ČINNOST VČELAŘSKÉHO KROUŽKU pokračování. Včelaříci kontrolují mladé včelstvo – oddělek vytvořený v létě, v čase bohaté snůšky z květů lípy a slunečnice.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV
Advertisements

PROMĚNY PŘÍRODY NA JAŘE - 2. ROČNÍK
Podprogram pro začínající včelaře Číslo podprogramu: PF
Vysočany 17. března Zase mrazivé ráno
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE
DVOUKŘÍDLÍ 1 pár blanitých křídel
Výroba MEDOVINY. Nezbytnost včel… V přírodě nezastupitelné – ekologická stabilita 1 včelstvo/rok – 137x větší finanční přínos pro společnost než ve formě.
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE
Včelařsky významné rostliny ze skupiny zahradnických plodin
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
V Č ELSTVO BEZ V Č ELA Ř E OSUD jednoho ROJE auTO Ř I: Sladkovský Jiří - foto a zpracování Mišoň Karel - text.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Hmyz v sadech a zahradách
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Zdeněk Pilka Název šablonyIII/2.
VY_32_INOVACE_Př.5.05_Včela medonosná-prezentace
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE Chřibští včelaříci schůzka
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE
ORGANIZACE STÁTNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVY
Houbová onemocnění včelího plodu
HNILOBA VČELÍHO PLODU MVDr. Eduard Dvořák.
Cukry Sacharidy, glycidy.
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Včelařský kroužek při ZŠ a MŠ VŠETATY
Lesy jako zdroj včelí pastvy
jméno autora Mgr. Eva Truxová název projektu
Chov včel, zpracování medu
Bezobratlí v sadech a zahradách
VČELÍ VOSK.
Včelařství je jedním z nejstarších oborů lidské činnosti
Prvouka – 2. ročník ZŠ „JARO“
Včelí produkty, jejich získávání a využití
VČELA MEDONOSNÁ.
ŽIVOT VČEL Autor: Bronislav Šenkeřík
Blanokřídlý hmyz v sadech a ovocných zahradách.
Med má od nepaměti zvláštní význam ve výživě člověka.
Život na louce – Včely TÝDEN U PŘEDŠKOLÁKŮ
Klinické hodnocení Gabon Flum 4 mg 2015
Matka Rozvinuté Vaječníky Nerozvinuté Vaječníky Dělnice.
Zájmové činnosti ve školních družinách –
Kvalitní potraviny - kvalitní život CZ.1.07/1.1.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s běžnými druhy hmyzu, vyskytujícími.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
STŘEDN Í ODBORN Á Š KOLA A STŘEDN Í ODBORN É UČILI Š TĚ MĚSTEC KR Á LOV É T.G. MASARYKA 4 Sada číslo 14.
VY_32_INOVACE_09_VČELA_ život, význam včely AUTOR: Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
Včela medonosná Prvouka, 2. třída.
Včela medonosná Vytvořil: Jiří Burda
Význam amatérského výzkumu pro komerční včelaře
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
VČELA MEDONOSNÁ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Sada číslo 14 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_132_Užitečný hmyz
Potraviny a výživa – Med
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Hmotnostní zlomek převáděný na %
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
VY_32_INOVACE_09 09 Ze života včel autor: Mgr. Jana Kobylková
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Základní škola a mateřská škola Bukovec
„Moje škola – moje třída“
Včely Jan Bureš.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Ing. Iva Hlásková Číslo
Program RP08-18 Podpora včelařství ve Zlínském kraji
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk,
Není včela jako včela. V červnu prvňáčci ze školní družiny navštívili ve Východočeském muzeu výstavu Včely za všech ú(h)lů. Dozvěděli se množství informací.
Transkript prezentace:

ČINNOST VČELAŘSKÉHO KROUŽKU pokračování

Včelaříci kontrolují mladé včelstvo – oddělek vytvořený v létě, v čase bohaté snůšky z květů lípy a slunečnice.

Každé včelstvo musíme řádně připravit na zimu. Ve čtyřech dávkách cukerného roztoku v poměru 3díly cukru a 2 díly vody včelstvo přijme 15 kg řepného cukru. Na těchto zásobách včelstvo přezimuje až do první jarní snůšky z ovocných stromů.

Naši reprezentanti v krajském kole soutěže Zlatá včela 2010 ve Vlašimi – Jakub Roček a Michal Syrový.

Na kroužku se učíme zpracovávat včelí produkty – péct medové perníčky a vyrábět svíčky ze včelího vosku.

Na kroužku se učíme vyrábět úlové rámečky, drátkovat je a zatavovat do nich voskové mezistěny. Po vložení do úlu včely vystaví včelí dílo. V průběhu snůšky včely do buněk nosí sladinu z nektaru květů. Tu složitým dějem přetvoří na pravý včelí med. Tady jsou naše medné plásty připravené k odvíčkování vidličkou a k vytáčení v medometu.

A tady jsme všichni se svými výrobky.