Firemní informační profesionál a jeho poslání Lenka Hájková FF MU v Brně25. května 2005
FF MU Brno2 Volba tématu 1.Zajímavost a aktuálnost tématu 2.Zájem o nový typ informačních povolání
25. května 2005FF MU Brno3 Cíle práce 1.Seznámit čtenáře s poměrně novou možností využití informačních specialistů v komerční sféře – firmy, korporace 2.Dostatečně rozvinout vybraná témata
25. května 2005FF MU Brno4 Struktura práce 1.Vymezení základních pojmů – FIP, FIS 2.Typologie FIP 3.Profesní a osobní kompetence 4.Firemní informační strategie 5.Hlavní uživatelé informací 6.Informační produkty 7.Portfolio služeb – Competitive Intelligence
25. května 2005FF MU Brno5 Struktura práce 1.Vymezení základních pojmů – FIP, FIS 2.Typologie FIP 3.Profesní a osobní kompetence 4.Firemní informační strategie 5.Hlavní uživatelé informací 6.Informační produkty 7.Portfolio služeb – Competitive Intelligence
25. května 2005FF MU Brno6 Struktura práce 1.Vymezení základních pojmů – FIP, FIS 2.Typologie FIP 3.Profesní a osobní kompetence 4.Firemní informační strategie 5.Hlavní uživatelé informací 6.Informační produkty 7.Portfolio služeb – Competitive Intelligence
25. května 2005FF MU Brno7 Struktura práce 1.Vymezení základních pojmů – FIP, FIS 2.Typologie FIP 3.Profesní a osobní kompetence 4.Firemní informační strategie 5.Hlavní uživatelé informací 6.Informační produkty 7.Portfolio služeb – Competitive Intelligence
25. května 2005FF MU Brno8 Struktura práce 1.Vymezení základních pojmů – FIP, FIS 2.Typologie FIP 3.Profesní a osobní kompetence 4.Firemní informační strategie 5.Hlavní uživatelé informací 6.Informační produkty 7.Portfolio služeb – Competitive Intelligence
25. května 2005FF MU Brno9 Struktura práce 1.Vymezení základních pojmů – FIP, FIS 2.Typologie FIP 3.Profesní a osobní kompetence 4.Firemní informační strategie 5.Hlavní uživatelé informací 6.Informační produkty 7.Portfolio služeb – Competitive Intelligence
25. května 2005FF MU Brno10 Struktura práce 1.Vymezení základních pojmů – FIP, FIS 2.Typologie FIP 3.Profesní a osobní kompetence 4.Firemní informační strategie 5.Hlavní uživatelé informací 6.Informační produkty 7.Portfolio služeb – Competitive Intelligence
25. května 2005FF MU Brno11 Struktura práce 1.Vymezení základních pojmů – FIP, FIS 2.Typologie FIP 3.Profesní a osobní kompetence 4.Firemní informační strategie 5.Hlavní uživatelé informací 6.Informační produkty 7.Portfolio služeb – Competitive Intelligence
25. května 2005FF MU Brno12 Naplnění cílů práce 1.I přes šíři tématu se podařilo dodržet rozumný rozsah práce 2.Podání uceleného a srozumitelného obrazu firemního informačního profesionála z několika hledisek
25. května 2005FF MU Brno13 Děkuji za pozornost.