B Zamulčování paty duny senem z přesypůZamulčování paty duny senem z přesypů

Podzim - výsadby 1 Vlhčí část – olše, vrby, borovice blatky, krušiny, střemchy, tavolníkVlhčí část – olše, vrby, borovice blatky, krušiny, střemchy, tavolník

Podzim – výsadby 2 Sušší část – jeřáb, lísky, hrušeň polnička, trnky, šípkové růže, brslen, hlohy, dřín, dřišťál, zimolez, jalovecSušší část – jeřáb, lísky, hrušeň polnička, trnky, šípkové růže, brslen, hlohy, dřín, dřišťál, zimolez, jalovec

Podzim – výsadby 3 Sad – staré odrůdy – třešeň, hrušně, jabloně, švestkaSad – staré odrůdy – třešeň, hrušně, jabloně, švestka Maliník, rybízMaliník, rybíz Hlohy, ptačí zobHlohy, ptačí zob U B – meruňka, růže, …U B – meruňka, růže, …

Finální stav Cestičky, lavičkyCestičky, lavičky KmenKmen Boulderingová stěnaBoulderingová stěna Mezokosmy (mraveniště)Mezokosmy (mraveniště) Voliera KZOVoliera KZO „Cimrmanův ohryzek“„Cimrmanův ohryzek“

Další možnosti Pergoly s popínavkami nad lavičky před CPergoly s popínavkami nad lavičky před C Přístřešek se zelenou střechouPřístřešek se zelenou střechou Hmyzí hotelyHmyzí hotely …..…..

Spojit příjemné s užitečným… Kurzy tradičního tesařského řemesla (sdružení řemeslníků Hoblina) - vyrobení laviček, pergol, zelené střechy …Kurzy tradičního tesařského řemesla (sdružení řemeslníků Hoblina) - vyrobení laviček, pergol, zelené střechy … Hmyzí i jiné hotelyHmyzí i jiné hotely

Jak se můžete zapojit Povrchové úpravy po těžké technice (hrabání terénních vln)Povrchové úpravy po těžké technice (hrabání terénních vln) Budování rybníčku (buldozer a bagr vyhrabou, ale možná nedokončí úpravu dna)Budování rybníčku (buldozer a bagr vyhrabou, ale možná nedokončí úpravu dna) Výsadba dřevin (kopání jam, výsadba) a jejich zalévání, bude-li suchoVýsadba dřevin (kopání jam, výsadba) a jejich zalévání, bude-li sucho Zásobení semeny/semenáči z terénuZásobení semeny/semenáči z terénu Podzim 14/jaro 15 – výsevy a výsadby podrostuPodzim 14/jaro 15 – výsevy a výsadby podrostu Výroba laviček, pergol, …Výroba laviček, pergol, … Kontaktní osoby - Majka Šmilauerová a Milan Štech osoby - Majka Šmilauerová a Milan Štech